دستگاه دوخت حرارتی
دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک | بازرزگانی و فروش پی پک 02155638523 |

 

 

دستگاه دوخت حرارتی نایلون


بررسی و فروش دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک

| بازرگانی و فروش پی پک |

 

بسته‌ بندی همیشه امری اساسی و حائز اهمییت بوده است. به گونه‌ای که هر محصولی جهت ارائه یا حفظ و نگهداری به بسته‌ بندی نیاز دارد. بدیهی است که تنوع بسیار بالای محصولات باعت به وجود آمدن انواع دستگاه دوخت پلاستیک جهت ارائه هرچه بهتر بسته بندی شده است. دستگاه دوخت حرارتی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده است و مورد نیاز تمامی اشخاص، مشاغل و صنعت‌هایی که نیاز به بسته بندی دارند می‌باشد. 

با ما در این مطلب همراه باشید تا با انواع دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک آشنا شوید

دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |
دستگاه دوخت حرارتی نایلون | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

انواع دستگاه دوخت حرارتی نایلون

 

به طور کلی دستگاه دوخت حرارتی نایلون به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند. هر کدام از این دستگاه ها در ابعاد و مدل های مختلفی تولید و روانه بازار شده‌اند تا تمام نیازهای مشتریان را در خصوص بسته‌بندی انواع مواد و محصولات برطرف نمایند.  همچنین لازم به ذکر است که قیمت دستگاه دوخت نایلون پلاستیک نیز از تنوع زیادی برخوردار است و دستگاه دوخت دستی ارزان‌ترنن این دستگاه‌ها هستند. البته باید به این نکته توجه نمود که گران بودن صرفا به معنی باکیفیت بودن نیست و هر شخص باید متناسب با نیاز خود اقدام به تهیه و خرید دستگاه دوخت حرارتی نایلون نماید.

 

دستگاه دوخت دستی حرارتی

معمولا این دستگاه دوخت پلاستیک ارزان قیمت در مشاغل خانگی، هایپرمارکت‌ها، عطاری‌ها، آجیل و خشکبار و... کاربرد دارد. همچنین این دستگاه توسط خانم های خانه دار جهت بسته‌بندی انواع مواد خوراکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه بسیار کاربردی ابعاد کوچکی دارد و عمل دوخت بسته‌بندی‌های کوچک را به خوبی انجام می‌دهد. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت تنظیم درجه حرارت دوخت، دارا بودن کاتر یا برش دهنده و حمل و جابه‌جایی آسان اشاره نمود. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با این دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت دستی حرارتی مراجعه فرمایید.

دستگاه دوخت دستی حرارتی رومیزی و خانگی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

دستگاه دوخت حرارتی پدالی

این دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک از قدیمی‌ترین مدل‌های دستگاه دوخت می‌باشد. معمولا از این دستگاه در کارخانه‌جات و کارگاه‌ها استفاده می‌شود. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده می‌باشد و نیاز به دانش یا مهارت خاصی جهت استفاده نمی‌باشد. نحوه کار کرد این دستگاه نیمه اتوماتیک بدین صورت بوده که پس از قرار دادن بسته بندی در دستگاه اپراتور با فشار دادن پدال تعیبه شده در دستگاه عملیات دوخت و پرس پلاستیک را انجام می‌دهد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه دوخت نیمه اتوماتیک می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت حرارتی پدالی مراجعه نمایید.

 

دستگاه دوخت پدالی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

دستگاه دوخت حرارتی ریلی

این دستگاه دوخت اتوماتیک یکی از کاربردی‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های دوخت به شمار می رود. این دستگاه که به فرشته نجات فروشندگان معروف است از قابلیت‌های زیادی برخوردار است و بیشتر جهت مصارف صنعتی و نیمه صنعتی از آن استفاده می‌شود. دوخت ریلی از سرعت و کیفیت دوخت بالایی برخوردار است و قابلیت استفاده سه شیفت را دارد. این دستگاه در سه دسته مختلف دستگاه دوخت حرارتی افقی ، دستگاه دوخت حرارتی ریلی عمودی ، دستگاه دوخت حرارتی ریلی افقی پایه‌دار تولید و روانه بازار شده است. هر کدام از این دستگاه ها از مدل‌ های مختلفی برخوردار هستند که هر شخص متناسب با نیاز خود اقدام به تهیه و استفاده از آن می کند. از دیگر نکاتی که باعث محبوبیت این دستگاه شده است قابلیت نصب تجهیزات مختلف با توجه به نیاز مصرف کننده آن است. به عنوان مثال: دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز و دستگاه دوخت ریلی با سیستم مکنده دو مدل از انواع دستگاه دوخت ریلی با این قابلیت‌ها هستند. تنوع و قابلیت‌های این دستگاه بسیار زیاد می‌باشند و پرداختن به تمامی آن‌ها از حوصله این مطلب خارج است. لذا در صورت تمایل به آشناییی بیشتر یا تهیه این دستگاه می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت حرارتی ریلی مراجعه نمایید و با انواع این دستگاه و نحوه کارکرد هر کدام آشناییت پیدا کنید.

دستگاه دوخت ریلی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |
دستگاه دوخت حرارتی نایلون | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

نگهداری و تعمیر دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک

نگهداری و تعمیر یک نکته اساسی در استفاده و بهره‌وری هرچه بیشتر از هر دستگاه دوخت می‌باشد. مخصوصا در انواع دستگاه‌ دوخت نایلون صنعتی که استفاده از آن‌ها به مراتب بیشتر دستگاه دوخت پلاستیک خانگی می‌باشد. همچنین دستگاه دوخت نایلون صنعتی از حساسیت و اهمییت بیشتری برخوردار است و نگهداری و رسیدگی به آن بسیار مهم می باشد زیرا یکی از ارکان اصلی در تولید و ارائه محصولات به حساب می‌آیند و از سرویس خارج شدن آن‌ها باعث ایجاد خسارت های زیادی می‌شود.

جهت نگهداری و تعمیر دستگاه پرس نایلون چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟

دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک مانند هر دستگاه الکترومکانیکی دیگر، دارای یک سری قطعات مصرفی مانند: المنت، فیوز، ذغال دینام، نوار نسوز و تسمه می‌باشد. چنانچه تعویض این قطعات آسان بوده و نیاز به دانش و مهارت خاصی نمی‌باشد اما اهمییت تعویض به موقع آنها بسیار زیاد است و در صورت بی‌اهمییت بودن به این موضوع می‌تواند باعث بروز اشکالات اساسی در دستگاه و منجر به تعویض یا تعمیر دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک مورد نظر شود. بدین منظور متخصصی تیم پشتیبانی فنی پی‌پک با ارائه ویدیو‌های ‌آموزشی نحوه صحیح و اصولی تعویض این قطعات را به شما آموزش داده‌‌اند که با مشاهده آنها می‌توانید به راحتی و با کمترین تجهیزات اقدام به تعویض این قطعات نموده و از دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک خود نهایت بهره را ببرید.

از دیگر مواردی که در نگهداری این دستگاه مورد اهمییت است، سرویس منظم و اصولی این دستگاه است. این عمل بسیار اهمییت دارد و انجام صحیح و متوالی آن می‌تواند به بالابردن راندمان کاری و عمر دستگاه کمک شایانی نماید.

 

لازم به ذکر است تعمیرات دستگاه پرس پلاستیک امری تخصصی بوده و هر شخص یا مجموعه‌ای بدون داشتن دانش، مهارت، تجربه و تخصص قادر به انجام صحیح و اصولی آن نیست. همچنین همانطور که در این مطلب به آن اشاره شد برخی از دستگاه‌های دوخت یکی از ارکان اصلی در تولید و ارائه محصولات می‌باشند و اطمینان از تعمیر درست و اصولی آن بسیار حائز اهمییت است. به همین منظور تبم پشتیبانی فنی بازرگانی و فروش پی‌پک با بیش از بیست سال سابقه فعالیت آماده دریافت هرگونه سفارش تعمیرات دستگاه پرس پلاستیک از طرف مراجعه کنندگان گرامی می‌باشد.

تعنیر دستگاه پرس پلاستیک | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

گارانتی و پشتیبانی دستگاه دوخت حرارتی نایلون

گارانتی همیشه یکی از فاکتور‌های اساسی در خرید دستگاه‌های الکترومکانیکی بوده است. زیرا گارانتی معتبر نشان دهنده کیفیت محصول و همچنین اعتبار تولیدکننده و ارائه دهنده آن است. به همین منظور انواع دستگاه دوخت نایلون خریداری شده از بازرگانی و فروش پی‌پک شامل یک سال گارانتی دینام و ترانس می‌باشند. همچنین به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان تمامی دستگاه‌ها از طرف بازرگانی و فروش پی پک جهت تامین و تعویض قطعات به مدت ۵ سال پشتیبانی می‌شوند.

تهیه و خرید دستگاه دوخت حرارتی نایلون

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت دستگاه دوخت حرارتی نایلون می توانید با شماره درج شده در زیر تماس گرفته و با دریافت مشاوره از  طرف کارشناسان مجموعه پی‌پک راهنمایی‌های لازم را جهت تهیه و خرید دستگاه دوخت حرارتی نایلون دریافت نمایید.

دستگاه دوخت حرارتی نایلون | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |
دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |
دستگاه دوخت حرارتی
Rate this post
تماس بگیرید