دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی

راهنمای خرید انواع دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

پی‌پک ارائه دهنده و تولیدکننده انواع دستگاه بسته بندی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت


قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل - 02155638523
قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل - 02155638523

بسته بندی حبوبات یکی از راه‌های کسب درآمد در منزل است. این کسب و کار خانگی افق درآمدی بسیار خوبی دارد که می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب جهت راه اندازی یک شغل خانگی باشد. شاید این سوال پیش بیاید که چرا بسته بندی حبوبات در منزل می‌تواند یک راه کسب درآمد خوب به شمار بیاید؟

در جواب به این سوال باید بگوییم: چند فاکتور مهم برای راه‌اندازی یک شغل خانگی وجود دارد. این فاکتورها و موارد عبارتند از: 

  • عدم نیاز به فضای زیاد برای ایجاد کارگاه
  • عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد
  • قابلیت شروع با بازار هدف کوچک
  • عدم نیاز به پرسنل با تعداد بالا

با توجه به موارد ذکر شده، که برخی از فاکتورهای مهم در راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی می‌باشند، می‌توان دریافت که یکی از راه‌های ایده‌آل جهت راه‌اندازی و ایجاد یک شغل خانگی، بسته بندی حبوبات در منزل است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم در رابطه با خرید دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی یک راهنمای خرید در اختیار شما قرار دهیم تا توانسته باشیم شما را در جهت قدم گزاشتن در این مسیر شغلی راهنمایی نموده باشیم.

مواردی که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارتند از:

  • اهمییت بسته بندی در نیای کسب و کار امروز
  • انواع بسته بندی حبوبات
  • انواع دستگاه‌ بسته بندی حبوبات خانگی
  • گارانتی و پشتیبانی دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی
  • نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

اهمییت بسته بندی حبوبات در دنیای کسب و کار امروز:

 

بسته بندی در دنیای امروز نقش بسیار پر رنگی دارد. رقابت در دنیای صنعتی امروزه کسب و کار بسیار زیاد بوده و یکی از فاکتور‌هایی که می‌تواند تأثیر بسزایی را در فروش و بلطبع جلب توجه مشتری ایفا کند، بسته بندی آن محصول است. به طور کلی اهمییت بسته بندی دو فاکتور اساسی دارد. این دو فاکتور عبارتند از:

  • اهمییت تجاری
  • اهمییت بهداشتی

اهمییت تجاری بسته بندی حبوبات:

 

اجازه دهید این مسئله را با ذکر یک سوال بررسی نماییم. 

تا به حال شده که بین انتخاب دو محصول دو به شک شده باشید و در آخر آن محصولی را انتخاب نمایید که بسته بندی بهتر و با کیفیت تری دارد؟ یا به دلیل اینکه یک محصول بسته بندی استانداردی ندارد، به آن محصول اعتماد ننموده‌ و از خرید آن منصرف شده‌اید. 

همانطور که متوجه شدید بسته بندی یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید و اعتماد به محصول در ذهن مشتری است. به همین دلیل برای اینکه بتوانیم محصول مورد نظر خود را به خوبی ارائه دهیم نیاز داریم که محصول را در یک بسته بندی شکیل و البته استاندارد ارائه دهیم.

در بخش تجاری و اقتصادی یک نکته دیگر نیز حائز اهمییت است. فرض کنید شما قصد دارید محصول خود را در فروشگاه‌های مختلفی در معرض فروش قرار دهید. در جایی که شما هیچ ارتباط مستقیمی با مشتری ندارید، چگونه می‌توانید مشتری را قانع کنید که محصول ارائه شده توسط شما ارزش خرید دارد؟

در جواب باید بگوییم شما می‌توانید تمامی توضیحات مورد نیاز جهت ایجاد حس اعتماد به محصول در ذهن مشتری را از طریق توضیحاتی که بر روی بسته بندی ارائه می‌دهید به مشتری منتقل نموده و وی را قانع کنید که محصول شما از استانداردهای لازم برخوردار است. این خود دلیل دیگری است که بسته بندی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در فروش و سود رسانی به شما داشته باشد.

اهمییت بسته بندی از نظر پروتکل‌های بهداشتی:

 

بسته بندی محصولات هر چه که باشد، حتی بسته بندی حبوبات نیاز دارد برای ارائه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نماید. لذا بدیهی است که هیچ کسی به محصول غیر بهداشتی اعتماد نمی‌نماید و ترجیح می‌دهد که محصولی را تهیه نماید که موارد بهداشتی در آن رعایت شده‌اند. لذا برخی از این موارد عبارتند از:

  • جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و رطوبت
  • جلوگیری از حمله جانوران موذی
  • جلوگیری از نفود باکتری و ویروس به محصول
  • افزایش عمر محصول
  • جلوگیری از ریخت و پاش و هدر رفتن محتویات موجود در بسته بندی

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، میتوان فهمید که بسته بندی برای هر محصولی مورد اهمییت است و لذا حبوبات نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد.

انواع بسته بندی خانگی حبوبات:

 

بسته بندی خانگی حبوبات روش‌های مختلفی دارد که می توان با توجه به بازار هدف یکی از این روش ها را انتخاب نمود و اقدام به بسته بندی حبوبات در منزل کرد. لذا در این بخش قصد داریم شما را با برخی از نمونه های بسته بندی حبوبات خانگی آشنا نماییم.

 

1- بسته بندی نایلونی

 

بسته بندی نایلونی ارزان‌ترین و اقتصادی ترین نمونه بسته بندی حبوبات در منزل است که بیشتر برای خرده فروشان و کسب و کارهایی که در تعداد بسیار کم قصد فعالیت دارند توصیه می‌شود. از طرفی این نوع بسته بندی بسیار حساس بوده و خطر پارگی و هدر رفتن محتویات آن نیز زیاد است. از همین رو اگر قصد ارائه محصول در تعداد بالا را دارید توصیه می‌شود این روش بسته بندی را استفاده ننمایید.

 

2- بسته بندی با استفاده از نایلون OPP:

 

این نمونه بسته بندی نیز بسیار اقتصادی بوده و در عین حال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بسته بندی حبوبات خانگی در کنار هزینه بسیار معقولی که دارد، از مزیت‌های بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. شما با استفاده از نایلون OPP علاوه بر ارائه یک بسته بندی مستحکم و استاندارد که تقریبا تمام انتظارات شما را از یک بسته بندی برآورده می‌سازد، هزینه بسیار زیادی را نیز متقبل نخواهید شد.

ناگفته نماند که این نمونه بسته بندی نیز می‌تواند هزینه بر هم باشد اما همانطور که همه ما می‌دانیم برای افرادی که قصد بسته بندی حبوبات در منزل را دارند، معقول تر است که در قدم اول خود هزینه زیادی را متقبل نشوند. به همین منظور می توانید برای شروع از نایلون‌های شفاف یا یک رو شفاف استفاده کرده و در صورت تمایل به ارتقا کسب و کار خود، از بسته بندی با طرح های مختلف استفاده نمایید.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی:

 

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی انواع مختلفی دارد. که هر کسب و کاری با توجه به نیاز خود و بازار هدفی که انتخاب نموده باید یکی از انواع آن را انتخاب نماید. این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از یک سری ویژگی ‌ها و قابلیت‌ها برخوردار هستند. به همین علت توجه به قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی به میزان بودجه مورد نظر نیز بستگی دارد. لذا در این بخش شما را با برخی از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و قابلیت ها و ویژگی‌های هر کدام آشنا می نماییم.

دستگاه دوخت دستی:

 

دستگاه دوخت دستی از دستگاه‌های بسته بندی حبوبات خانگی ارزان قیمت به شمار می‌آید. این دستگاه بسته بندی اقتصادی مناسب استفاده جهت بسته بندی در تعداد محدود و کم است. از مزایای این دستگاه قیمت کم و ابعاد کوچک آن است. همچنین همانطور که گفته شد، یکی از معایب این دستگاه محدودیت سرعت این دستگاه است، که باعث می‌شود برای کسب و کارهایی که بازار هدف نسبتا بزرگی را مد نظر دارند مناسب نباشد و بیشتر جهت افرادی مورد استفاده قرار گیرد که قصد بسته بندی حبوبات در منزل جهت ارائه به یک بازار هدف کوچک و محلی را دارند.

لذا در صورتیکه تمایل به آشنایی بیشتر با انواع دستگاه دوخت دستی حرارتی را دارید می‌توانید به صفحه اختصاصی هرکدام مراجعه نموده و با قابلیت‌ها و ویژگی های هر کدام آشنا شوید.

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی | پی‌پک 02155638523 |

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی | پی‌پک 02155638523 |

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی | پی‌پک 02155638523 |

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی | پی‌پک 02155638523 |

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید


دستگاه دوخت ریلی:

 

دستگاه دوخت ریلی از جمله دستگاه هایی است که به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بسته بندی به دلیل قابلیت های بسیار زیادی که دارد به نوعی انتخاب اول هر فردی می باشد که قصد راه اندازی یک کسب و کار در حوزه بسته بندی محصولات است.

این دستگاه دوخت پلاستیک در دو مدل دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی و دستگاه دوخت پلاستیک ریلی عمودی موجود می‌باشد. هر کدام از این دستگاه‌ها با توجه به مکان و بسته بندی مورد نظر می توانند گزینه ایده‌آلی باشند. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید یا تهیه این دستگاه بسته بندی نمایید، تحقیقات لازم را انجام داده و سپس یکی از این دستگاه‌ها را تهیه کنید.

به همین منظور می‌توانید به صفحه اختصاصی هر کدام از دستگاه های معرفی شده در این بخش مراجعه نموده و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام آشنا شوید.

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی | پی‌پک 02155638523 |

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی | پی‌پک 02155638523 |

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

در این بخش مطلب، شما فیلم دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی را مشاهده می‌نمایید تا با کلیت این دستگاه بسته بندی، بسیار پرطرفدار آشنا شده و بک درک کلی از ظاهر و نمونه بسته بندی آن بدست آورید.

 

 

 گارانتی و پشتیبانی دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی:

 

گارانتی معتبر یک مورد بسیار مهم در تایید اصالت و کیفیت هر محصول است. لذا دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی شامل این اصل نیز می شود. به همین دلیل برای هر شخصی که قصد تهیه این دستگاه را برای کسب و کار خود دارد، به این مورد توجه بسیار می نماید. 

به همین منظور تمام دستگاه‌های بسته بندی ارائه شده توسط پی پک شامل یک سال گارانتی دینام و ترانس می‌باشند. از طرفی به منطور ارائه هر چه بیشتر خدمات پس از فروش تمامی دستگاه‌ها را به مدت 5 سال جهت تأمین و تعویض قطعات نیز پشتیبانی می‌نماید.

اینستاگرام پی‌پک | https://instagram.com/ppackco.ir |

نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی :

 

چنانچه تمایل به تهیه یا اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل را دارید می‌توانید با فروشگاه پی‌پک تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم در خصوص انتخاب و قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی را از کارشناسان مجرب مجموعه پی‌پک (با بیش از بیست سال سابقه فعالییت) دریافت نمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل | پی‌پک 02155638523 |
قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل | پی‌پک 02155638523 |
دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی
Rate this post
تماس بگیرید