تعمیر دستگاه شیرینگ پک

 

تعمیر دستگاه شیرینگ پک

 

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک توسط متخصصین تیم پی پک با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در فروش و تولید دستگاه بسته بندی

 

تعمیر دستگاه شیرینگ | پی پک تولیدکننده دستگاه شیرینگ 02155638523 |
تعمیر دستگاه شیرینگ | پی پک تولیدکننده دستگاه شیرینگ 02155638523 |

تعمیر و نگهداری امری اساسی و مهم در استفاده از هر ابزار و دستگاهی می‌باشد. دستگاه‌های بسته بندی نیز از این قائده مستثنی نیستند. به همین منظور سرویس و نگهداری منظم و مرتب باید در برنامه هر شخص یا سازمانی باشد تا از بروز هرگونه مشکل و خسارتی جلوگیری نمود. در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه نگهداری و تعمیر دستگاه شیرینگ پک آشنا نماییم.

چرا سرویس و نگهداری دستگاه شیرینگ اهمییت دارد؟

 

همانطور که به آن اشاره شد، در استفاده از دستگاه شیرینگ پک، نگهداری و تعمیر اهمییت بسیاری  دارد. نگهداری و تعمیر دستگاه شیرینگ پک باعث می‌شود، این دستگاه راندمان کاری بالاتری را داشته باشد. از طرفی، عمر قطعات و خود دستگاه نیز بیشتر می‌شود. از دیگر اهمییت های سرویس منظم دستگاه شیرینگ پک نیز می توان به آگاهی به موقع در صورت بروز مشکل در دستگاه اشاره نمود.

چرا باید قطعات دستگاه شیرینگ پک را قبل از هر بار استفاده از دستگاه بررسی نمود؟

 

دستگاه شیرینگ پک، مخصوصاً در مدل شیرینگ پک تونلی که بیشتر جهت مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. به علت استفاده زیاد و همچنین حرارت بالای ایجاد شده در کوره شیرینگ، میتواند باعث ایجاد آسیب جدی به قطعات شود. لذا توصیه می‌شود، قبل از استفاده از دستگاه، از سلامت قطعات اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به شیرینک محصولات نمایید.

قطعات مصرفی دستگاه شیرینگ پک:

 

دستگاه شیرینگ پک نیز مانند: بسیاری از دستگاه‌های الکترومکانیکی دیگر، دارای یک سری قطعات مصرفی هستند که پس از مدتی استفاده، عمر آن‌ها به پایان رسیده و باید تعویض شوند. برخی از این قطعات، که معمولاً در هر دستگاه بسته بندی وجود دارد عبارتند از: فیوز و المنت دستگاه شیرینگ.

تعمیر دستگاه شیرینگ پک:

 

دستگاه شیرینگ پک نیز مانند هر دستگاه الکترومکانیکی دیگر که جهت مصارف مختلف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است، با مشکلاتی رو به رو شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. 

این امر مخصوصاً در دستگاه‌های بزرگ تر و صنعتی مانند شیرینگ پک تونلی که بیشتر جهت بسته بندی در تیراژ بالا و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به مراتب بیشتر مشاهده می‌شود. از طرفی، اهمییت سلامت و وجود چنین دستگاهی در خط بسته بندی نیز بسیار زیاد است. لذا تعمیر این دستگاه نیز باید کاملاً اصولی انجام گیرد و عیب یابی و تعمیر دستگاه شیرینگ پک را به یک تیم فنی و مجرب سپرد تا از انجام اصولی آن نهایت اطمینان را کسب نمود.

دسته بندی تعمیرات دستگاه شیرینگ پک:

 

دستگاه شیرینگ پک شامل قسمت ها و اجزای مختلفی است و لذا ممکن است در قسمت های مختلف این دستگاه مشکلاتی به وجود بیاید که هزینه، حساسیت و مدت زمان تعمیر بستگی به نوع مشکل به وجود آمده دارد. در این قسمت قصد داریم برخی از مشکلاتی که ممکن است باعث خرابی و از سرویس خارج شدن دستگاه گردد اشاره‌ای مختصر داشته باشیم.

 

تعمیرات سطحی و سبک دستگاه شیرینگ پک:

 

برخی از تعمیرات دستگاه شیرینگ ممکن است، سطحی باشد و نیازی به انتقال دستگاه به کارگاه نداشته باشد. لذا این تعمیرات در محل انجام می شود. به عنوان مثال: تعمیر چرخ ها، جک پنوماتیکی و تیغه‌های دوخت از این قبیل هستند. لذا در صورت بروز چنین مشکلاتی، تعمیر دستگاه شیرینگ پک به راحتی و در مدت زمانی کم قابل انجام است و می توان در اسرع وقت دستگاه را تعمیر و راه‌اندازی نمود.

 

تعمیرات سنگین و اساسی دستگاه شیرینگ:

 

برخی دیگر از مشکلات در قسمت‌های حساس‌تر و مهم تر دستگاه به وجود می‌آیند. به همین دلیل ممکن است تعمیر آن مدتی طول بکشد و نیاز به انتقال دستگاه به کارگاه جهت انجام تعمیر باشد. تعمیر کانوایر یا مشکلات به وجود آمده درون تونل شیرینگ می تواند از این قبیل باشند.

 

تعمیرات مربوط به سیم کشی و برق دستگاه شیرینگ پک:

 

برخی دیگر از مشکلات ممکن است، در بخش‌های برقی دستگاه به وجود بیایند و تعمیر آن باید توسط یک متخصص برق انجام گیرد. به عنوان مثال: بروز مشکل در کنتاکتورها و مدار فرمان دستگاه یا سیم کشی های آن از این قبیل مشکلات هستند. 

نحوه ثبت سفارش تعمیر دستگاه شیرینگ پک:

 

همانطور که به آن اشاره نمودیم، تعمیر دستگاه شیرینگ پک نیازمند یک تیم فنی متخصص و مجرب می باشد. لذا اهمییت دستگاه بسته بندی بسیار بالا بوده و عدم رفع اشکال صحیح و اصولی می‌تواند منجر به بروز خسارات زیادی شود. 

تیم پشتیبانی فنی پویاپک ( با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در فروش و تولید دستگاه شیرینگ پک) آماده دریافت سفارشات تعمیر دستگاه شیرینگ پک از طرف متقاضیان و مشتریان گرامی می باشد. لذا در صورت نیاز به ثبت سفارش یا مشاوره در خصوص مشکل به وجود آمده یا تعمیر دستگاه شیرینگ پک خود می‌توانید با شماره درج شده در زیر تماس گرفته و با متخصصین مجرب تیم پشتیبانی فنی پویاپک مشورت نمایید.

تعمیر دستگاه شیرینگ | پی پک تولیدکننده دستگاه شیرینگ 02155638523 |
تعمیر دستگاه شیرینگ | پی پک تولیدکننده دستگاه شیرینگ 02155638523 |

خرید انواع دستگاه شیرینگ پک برند پویاپک:

 

همچنین در صورت تمایل به تهیه یا آشنایی بیشتر با انواع دستگاه شیرینگ پک برند پویاپک می توانید به صفحه معرفی انواع دستگاه شیرینگ پک مراجعه نموده و با انواع این دستگاه بسته بندی آشنا شوید. همچنین در صورت تمایل به اخذ مشاوره نیز می توانید با شماره درج شده تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه پویاپک مشورت نمایید.

تعمیر دستگاه شیرینگ پک
Rate this post
تماس بگیرید