دستگاه بسته بندی لوبیا | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی

دستگاه بسته بندی لوبیا

معرفی دستگاه ها و چند توصیه پیش از خرید

در بخش مقالات پی پک قصد داریم تا علاوه بر معرفی محصولات در خصوص انوع بسته بندی به نکات دقیق تر و کاربردی تری بپردازیم. در تمام مراحل تصمیم گیری برای خرید میتوانید از مشاوره رایگان پی پک از طریق ایجاد تماس با شماره تلفن فروشگاه، بهره ببرید. همچنین برای مشاهده تمامی جزئیات دستگاه ها میتوانید به منو دستگاه های بسته بندی در وب سایت و یا فروشگاه ما در پله نوروزخان بازار مرکزی تهران مراجعه فرمایید.

دستگاه بسته بندی لوبیا را میتوان یکی از انواع دستگاه بسته بندی که برای حبوبات بکار میرود قلمداد کرد. در ادامه به معرفی کامل این نوع دستگاه میپردازیم. پی پک در مطلب جداگانه ای تلاش کرده است تا مشخصا در خصوص حبوبات و انواع بسته بندی خانگی و صنعتی برای آن پیشنهاد های مفیدی به مشتریان خود ارائه کند. اما پیش از آن بهتر است در خصوص بسته بندی لوبیا و دستگاه های آن دو نکته را مرور کنیم:

نکته اول

لوبیا و انواع آن با توجه به اینکه در دسته محصولات خشک قرار میگیرند حساسیت کمتری نسبت به آلودگی محیطی و ملزومات بهداشتی از جمله بدنه استیل برای دستگاه را دارا هستند. هرچند که بایستی پیش از خرید دستگاه بسته بندی لوبیا شروط لازم برای اعطای مجوز بسته بندی را مطلع باشید. در مواردی یکی از این شروط بدنه استیل تمامی دستگاه های توزین و بسته بندی لوبیا و دیگر حبوبات است.

نکته دوم

در صورت انتخاب دستگاه ریلی برای بسته بندی، با توجه به نوع طراحی بسته بهتر است به تفاوت مدل عمودی و افقی آن دقت کنید. در مدل های عمودی شما نیازی به کج نگه داشتن بسته برای بسته بندی ندارید و لذا از بیرون ریختن مواد داخل بسته بندی جلوگیری بیشتری به عمل خواهد آمد.

 

نکته سوم

اگر به هر دلیلی نوع لوبیا بسته بندی شده دارای رطوبت است، مدلهای وکیوم بسته بندی گزینه های عالی برای بالا بردن کیفیت بسته بندی و افزایش عمر بسته بندی هستند. 

نکته چهارم

بسته بندی شیرینگ باعث بالاتر رفتن ارزش افزوده محصول میشود، به طوری که افزایش قیمت بسته بندی کیفیت بالاتر و قیمت نهایی بالاتری را برای آن به همراه خواهد داشت. بسته بندی شیرینگ لوبیا همچنین میتواند آن را به گزینه های مطلوبی برای صادرات هم تبدیل کند.

برای مشاهده تمامی دستگاه های بسته بندی بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه بسته بندی حبوبات

 

 

دستگاه بسته بندی لوبیا | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی
Rate this post
تماس بگیرید