دستگاه بسته بندی میوه | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی

دستگاه بسته بندی میوه

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی مرکبات

فروشگاه دستگاه های بسته بندی پی پک با بیست سال سابقه کار در صنعت دستگاه بسته بندی مواد غذایی آماده ارائه مشاوره به تمام مشتریانی است. در صورت داشتن هرگونه پرسش در خصوص خرید یا قیمت دستگاه بسته بندی میوه میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

 

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید:

خط تولید بسته بندی میوه

 

دستگاه بسته بندی میوه

دستگاه بسته بندی میوه را میتوان تقریبا در دسته بسته بندی با دستگاه سلفون قرار داد. میوه معمولا به صورت تازه بسته بندی میشود، هرچند که دستگاه بسته بندی میوه خشک شده هم از همان دستگاه های موجود در فروشگاه پی پک است.

انواع بسته بندی میوه

دستگاه بسته بندی میوه با سلفون

سلفون پیچ کردن یکی از راه های رایج و کم هزینه بسته بندی میوه است. بیشتر میوه های بسته بندی شده موجود در بازار به این روش بسته بندی شده اند. بسته بندی سلفون از ورود گرد و خاک به بسته بندی جلوگیری کرده و همچنین کیفیت میوه ها را تا مدت زمان بیشتری حفظ میکند.

 

دستگاه بسته بندی میوه با شیرینگ

بسته بندی شرینگ یکی دیگر از انواع بسته بندی رایج در خصوص میوه است. بسته بندی میوه در اروپا معمولا با همین دو روش انجام میشود که ارزش افزوده محصول را تا حد زیادی بالا میبرد. همچنین برای بسته بندی میوه صادراتی هم میتوان از این نوع بسته بندی میوه استفاده کرد.

بسته بندی میوه - فروشگاه پی پک - 23 85 63 55 021

قیمت دستگاه بسته بندی میوه خشک و تازه

قیمت دستگاه بسته بندی میوه خشک و تازه را میتوانید از طریق مشاهده دستگاه ها در منو وب سایت و یا همچنین از راه تماس با فروشگاه پی پک جویا شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی میوه پیشنهاد میکنیم از فروشگاه ما واقع در پله نوروز خان تهران بازدید فرمایید و یا از طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در این خصوص بهره مند شوید. 

فروشگاه پی پک سالهاست با ارائه انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران، تلاش دارد در خصوص تامین دستگاه ها و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود پاسخگو باشد. تمامی دستگاه های بسته بندی در فروشگاه پی پک، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian هستند.

 

دستگاه بسته بندی میوه | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
۴٫۹ (۹۸%) ۱۰ votes
تماس بگیرید