دستگاه بسته بندی عدس | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
دستگاه بسته بندی حبوبات - 23 85 63 55 021 - پی پک - فروش دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار خانگی و صنعتی

دستگاه بسته بندی عدس

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی عدس

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با بیست سال سابقه کار در صنعت دستگاه بسته بندی مواد غذایی آماده ارائه مشاوره رایگان به تمام مشتریانی است که قصد بسته بندی عدس و دیگر محصولات را دارند. در صورت داشتن هرگونه پرسش در خصوص خرید یا قیمت دستگاه بسته بندی عدس میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

 

دستگاه بسته بندی عدس

دستگاه بسته بندی عدس به طور دقیق یکی از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات است. در میان انواع بسته بندی، دستگاه های دوخت ریلی و پدالی، دوخت ساده، دستگاه شیرینگ را میتوان برای انواع بسته بندی عدس مناسب دانست.

 

انواع بسته بندی فروشگاهی محصول عدس

دستگاه بسته بندی عدس ریلی

یکی از راه های بسته بندی فروشگاهی حبوبات از جمله عدس استفاده از دستگاه های بسته بندی نیمه اتوماتیک مانند انواع دستگاه بسته بندی ریلی ست. این نوع بسته بندی مناسب محصولات سبک وزن و تا حدود ۳ کیلوگرم است. در ویدئو زیر یک نمونه از این دستگاه را مشاهده میکنید.

 

دستگاه بسته بندی عدس پدالی

بسته بندی پدالی نوعی دیگر از بسته بندی ساده و کارآمد است که در مقایسه با بسته بندی ریلی سرعت پایین تر و البته نیاز به سرمایه گذاری کمتری برای خرید دستگاه دارد. انواع دستگاه های بسته بندی حبوبات به صورت پدالی در فرشگاه پی پک در پله نوروزخان بازار تهران موجود است.

23 85 63 55 021 - دستگاه دوخت پدالی - دستگاه دوخت برنجی - دستگاه بسته بندی 

بسته بندی عدس به شکل ساده

به وسیله دستگاه دوخت رومیزی دستی میتوانید انواع بسته بندی ساده عدس به صورت فرشگاهی را البته در تعداد کمتری در روز بسته بندی کنید. یک نمونه از این دستگاه ها، دوخت دستی برند Hualian با عرض دوخت ۲ تا ۸ میلیمتر است که در ۵ سایز متفاوت در فروشگاه پی پک موجود میباشد.  

دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ - 23 85 63 55 021 فروشگاه پی پک

قیمت دستگاه بسته بندی عدس

قیمت دستگاه بسته بندی عدس را میتوانید از طریق مشاهده دستگاه ها در منو وب سایت و یا همچنین از راه تماس با فروشگاه پی پک جویا شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی عدس پیشنهاد میکنیم از فروشگاه ما واقع در پله نوروز خان تهران بازدید فرمایید و یا از طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در این خصوص بهره مند شوید. 

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک سالهاست با ارائه انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران، تلاش دارد در خصوص تامین دستگاه ها و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود پاسخگو باشد. تمامی دستگاه های بسته بندی در فروشگاه پی پک، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian هستند.

 

 

دستگاه بسته بندی عدس | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
Rate this post
تماس بگیرید