دستگاه بسته بندی ترشیجات| ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
دستگاه بسته بندی ترشیجات - دستگاه بسته بندی ترشی خانگی

دستگاه بسته بندی ترشیجات خانگی و صنعتی

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی ترشی

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با بیست سال سابقه کار در صنعت بسته بندی و دستگاه های مربوطه آماده ارائه مشاوره به تمام مشتریانی است که قصد دارند با احداث کارگاه تولید ترشی ، خط تولید ترشیجات و شوری جات را راه اندازی کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص خرید یا قیمت دستگاه بسته بندی ترشیجات میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

 

دستگاه های بسته بندی ترشیجات

بسته بندی ترشی میتواند به صورت انواع بسته بندی و در وزن ها و مدل های متفاوتی از بسته بندی ارائه شود. از مرسوم ترین این نوع بسته بندی ها، استفاده از دستگاه های بسته بندی ریلی، دستگاه بسته بندی وکیوم و دستگاه بسته بندی دستی میباشد. همچنین بسته بندی ترشیجات به صورت فله و در سایزهای بزرگتر هم دستگاه های مخصوص به خود را دارد.

 

دستگاه بسته بندی ترشی خانگی و صنعتی

از دستگاه های بسته بندی ترشیجات خانگی و صنعتی کوچک میتوان به انواع دستگاه های بسته بندی ریلی افقی و عمودی، دستگاه بسته بندی پدالی اشاره کرد. در تصاویر بعدی نمونه های بسته بندی با این دستگاه ها را مشاهده میکنید. از این دستگاه میتوان به عنوان دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره نیز استفاده کرد:

دستگاه بسته بندی ترشیجات - دستگاه بسته بندی ترشی خانگی

بسته بندی ترشی با دستگاه های ریلی و یا پدالی

بسته بندی ترشی به صورت ریلی میتواند به همراه تاریخ زن صورت بپذیرد. در ادامه ویدئو یک نمونه از دستگاه بسته بندی ترشیجات ریلی به صورت افقی را مشاهده میکنید.

 

دستگاه بسته بندی ترشیجات وکیوم

برای بسته بندی های ترشی به صورت باکیفیت تر و ماندگارتر میتوانید انواع دستگاه بسته بندی وکیوم را بکار بگیرید. این دستگاه های با خالی کردن هوای داخل بسته و همچنین امکان تزریق گاز تاریخ انقضا محصول را افزایش میدهد و همچنین کیفیت بسته بندی را تا حد بسیاری افزایش میدهند.

دستگاه بسته بندی ترشیجات - دستگاه بسته بندی ترشی خانگی

بسته بندی ترشی به صورت وکیوم

قیمت دستگاه بسته بندی ترشی

قیمت دستگاه بسته بندی ترشیجات را میتوانید از طریق مشاهده دستگاه ها در منو اصلی وب سایت و یا همچنین از طریق تماس با فروشگاه پی پک جویا شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی ترشیجات پیشنهاد میکنیم از فروشگاه ما واقع در پله نوروز خان تهران بازدید فرمایید و یا از طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در این خصوص بهره مند شوید. 

پی پک سالهاست با فروش انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران، در خصوص تامین دستگاه ها و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود وفادار بوده است. تمامی دستگاه های بسته بندی در فروشگاه پی پک، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian است.

 

دستگاه بسته بندی ترشیجات| ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
۵ (۱۰۰%) ۲ votes
تماس بگیرید