تولید و چاپ نایلون و نایلکس

تولید و چاپ نایلون و نایلکس

می‌خواهیم شما را با تولید و چاپ نایلون و نایلکس آشنا کنیم.مجموعه پی پک آماده است که تولید و چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان و با کیفیتی را برای شما در طرح ها و رنگ های مختلف و با کیفیت عالی بعهده گیرد.

چرا ما به شما خرید از مجموعه پی پک را توصیه میکنیم؟

  • سابقه 20 ساله در زمینه چاپ نایلون و نایلکس
  •  پی پک بعلت داشتن دستگاه تولید و چاپ نایلون بصورت همزمان قیمت تمام شده را برای شما ارزان تر می کند.
  • مجهر و بروز بودن دستگاه های چاپخانه مجموعه پی پک که امکان تولید انواع طرح ها و رنگ ها را برای شما با کیفیت و ماندگاری بالا تضمین میکند.
  • امکان بازدید از نمونه کارهای چاپ شده در فروشگاه مجموعه پی پک  در پله نوروز خان قبل از خرید

نمونه ای از تولید و چاپ نایلون در مجموعه پی پک

در ابتدا بهتر است به تعریف کلی در مورد تفاوت نایلون و نایلکس بپردازیم. امروزه در بازار نایلون به پلاستیک نرم و انعطاف پذیر گفته می شود و نایلکس به پلاستیک خشک تر که انعطاف و قابلیت کشیده شدن کمتری دارد.مجموعه پی پک آمادگی تولید و چاپ روی هر دو نوع این پلاستیک ها را داراست.

دستگاه بسته بندی نان لواش | 23 85 63 55 021 | فروشگاه پی پک

یک نمونه از تولید و چاپ نایلون بسته بندی در مجموعه ی پی پک

شما هر روزه در سطح جامعه با تبلیغات بسیاری روبه‌رو میشوید و این امر بصورت ناخودآگاه در ذهن شما تاثیر گذارست.اثرگذاری تبلیغات بر رشد روز افزون فروش و جذب مشتری بر کسی پوشیده نیست.همچنین نیاز روزمره انسان امروزی برای حمل اجناس و کالاها و راحتی و سبک بودن آن وسیله در عین داشتن مقاومت بالا ضرورتیست انکار ناپذیر.به همین دلیل چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان یکی از بهترین راه حل ها هم برای جابجایی اجناس و همچنین برای تبلیغات است. با توجه به گران بودن انواع دیگر تبلیغات ، تولید و چاپ نایلون ارزان و به صرفه تر است.

 

 تولید و چاپ پلاستیک (نامی که بین مردم رایج است) یا نایلون و نایلکس در انواع دسته ها قابل انجام است که در زیر به انواع آن اشاره می شود.

  انواع دسته ها برای تولید و چاپ نایلون یا نایلکس

هر چند برای بسیاری از مشتری های چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان صرفا ملاک انتخاب است اما برای یک انتخاب درست تر عوامل دیگری نیز مهم است .یکی از این عوامل انتخاب درست نوع دسته بر اساس نوع مصرف شماست،شما می توانید با خواندن مطلب زیر نوع دسته مطلوب کار خود را پیدا کنید

نایلون دسته رکابی

نایلون دسته موزی

Call

تعداد تقریبی در یک کیلوگرم برای تولید و چاپ نایلون

حتما برای شما سوال پیش آمده که تعداد تقریبی نایلون با ابعاد مورد نظر شما در یک کیلوگرم چقدر است، در اینجا ذکر این مطلب لازم است که ابعاد نایلون صرفا در تعداد آن تعیین کننده نیست بلکه ضخامت نایلون یا نایلکس هم شرط دیگری برای تعیین تعداد آن است، ما برای آشنایی بهتر شما تعداد تقریبی انواع نایلون و نایلکس در یک کیلوگرم را بر اساس ابعاد و ضخامت های مختلف را در جدول زیر نشان دادیم.

 

تعداد تقریبی نایلون و نایلکس در یک کیلو

 

انواع تولید و چاپ نایلون و نایلکس از لحاظ رنگ

مجموعه پی پک دارای یکی از مجهزترین و بروزترین چاپخانه های تولید و چاپ نایلون  تهران است که امکان چاپ کیسه پلاستیک و چاپ لوگو روی کیسه پلاستیکی در ۶،۴،۲ و ۸ رنگ و چاپ تمپلات را دارد.چنانچه شما تمایل به چاپ تصویر روی نایلون یا نایلکس را دارید بایستی از چاپ ۶ یا ۸ رنگ استفاده کنید.

لازم به ذکر است که کلیه مواد خام تولید نایلون در مجموعه فروشگاه پی پک از مواد نو و درجه یک می باشد. در ویدیوهای زیر شما می توانید با تولید وچاپ نایلون در چاپخانه مجموعه پی پک آشنا شوید:

 

 

عوامل موثر در قیمت تولید و چاپ نایلون

  • ضخامت نایلون یا نایلکس
  • طرح شما و تعداد رنگ مورد نیاز آن

نکات مربوط به ثبت سفارش

۱- حداقل وزن سفارش برای تولید و چاپ نایلون دسته موزی و رکابی ۱ رنگ و ۲ رنگ ۲۰۰ کیلو میباشد  و ۳ رنگ و ۴ رنگ و ۶ رنگ و ۸ رنگ ۳۰۰ کیلو میباشد .

۲- حداقل وزن سفارش برای تولید و چاپ نایلون دسته بندی و دسته تقویت ۱ رنگ و ۲ رنگ ۵۰۰ کیلو میباشد  و ۳ رنگ و ۴ رنگ و ۶ رنگ و ۸ رنگ ۱۰۰۰کیلو می‌باشد .

۳- هزینه مربوط به ساخت کلیشه برای چاپ بعد از دریافت طرح شما توسط بخش کلیشه سازی محاسبه میشود که این هزینه و همچنین هزینه حمل و نقل بعهده مشتری می باشد.

چنانچه در مورد قیمت تولید و چاپ نایلون و مواردی دیگر سوالی دارید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

 

تولید و چاپ نایلون و نایلکس
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
تماس بگیرید