دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی

 

 

دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی

بررسی و فروش انواع دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی

| بازرگانی و فروش پی پک با بیش از بیست سال سابقه فعالیت |

 

معرفی دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی

بسته بندی همیشه یک فاکتور اساسی و مهم در تولید و ارائه محصولات بوده است. که هم از نظر بهداشتی و هم از نظر تجاری دارای اهمییتی خاص می‌باشد و هر تولیدکننده و ارائه دهنده‌ای باید آن را مورد توجه قرار دهد. زیرا بسته بندی شکیل و اصولی نشان از کیفیت و مرغوبیت کالا دارد و همچنین اعتبار تولیدکننده و ارائه دهنده خود را نیز نشان می‌دهد. 

به همین منظور با پیشرفت هر روزه صنعت و کسب و کار ها و ارائه و تولید انواع مختلفی از کالاها و محصولات، صنعت تولید دستگاه دوخت پلاستیک نیز نیاز به پیشرفت و ارائه هر چه بهتر دستگاه‌های دوخت و بسته بندی را در خود احساس کرد. و این امر منجر به تولید انواع دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی و غیر صنعتی شده است. ما در این مطلب قصد معرفی و بررسی انواع دستگاه دوخت پلاستیک را داریم.

فروش دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی | بازگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |
فروش دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی | بازگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

انواع دستگاه پرس پلاستیک صنعتی

دستگاه دوخت صنعتی از انواع مختلفی برخوردار است که هرکدام قابلیت‌ها و موارد استفاده خود را دارند. هر صنعت و کسب و کاری با توجه به نیاز خود می‌تواند یک نمونه از دستگاه صنعتی دوخت پلاستیک را انتخاب نماید. در ادامه شما را با انواع این دستگاه و همچنین قابلیت‌ها و موارد استفاده هر کدام آشنا خواهیم کرد.

دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

دستگاه دوخت پدالی

این دستگاه پرس پلاستیک صنعتی یکی از قدیمی‌ترین دستگاه ‌های دوخت بوده است. همچنین دستگاه دوخت پدالی یکی از دستگاه های کاربردی در زمینه دوخت پلاستیک می باشد. شاید مهم ترین مزیت این دستگاه را بشود، قیمت مناسب آن نسبت به دیگر مدل های دستگاه دوخت نایلون صنعتی نام برد.

دیگر مزیت دستگاه پرس پدالی قابلیت دوخت لایه‌های آلومینیومی است. که نشان از توان دوخت بالای این است. همچنین این دستگاه از سرعت نسبتا خوبی نیز برخوردار است و در دو مدل دستگاه دوخت پدالی برنجی و دستگاه دوخت پدالی المنتی نیز موجود است.

همچنین جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه دوخت پدالی می‌توانید به صفحه اختصاصی هر کدام مراجعه نموده و از قابلیت ها و ویژگی های هر کدام مطلع شوید. یا می‌توانید با شماره درج شده در وبسایت تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه پی‌پک مشورت نمایید.

 

 

 

دستگاه دوخت ریلی صنعتی

دستگاه دوخت ریلی صنعتی که معروف به فرشته نجات تولیدکنندگان است، یکی از دستگاه‌های بسیار کاربردی و مجهز در صنعت دوخت و بسته بندی محصولات به حساب می‌آید. این دستگاه دوخت پلاستیک قابلیت‌های زیادی را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد. برخی از این قابلیت ها به شرح زیر می باشد.

  • سرعت دوخت بالا و قابل تنظیم
  • قابلیت کارکردن به صورت سه شیفت
  • قابلیت نصب تاریخ زن
  • قابلیت چاپ رنگی روی محصولات
  • قابلیت نصب دستگاه تزریق گاز
  • قابلیت نصب دستگاه مکنده
  • قابلیت نصب شمارشگر

همچنین این دستگاه در دو مدل دستگاه دوخت ریلی عمودی و دستگاه دوخت ریلی افقی نیز وجود دارد. این دو دستگاه دوخت ریلی از نظر سرعت با هم تفاوتی ندارند و تنها موارد استفاده آن‌ها با هم متفاوت است.

دستگاه دوخت ریلی عمودی در بسته بندی مایعات و یا بسته بندی هایی که باید به صورت عمودی در دهانه دوخت قرار بگیرند کاربرد دارد. این دستگاه دوخت انواع مختلفی دارد و هر کدام مناسب یک سری بسته بندی هستند. شما می توانید به صفحه هر کدام از این دستگاه ها مراجعه نموده و با قابلیت ها ویژگی های هر کدام بیشتر آشنا شوید.

دستگاه دوخت ریلی افقی یکی دیگر از دستگاه‌های دوخت ریلی می‌باشد. این دستگاه در دو مدل دستگاه دوخت ریلی رومیزی و دستگاه دوخت ریلی افقی پایه‌دار تولید و روانه بازار شده است. این دستگاه نیز در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار شده است که هر کدام دارای یک سری ویژگی های خاص خود هستند. چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و نحوه کارکرد هر کدام دارید می توانید به صفحه اختصاصی هر کدام از این محصولات مراجعه نمایید.

همانطور که به اشاره شد، یکی از مزیت های استفاده از دستگاه دوخت ریلی قابلیت نصب تجهیزات مختلف بر روی انواع آن است. به عنوان مثال: دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز  و دستگاه دوخت ریلی با سیستم مکنده که هر کدام مناسب یک نمونه بسته بندی خاص هستند و کاربردهای  مخصوص خود را دارند. البته عمده استفاده از این دستگاه ها در بسته بندی مواد غذایی می‌باشد. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی هر کدام مراجعه نمایید و با ویژگی ها و نحوه کارکرد هر کدام آشنا شوید.

دستگاه دوخت ریلی صنعتی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

گارانتی و پشتیبانی دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی

گارانتی همیشه یک فاکتور اساسی در خرید دستگاه های الکترومکانیکی بوده است. گارانتی معتبر نشان دهنده کیفیت دستگاه است از طرفی اعتبار تولید کننده و ارائه دهنده محصول را نیز یدک می‌کشد. به همین جهت انواع دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی ارائه شده توسط بازرگانی و فروش پی پک از یک سال گارانتی دینام و ترانس برخوردار هستند. خدمات پس از فروش دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی نیز شامل ۵ سال پشتیبانی تامین و تعویض قطعات می باشد.

همچنین در صورت نیاز به تعمیر دستگاه پرس پلاستیک صنعتی ، تیم پشتیبانی فنی پی پک آماده دریافت سفارشات تعمیر  می باشد.

هر دستگاه دوخت پلاستیک دارای یک سری قطعات مصرفی می باشد که پس از مدتی استفاده باید تعویض گردند. این عمل در عین سادگی بسیار حیاتی و مهم می باشد و در صورت عدم تعویض به موقع ممکن است آسیب جدی به دستگاه دوخت وارد نماید. همانطور که می‌دانید دستگاه دوخت صنتعی یکی از ارکان اصلی در تولید و ارائه محصولات است و از سرویس خارج شدن آن موجب ایجاد مشکلات و ضرر و زیان زیادی می‌شود.

بدین منظور متخصصین پی‌پک با ارائه ویدیوهای آموزشی در خصوص تعویض قطعات دستگاه دوخت پلاستیک نحوه انجام اصولی آن را آموزش داده اند. شما با مراجعه به صفحه آموزش تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک می‌توانید این ویدیوها را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است جهت تعویض قطعات دوخت پلاستیک نیاز به تخصص یا داشتن ابزار خاصی ندارید و به راحتی می توانید این کار را به انجام برسانید.

نحوه خرید و قیمت دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی

در صورت تمایل به خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی میتوانید با شماره درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب مناسب ترین دستگاه دوخت صنعتی میتوانید با کارشناسان مجموعه پویاپک مشورت نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه دوخت پلاستیک صنعتی
Rate this post
تماس بگیرید