دستگاه بسته بندی تخمه آفتابگردان | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی

دستگاه بسته بندی تخمه آفتابگردان

معرفی انواع دستگاه و چند توصیه پیش از خرید

در بخش مقالات پی پک قصد بر آن است تا علاوه بر معرفی محصولات در خصوص انوع دستگاه بسته بندی و محصولات به نکات دقیق تر و کاربردی تری نیز بپردازیم. در تمام مراحل پیش از خرید میتوانید از مشاوره رایگان پی پک از طریق ایجاد تماس با شماره تلفن فروشگاه، بهره مند شوید. همچنین برای مشاهده جزئیات تمامی دستگاه ها میتوانید به منو دستگاه های بسته بندی در وب سایت و یا فروشگاه ما در پله نوروزخان بازار مرکزی تهران مراجعه فرمایید.

دستگاه بسته بندی تخمه آفتابگردان را میتوان کاملا یکی از انواع دستگاه های بسته بندی مواد خشکبار درنظر گرفت. لذا پیش از آن میتوانید برای مشاهده قیمت دستگاه بسته بندی تخمه آفتابگردان و جزئیات دقیق تر به صفحه دستگاه بسته بندی انوع خشکبار مراجعه کنید. اما پیش از آن بهتر است چند نکته اختصاصی تر در این خصوص را نیز از دست ندهید.

 

برای مشاهده تمامی دستگاه های بسته بندی خشکبار و قیمت آنها بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه بسته بندی خشکبار

 

نکته اول

بیشتر تخمه های موجود در بازار در هنگام بسته بندی به صورت به اصطلاح “بو داده” و خشک هستند. از این حیث میتوان گفت برای بسته بندی انوع آنها به صورت معمولی نیاز به شکل پیچیده ای از بسته بندی وجود ندارد. هرچند که شرکت های بسته بندی بزرگ برای حفظ طعم و کیفیت تخمه، پیش از عمل دوخت به وسیله تخلیه و سپس تزریق گاز عمر مفید و کیفیت آن را بالا میبرند.

نکته دوم

در صورت انتخاب دستگاه ریلی برای بسته بندی تخمه آفتابگردان، با توجه به نوع طراحی بسته بندی تخمه بهتر است به تفاوت مدل عمودی و افقی آن دقت شود. در مدل های عمودی دستگاه بسته بندی تخمه آفتابگردان شما نیازی به کج نگه داشتن بسته برای بسته بندی ندارید و لذا از بیرون ریختن مواد داخل بسته بندی جلوگیری بیشتری به عمل خواهد آمد.

نکته سوم

نوع بسته بندی و طراحی شیرینگ مربوط به آن میتواند تا حد بسیاری بر روی قیمت تمام شده و ارزش افزوده محصول اثرگذاری داشته باشد. برندهایی مثل تخمه آفتابگردان سنجاقک علی رقم داشتن کیفیت نسبتا برابر با محصولات رایج در بازار، به دلیل بسته بندی با کیفیت و همچنین طعم استاندارد محصول به یکی از گزینه های جذاب برای مشتریان تبدیل شده اند.

نکته چهارم

قیمت دستگاه بسته بندی تخمه آفتابگردان مانند انواع دستگاه های بسته بندی خشکبار در طیف وسیعی است. پیشنهاد میشود برای مشاوره در این خصوص با فروشگاه پی پک در تهران تماس حاصل فرمایید و با در میان گذاشتن جزئیات مربوط به سرمایه اولیه و حجم کار بسته بندی مورد نظرتان، از مشاوره در خصوص انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب بهره مند گردید.

 

 

 

دستگاه بسته بندی تخمه آفتابگردان | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی
۲ (۴۰%) ۱ vote
تماس بگیرید