دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر و رستورانی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی یک ساله

دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر و رستورانی

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی غذای گرم

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با بیست سال سابقه کار در صنعت بسته بندی و انواع دستگاه پک غذا آماده ارائه مشاوره به تمام مشتریان عزیزی ست که قصد پک بسته بندی غذای گرم و خرید دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر و یا رستورانی را دارند. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص خرید یا قیمت دستگاه بسته بندی غذا میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

 

انواع دستگاه های بسته بندی غذا ؟

بسته بندی غذای رستورانی و همچنین بسته بندی غذای بیرون بر را میتوان با چند دستگاه رایج در بازار انجام داد که به صورت مختصر به معرفی آنها در این بخش میپردازیم.

 

دستگاه بسته بندی غذای رستوران به صورت سلفون کش

دستگاه بسته بندی غذای رستوران و یا به صورت بیرون بر میتواند یکی از انواع دستگاه سلفون کش غذا باشد. این دستگاه ها با توجه به قیمت مناسب و همچنین کارایی بالا و رعایت موارد بهداشتی در بسته بندی غذای گرم یکی از گزینه های عالی به حساب می آیند.

در ویدئو زیر یک نمونه از دستگاه بسته بندی غذا در رستوران با دستگاه سلفون کش برند Hualian را مشاهده میکنید که به صورت بدنه استیل و بدنه غیر استیل در فروشگاه پی پک ارائه میگردد:

 

دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر به صورت دستی

یکی از ساده ترین روش ها برای بسته بندی غذای بیرون بر استفاده از دستگاه دوخت رومیزی دستی میباشد. در این روش پس از قرار دادن تمام سفارش مشتری در بسته بندی، به وسیله دوخت دستی آن را پک کرده و آماده ارسال و تحویل به مشتری به وسیله جعبه غذا میکنید.

دستگاه بسته بندی غذا - دستگاه بسته بندی غذای رستورانی - دستگاه بسته بندی غذای گرم

دستگاه وکیوم غذا

یکی از اصولی ترین و در عین حال بهداشتی ترین شیوه های بسته بندی، استفاده از وکیوم پرس های موجود در بازار است. وکیوم کردن علاوه بر تخلیه هوای داخل بسته بندی، امکان تزریق گاز به درون بسته بندی را نیز به شما میدهد. لذا اگر قصد خرید دستگاه وکیوم بسته بندی غذا برای رستوران را دارید میتوانید از طریق تماس با فروشگاه پی پک در خصوص قیمت و همچنین دیگر اطلاعات مربوط به این نوع دستگاه آگاهی لازم را پیدا کنید.

دستگاه بسته بندی غذا - دستگاه بسته بندی غذای رستورانی - دستگاه بسته بندی غذای گرم

دستگاه وکیوم غذا برای رستوران

 

قیمت دستگاه بسته بندی غذا

قیمت دستگاه بسته بندی غذا را میتوانید از طریق مشاهده دستگاه ها در منو اصلی وب سایت و یا همچنین از طریق تماس با فروشگاه پی پک جویا شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی ظروف غذا پیشنهاد میکنیم از فروشگاه ما واقع در پله نوروز خان تهران دیدن فرمایید و یا همچنین از طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در این خصوص قیمت دستگاه پک غذا بهره مند گردید. 

پی پک سالهاست با فروش انواع دستگاه بسته بندی در ایران، در خصوص تامین دستگاه ها و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود وفادار بوده است. تمامی دستگاه های بسته بندی در فروشگاه، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian است.

 

دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر و رستورانی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی یک ساله
۴ (۸۰%) ۱ vote
تماس بگیرید