دستگاه بسته بندی قهوه | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
دستگاه بسته بندی قهوه - فروشگاه پی پک - 23 85 63 55 021

دستگاه بسته بندی قهوه

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی قهوه

فروشگاه دستگاه های بسته بندی پی پک با بیست سال سابقه در صنعت دستگاه بسته بندی مواد غذایی آماده ارائه مشاوره رایگان است. هرگونه پرسش در خصوص خرید یا قیمت دستگاه بسته بندی قهوه را میتوانید با ما و از طریق شماره تماس های مندرج در وب سایت در میان بگذارید.

 

 

دستگاه بسته بندی قهوه

دستگاه بسته بندی قهوه - فروشگاه پی پک - 23 85 63 55 021

بسته بندی قهوه در فروشگاه ها و همچنین شیرینی فروشی ها معمولا با دستگاه های ساده بسته بندی صورت میپذیرد. قهوه به دلیل پودری بودن اغلب نیاز به دوخت حرارتی برای بسته بندی دارد تا از بیرون ریختن آن از بسته بندی جلوگیری به عمل آید. در ادامه چند دستگاه رایج بسته بندی قهوه موجود در فروشگاه پی پک را با هم مرور میکنیم.

 

انواع بسته بندی قهوه

دستگاه بسته بندی قهوه ساده و دستی

دستگاه دوخت رومیزی دستی ساده ترین راه برای بسته بندی قهوه در فروشگاه و یا حتی برای برندهای کوچک است. طریقه کار با این دستگاه مطابق ویدئو زیر بسیار ساده است. برای اطلاع از قیمت و جزئیات خرید میتوانید با فروشگاه پی پک تماس حاصل کنید.

 

 بسته بندی قهوه با دوخت ریلی

اگر قصد دارید قهوه را در تعداد بسته بندی بیشتری به بازار ارائه کنید، دوخت های ریلی یکی از کارآمدترین دستگاه های بسته بندی صنعتی هستند. این دوخت ها امکان بسته بندی ریلی به صورت افقی و عمودی را به شما میدهند. معمولا برای بسته بندی قهوه از دوخت عمودی استفاده میشود تا قهوه در حین بسته بندی از بسته بیرون نریزد.

 

قیمت دستگاه بسته بندی قهوه

قیمت دستگاه بسته بندی قهوه را میتوانید از طریق مشاهده دستگاه ها در منو وب سایت و یا همچنین از راه تماس با فروشگاه پی پک جویا شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی قهوه پیشنهاد میکنیم از فروشگاه ما در پله نوروز خان تهران بازدید فرمایید و یا همچنین طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در این خصوص بهره مند گردید. 

فروشگاه پی پک با ارائه انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران، تلاش دارد در خصوص تامین دستگاه های با کیفیت و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود کاملا پاسخگو باشد. تمامی دستگاه های بسته بندی در فروشگاه، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian هستند.

 

دستگاه بسته بندی قهوه | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
۱ (۲۰%) ۱ vote
تماس بگیرید