تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک

 

 تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک

 

۴ ویدیو آموزش تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک

در این مطلب قصد داریم نحوه تعویض قطعات و تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک را آموزش دهیم تا دیگر مشکلی جهت انجام این عمل ساده ولی کاربردی نداشته باشید.

آموزش‌ تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک که در این مطلب به آن‌ می پردازیم عبارت است از:

 

قبل از شروع آموزش تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک بهتر است چند نکته را مورد توجه قرار دهیم.

 

اهمیت نگهداری و تعمیر دستگاه‌ دوخت پلاستیک حرارتی :

 

یکی از موارد بسیار اساسی در استفاده از دستگاه پرس نایلون داشتن دانش و مهارت کافی جهت انجام تعمیر و نگهداری آن می‌باشد. اهمییت تعمیر و نگهداری دستگاه بسیار بالا می باشد و در طول عمر دستگاه دوخت حرارتی شما نقش اساسی را ایفا می‌کند. به گونه‌ای که در بسیاری موارد عمر دستگاه به دلیل عدم رعایت موارد اصولی جهت تعمیر و نگهداری به نصف حداقل عمر مفید خود رسیده است. 

بعضی از نکاتی که باید مورد توجه قرار داد عبارتند از:

  • جلوگیری از جابه‌جایی‌های غیرضروری
  • عدم بسته‌بندی محصولات با اندازه یا وزن بیشتر از میزان تحمل دستگاه
  • عدم استفاده بیش از حد از دستگاه
  • سرویس و نظافت مداوم و منظم
  • تعویض به موقع قطعات مصرفی 

لازم به ذکر است موارد نام برده بالا تنها برخی از موارد کلی و اصولی جهت نگهدای از دستگاه دوخت می‌باشد. بسیاری از موارد و نکات به دستگاه پرس پلاستیک مورد استفاده، محیط و بسته بندی مورد نظر بستگی دارد.

تعویض قطعات مصرفی دستگاه دوخت حرارتی به چه صورت است؟

 

تعویض قطعات امری بسیار ساده می‌باشد که انجام آن با حداقل ابزار ممکن است و مانند تعمیرات دستگاه دوخت پلاستیک نیاز به دانش و تخصص نمی‌باشد. معمولا این وسایل را به گو‌نه‌ای طراحی می‌کنند که شخص مصرف کننده بتواند به راحتی وسایل مصرفی مانند: تسمه، ورق نسوز، المنت، فیوز و... را پس از اتمام عمر آن تعویض و به استفاده مجدد از دستگاه خود بپردازد. چنانچه با ما همراه باشید در ادامه مطلب با انجام برخی از این تعویضات آشنا خواهید شد.

بهترین روش تعمیر دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک :

 

تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک امری تخصصی می‌باشد که نیازمند دانش، مهارت، ابزار و محیط مناسب خود است. چنانچه نیاز به تعمیر دستگاه دوخت خود را دارید، این امر را به متخصصین این حوزه بسپارید تا مشکل به وجود آمده در دستگاه شما را برطرف نمایند. به همین منظور تیم پشتیبانی پی‌پک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت، آماده دریافت هرگونه سفارش در زمینه تعمیرات دستگاه دوخت پلاستیک می باشد.

تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک

ویدیو شماره ۱:

 

طریقه تعویض نوار نسوز و المنت دستگاه دوخت دستی :

 

ویدیو شماره ۲:

 

طریقه تعویض تسمه‌های نسوز و تسمه‌های لاستیکی دنده‌ای دستگاه دوخت ریلی مدل ۷۷۰ :

 
 
 

ویدیو شماره ۳:

 

طریقه تعویض ذغال دینام دستگاه دوخت ریلی مدل ۷۷۰ :

 

 
امیدواریم ویدیوهای ارائه شده در این مطلب مورد پسند و مفید واقع شده باشند. همچنین جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی دیگر می‌توانید به صفحه اینستاگرام مجموعه پی‌پک مراجعه نمایید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
 
 

ویدیو شماره ۴:

 

طریقه تعویض فیوز دستگاه دوخت ریلی مدل ۷۷۰ :

 

 
امیدواریم ویدیوهای ارائه شده در این مطلب مورد پسند و مفید واقع شده باشند. همچنین جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی دیگر می‌توانید به صفحه اینستاگرام مجموعه پی‌پک مراجعه نمایید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
 
تعمیر دستگاه پرس نایلون | اینستاگرام مجموعه پی‌پک |
 
مجموعه پی‌پک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و تعمیر دستگاه‌ دوخت پلاستیک و برخورداری از یک تیم فنی متخصص بر روی تمامی محصولات ارائه شده توسط خود خدماتی را جهت رضایت و اطمینان مشتری ارائه داده است. این خدمات شامل:
  • یک سال گارانتی دینام و ترانس
  • پشتیبانی ۵ ساله تعویض و تامین قطعات

می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش تعمیر دستگاه پرس پلاستیک می‌توانید با مشاورین مجموعه پویاپک تماس گرفته و از راهنمایی‌های لازم ایشان برخوردار شوید.

تعمیرات دستگاه دوخت پلاستیک | بازرگانی و فروش پویاپک |
آموزش تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک | بازرگانی و فروش پویاپک |
تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک
Rate this post
تماس بگیرید