دستگاه سلفون کش حرارتی| دستگاه سلفون کشی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | دستگاه سلفون کش خانگی
دستگاه سلفون کش حرارتی و تغه دار - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه استرچ کش پی پک - دستگاه بسته بندی سلفون پیچ دستی

دستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی و تیغه دار

دستگاه سلفون کش حرارتی و تیغه دار یا دستگاه استرچ کش جهت قطع آسان رول سلفون طراحی شده است. مجموعه پی پک دارای 5 نوع از این دستگاه می‌باشد که از بهترین‌ مدل‌های دستگاه‌ بسته بندی با کارایی و سرعت بالا می‌باشد.

دستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی(دستگاه استرچ کش) به علت کوچکی و راحتی کار، سلفون کش خانگی نیز نامیده میشود. سلفون کشی دستی تیغه دار پی پک دارای تیغه آلمانی است. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دستگاه سلفون کش دستی مطلب زیر را بخوانید همچنین برای کسب قیمت سلفون کش خانگی با ما تماس بگیرید.

پی پک، ارائه کننده انواع دستگاه بسته بندی در ایران

Tel ppackco.ir
Delivery Banner

دستگاه سلفون کش حرارتی رومیزی TW-450E

دستگاه سلفون کش خانگی رومیزی یا دستگاه استرچ کش دستی مجموعه پی پک، یکی از انواع دستگاه بسته بندی سلفون با کارایی و سرعت بالاست. دستگاه دارای دو مدل استیل و غیر استیل است که به اصطلاح عامیانه به دستگاه سلفون‌ زن «بگیر» و دستگاه سلفون زن «نگیر» معروف است!

این دستگاه دارای سینی تفلون و همچنین برش سلفون المنتی است. معمولاً توصیه می‌شود برای بسته بندی سلفون مواد غذایی خشک از دستگاه سلفون کش رنگی و برای مواد غذاییِ تر از دستگاه استیل استفاده گردد. برای آگاهی از قیمت دستگاه سلفون کش خانگی پی پک می‌توانید با فروشگاه مجموعه ما در تهران تماس بگیرد.

 

مزیت استفاده از دستگاه سلفون کش حرارتی

 

قطعاً تا به حال مشکلات زیادی همچون پیدا کردن ابتدای رول، برش سلفون و ... هنگام استفاده از سلفون روبرو شده‌اید که شاید این تجربه بارها و بارها هنگام بسته بندی ظروف غذا و میوه برای هر یک از ما اتفاق افتاده باشد. دستگاه سلفون کشی کلیه این مشکلات را حل می‌کند و کاربرد آسان و ساده این دستگاه باعث شده این دستگاه از لوازم حیاتی هر آشپزخانه باشد. 

در خصوص خرید دستگاه سلفون کشی حرارتی رومیزی دو نکته اساسی وجود دارد. نکته اول وجود سینی یا اتو تفلون است. در صورت تفلون نبودن اتو دستگاه امکان چسبیدن سلفون به بدنه آن وجود دارد. هر دو مدل دستگاه استرچ کش دستی مجموعه پی پک دارای اتو تفلون هستند.

نکته بعدی در این خصوص دستگاه سلفن کش اتوماتیک جنس بدنه دستگاه میباشد. توصیه میشود برای بسته بندی های مرطوب، مدل استیل دستگاه استرچ کش حرارتی رومیزی و برای بسته بندی های خشک مدل بدنه رنگی بکارگرفته شود.

رول سلفون

جهت آشنایی با انواع سلفون و خرید سلفون کشی روی نوشته های آبی همین سطر یا در منوی سایت قسمت لوازم جانبی کلیک کنید

دستگاه سلفون کش - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه استرچ کش پی پک - دستگاه بسته بندی سلفون پیچ دستی

دستگاه سلفون کشی تیغه دار

دستگاه سلفون کش تیغه دار دارای سه اندازه و مدل مختلف می‌باشد. کافیست با توجه به کارکرد مورد نظرتان از انواع دستگاه‌ سلفون کشی تیغه دار شامل کوچک، متوسط، بزرگ طرح قوس دار یکی را انتخاب کنید.

در این دستگاه از تیغه برش ویژه استفاده شده که مخصوص این کاربری طراحی و ساخته شده است.

درباره دستگاه:

قطعاً تا به حال مشکلات زیادی همچون پیدا کردن ابتدای رول، برش سلفون و ... هنگام استفاده از سلفون روبرو شده‌اید که شاید این تجربه بارها و بارها هنگام بسته بندی ظروف غذا و میوه برای هر یک از ما اتفاق افتاده باشد. دستگاه سلفون کشی کلیه این مشکلات را حل می‌کند و کاربرد آسان و ساده این دستگاه باعث شده این دستگاه از لوازم حیاتی هر آشپزخانه باشد.

مزایا:

۱. عدم نیاز به پیدا کردن ابتدای رول در هر بار مصرف

۲. استفاده آسان

۳. کاملاً کاربردی

۴. پنج سال گارانتی تیغه برش

۵. کوچک، زیبا، سبک

۶. اولین دستگاه برش سلفون با تیغه مخصوص

7.قیمت دستگاه سلفون کش دستی

نحوه استفاده:

دستگاه سلفون کشی را روبروی خود قرار دهید و رول را داخل دستگاه قرار دهید. محافظ تیغه برش را بردارید. سپس لایه سلفون را با دست به سمت خود بکشید و پس از آنکه سلفون را بر روی ظرف کشیدید آن را با کمک تیغه دستگاه قطع کنید. پس از استفاده از دستگاه حتماً محافظ تیغه را دوباره بر روی دستگاه قرار دهید.

 

نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه سلفون کش خانگی

 

چنانچه تمایل به خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه سلفون کش دستی را دارید. می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه پویاپک تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان مجرب این مجموعه دریافت نمایید.

Tel ppackco.ir
Delivery Banner
SDKDKAL

همچنین چنانچه برای محصول خود احتیاج به نایلون بسته بندی دارید یا پس از بسته بندی محصول خود برای ارائه آن به مشتری در فروشگاه یا مغازه خود احتیاج به چاپ نایلون  با آرم و نشان برند خود را دارید می توانید با کلیک کردن روی عکس های زیر از محصولات مجموعه پی پک دیدن کنید.

توضیحات اضافی دستگاه سلفون کش رومیزی

دستگاه سلفون کش دستی چیست؟

 دستگاه سلفون کش دستی یکی از دستگاه های مخصوص سلفون پیچی در محیط فروشگاهی و خانگی است. طرزکار دستگاه سلفون کش حرارتی بسیار ساده است. دلیل نامیدن دستگاه به حرارتی، وجود المنت های برش حرارتی در دستگاه است. دستگاه استرچ کش رومیزی یا دستگاه بسته بندی سلفون دیگر نام هایی است که برای این محصول بکار میرود.

اجزا اصلی دستگاه سلفون کشی کوچک چیست؟

 دستگاه سلفون کشی کوچک برخلاف دیگر دستگاه های بسته بندی اجزا بسیار ساده ای دارد. بدنه دستگاه، نشیمن رول سلفون، المنت های برش، سینی یا اتو تفلون از اجزا بکار رفته در دستگاه میباشند. دستگاه سلفون کشی کوچک دارای مدل های بدنه استیل و بدنه رنگی است. همچنین دستگاه استرچ کش خانگی مدل بدنه رنگی دارای دو عرض متفاوت 40 و 50 سانتی میباشد. 

طرز کار دستگاه سلفون پیچ دستی

 دستگاه سلفون پیچ دستی را به برق متصل کنید. رول سلفون را روی غلتک های دستگاه قرار داده و سلفون را تا روی لبه برش المنتی دستگاه سلفون پیچ دستی بکشید. درب دستگاه را بسته و یک ظرف را برای نمونه روی دستگاه قرار دهید. ابتدا سلفون را روی بسته کشیده و سپس بسته را برداشته و روی اتوی تفلون دستگاه سلفون پیچ دستی قرار دهید. به طور خودکار سلفون برش خورده و عملیات بسته بندی تمام است. 

نکات مهم در خصوص دستگاه سلفون کش اتوماتیک چیست؟

پیش از خرید دستگاه سلفون کش اتوماتیک بهتر است به چند نکته اساسی دقت کنید. نکته اول اینکه سینی یا اتو دستگاه سلفون کش دستی بایستی برای جلوگیری از چسبیدن و همچنین افزایش عمر دستگاه سلفون کش اتوماتیک از تفلون مرغوب باشد. نکته دوم کیفیت المنت های حرارتی برش بکار رفته در دستگاه سلفون کشی خانگی است. نکته مهم بعدی اهمیت جنس بدنه استیل در بسته بندی سلفون مواد دارای رطوبت است.

دستگاه سلفون کشی دستی

قیمت دستگاه سلفون کش حرارتی

قیمت دستگاه سلفون کش حرارتی با توجه به استیل یا رنگی بودن آن تفاوت دارد. همچنین در مدل های رنگی، قیمت دستگاه سلفون کش خانگی عرض 50 و عرض 40 با یکدیگر متفاوت است. در کل میتوان گفت دستگاه استرچ کش حرارتی جزو دستگاه های ارزان قیمت بسته بندی خانگی لحاظ میشوند.

به هرصورت جهت استعلام دقیق قیمت دستگاه استرچ کش دستی میتوانید با فروشگاه پی پک در تهران تماس حاصل نمایید.

گارانتی دستگاه بسته بندی سلفون

برخلاف بیشتر دستگاه های بسته بندی ارائه شده توسط پی پک، دستگاه بسته بندی سلفون حرارتی به دلیل سادگی بسیار قطعات و طول عمر بسیار بالای آنها شامل گارانتی خاصی نمیباشد. هرچند که بخش پشتیبانی پی پک همواره در خصوص تعمیرات احتمالی مورد نیاز در سالهای استفاده از دستگاه، آماده پذیرش سفارشات تعمیر دستگاه سلفن کش اتوماتیک میباشد.

دستگاه سلفون کش خانگی

دستگاه سلفون کش خانگی یکی از انواع دستگاه بسته بندی استرچ میباشد که میتوان ازآن برای بسته بندی سلفون دستی استفاده کرد. این دستگاه بسیار سبک و همچنین از بدنه آلومینیوم است که برای بسته بندی سلفون انواع میوه جات و همچنین گوشت یا دیگر محصولات بکار میرود.

دستگاه بسته بندی دستی

دستگاه بسته بندی دستی هم یکی دیگر از انواع دستگاه بسته بندی میباشد که میتوان ازآن برای بسته بندی سلفون به صورت دستی استفاده کرد. این دستگاه بسیار سبک و همچنین از بدنه آلومینیوم میباشد که برای بسته بندی سلفون پیچ انواع میوه جات و همچنین گوشت یا دیگر محصولات نیز بکار میرود.
Tel ppackco.ir
Delivery Banner
دستگاه سلفون کش حرارتی| دستگاه سلفون کشی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | دستگاه سلفون کش خانگی
۳٫۸ (۷۵%) ۴ votes
تماس بگیرید