دستگاه شیرینگ پک حرارتی

 

دستگاه شیرینگ حرارتی

معرفی و فروش انواع شیرینگ پک حرارتی

| پویاپک |

دستگاه شیرینگ پک حرارتی | پویاپک 02155638523 |
دستگاه شیرینگ پک حرارتی | پویاپک 02155638523 |

بسته بندی یکی از نیازهای اساسی در تولید و ارائه محصولات می باشد. به همین منظور جهت پاسخگویی به نیاز تولیدکنندگان و کسب و کارهایی که نیاز به بسته بندی محصولات ارائه شده توسط خود را دارند، شاهد پیشرفت و افزایش تنوع در دستگاه های بسته بندی می باشیم.

شیرینگ حرارتی یک نمونه از انواع بسته بندی ها می باشد که توسط دستگاه شیرینگ پک حرارتی انجام می گیرد. لذا در این مطلب قصد داریم شما را با انواع شیرینگ حرارتی، کاربردها و مزایای استفاده از هرکدام آشنا نماییم.

 دستگاه شیرینگ پک حرارتی چیست؟

 

دستگاه شیرینگ پک حرارتی یک نمونه از انواع دستگاه‌‌های بسته بندی محصولات است که به وسیله‌‌ آن می‌توان محصولات را شیرینگ نمود. این دستگاه شیرینگ پک در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار شده است که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت های مخصوص خود را دارند. دستگاه شیرینگ پک حرارتی به سه دسته کلی تقسیم می‌شود. این سه دسته عبارتند از:

  1. دستگاه شیرینگ پک دستی
  2. دستگاه شیرینگ پک کابینی
  3. دستگاه شیرینگ پک تونلی

 

نحوه کار دستگاه شیرینگ پک حرارتی چگونه است؟

 

نحوه کار هر کدام از دستگاه شیرینگ با یکدیگر متفاوت است. اما به طور کلی شیرینگ کردن اینگونه صورت می‌گیرد که، ابتدا سلفون شیرینگ به دور محصول کشیده می شود. سپس به سلفون حرارت داده می شود. (لازم به ذکر است نحوه حرارت دیدن سلفون در انواع دستگاه شیرینگ حرارتی متفاوت است.) پس از حرارت دیدن سلفون منقبظ شده و فرم محصول را به خود می گیرد. در این لحظه بسته بندی شیرینگ شده و آماده ارائه می‌باشد.

انواع دستگاه شیرینگ حرارتی:

 

دستگاه شیرینگ حرارتی انواع مختلفی دارد. هر کدام از این دستگاه‌ها با توجه به قابلیت‌ها و توان و ابعاد خود، از کاربردهای متفاوتی برخوردار هستند. همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم دستگاه شیرینگ حرارتی بسته بندی به سه دسته کلی تقسیم می شود.

  1. دستگاه شیرینگ پک رومیزی
  2. دستگاه شیرینگ پک کابینی
  3. دستگاه شیرینگ پک تونلی

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا هر کدام از دستگاه های شیرینگ حرارتی نام برده در بالا مورد بررسی قرار داده و شما را با ویزگی ها، قابلیت ها و مزایای استفاده از هر کدام آشنا نماییم.

 

 

1- دستگاه شیرینگ حرارتی رومیزی

 

دستگاه شیرینگ پک رومیزی ساده ترین نمونه شیرینگ حرارتی است. این دستگاه شیرینگ حرارتی قیمت کم تری نسبت به دیگر دستگاه های شیرینگ حرارتی بسته بندی دارد. این دستگاه معمولاً در کسب و کارهایی که نیاز به شیرینگ حرارتی بسته بندی های کوچک و در تعداد کم دارند کاربرد دارد.

از طرفی این شیرینگ پک حرارتی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد در هر مکانی با هر فضایی قابلیت استفاده را دارد. همچنین قابلیت حمل آسان نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه شیرینگ پک می‌باشد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با این شیرینگ پک حرارتی می‌توانید به صفحه اختصاصی این دستگاه مراجعه نمایید.

دستگاه شیرینگ پک دستی | پویاپک 02155638523 |

2- دستگاه شیرینگ پک حرارتی کابینی

 

دستگاه شیرینگ پک کابینی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دستگاه های بسته بندی شیرینگ می‌باشد. این دستگاه بسیار کاربردی در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

این شیرینگ حرارتی به دلیل ابعاد مناسب و توان بالایی که دارد قادر است طیف وسیعی از محصولات را شیرینگ نماید.. همچنین در زیر این دستگاه پایه چرخ دار تعیبه شده است که قابلیت جابه جایی آسان را به این دستگاه شیرینگ حرارتی اضافه نموده است.

کار با این دستگاه بسیار ساده و راحت بوده است. به گونه ای که اپراتور به راحتی قادر به راه اندازی و کار با این دستگاه می باشد. جهت کار با این دستگاه تنها کافی است، بسته بندی را در سلفون شیرینگ قرار داده و سپس به داخل کابین دستگاه منتقل نماییم. پس از بستن درب کابین، دستگاه شروع به شیرینگ می‌نماید و پس از اتمام شیرینگ درب مگنتی دستگاه به صورت خودکار باز می‌شود. همچنین در بعضی از مدل های این دستگاه جهت سهولت در جابه جایی بسته بندی یک کانوایر (نوار نقاله) تعبیه شده است، که بسته بندی را پس از شیرینگ به بیرون از کابین منتقل می‌نماید.

تنوع دستگاه شیرینگ کابینی بسیار زیاد بوده است و در مدل ها و نمونه های متنوعی تولید و روانه بازار شده است. همانطور که به آن اشاره شد این دستگاه در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است و در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها مانند: بسته بندی مواد غذایی تهیه شده در رستوران‌ها، بسته بندی ماسک، بسته بندی ادویه جات و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

لذا در صورتی که تمایل به آشنایی بیشتر با این شیرینگ پک حرارتی و نمونه های مختلف آن دارید می توانید به صفحه دستگاه شیرینگ پک کابینی مراحعه نمایید.

دستگاه شیرینگ پک کابینی | پویاپک 02155638523 |

3- دستگاه شیرینگ پک حرارتی تونلی

 

دستگاه شیرینگ پک تونلی از مجهزترین دستگاه های شیرینگ حرارتی می‌‌باشد که بیشتر جهت مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

این شیرینگ حرارتی در دو مدل دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تولید و روانه بازار شده است. هر دو این دستگاه ها توانایی شیرینگ حرارتی بسته بندی های کوچک و بزرگ را دارند و به همین جهت در بسیاری از صنایع و کسب و کارهایی که نیاز به دستگاه شیرینگ پک حرارتی جهت شیرینگ کردن تعداد زیادی محصولات با سرعت بالا دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از قابلیت های مهم این دستگاه می توان به توانایی شیرینگ انواع بسته بندی ها، سرعت بالا، قابلیت کار به صورت سه شیفت و توان بالای دستگاه نام برد.

لذا در صورتی که تمایل به آشنایی بیشتر با این دستگاه شیرینگ حرارتی را دارید می توانید به صفحه اختصاصی هر کدام از آن ها مراجعه نموده و با قابلیت ها و نحوه کارکرد هر کدام آشنا شوید.

دستگاه شیرینگ پک تونلی | پویاپک 02155638523 |

کاربرد دستگاه شیرینگ حرارتی در صنایع مختلف:

 

همانطور که به آن اشاره شد دستگاه شیرینگ پک حرارتی از تنوع بالایی برخوردار است و هر کدام از دستگاه ها دارای یک سری قابلیت ها و ویژگی های خاص خود هستند که باعث متمایز شدن هر کدام از آن‌‌‌‌‌ها از یکدیگر می‌شوذ.

به عنوان مثال‌‌: دستگاه شیرینگ پک رومیزی بیشتر جهت مصارف کم و بسته بندی محصولات در ابعاد کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً ار این دستگاه جهت شیرینگ کتاب، جعبه های کوچک مانند: شیرینی، سوغاتی های مختلف و این چنین موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد دستگاه شیرینگ حرارتی کابینی نیز متفاوت تر است و این دستگاه قادر است، طیف وسیع تری از محصولات را شیرینگ و بسته بندی نماید. معمولاً رستوران‌‌ها، کارگاه های تولید ماسک و کارگاه های خانگی از طرفداران این شیرینگ حرارتی هستند.

دستگاه شیرینگ پک تونلی یک دستگاه صنعتی است که بیشتر جهت مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً از این دستگاه در کارخانه‌جات و تولیدی‌هایی که نیاز به بسته بندی محصولات حجیم و در تعداد بالا نیاز دارند استفاده می شود.

اینستاگرام پویاپک | https://instagram.com/ppackco.ir |

برخی مزایای شیرینگ حرارتی محصولات:

 

شیرینگ کردن محصولات مزایای بسیاری دارد. این مزایا هم از نظر تجاری و هم از بهداشتی مورد اهمییت هستند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار
  • جلوگیری از صدمه دیدن محصول
  • سازگاری با محیط زیست
  • حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی
  • حفظ حرارت مواد غذایی تهیه شده در رستوران ها
  • جلوگیری از نفوذ ویروس و باکتری به بسته بندی

گارانتی و پشتیبانی دستگاه شیرینگ پک حرارتی برند پویاپک:

 

گارانتی معتبر نشان از اصالت و کیفیت هر محصول دارد و یکی از فاکتورهای اساسی مشتریان در انتخاب و خرید و هر محصول است. به همین منظور دستگاه شیرینگ حرارتی پویاپک شامل یکسال گارانتی دینام و ترانس می باشد.

همچنین دستگاه شیرینگ حرارتی برند پویاپک از ۵ سال پشتیبانی تأمین و تعویض قطعات نیز برخوردار است. از طرفی در صورت نیاز به تعمیر دستگاه شیرینگ پک خود، متخصصین تیم پشتیبانی فنی پویاپک آماده دریافت سفارشات تعمیر از طرف مشتریان گرامی می‌باشند.

تهیه و خرید دستگاه شیرینگ حرارتی برند پویاپک:

 

دستگاه شیرینگ حرارتی قیمت و تنوع بسیاری دارد. لذا در صورت تمایل به خرید یا اخذ مشاوره در خصوص تهیه مناسب ترین دستگاه شیرینگ حرارتی با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید با شماره درج شده در زیر تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه پویاپک مشورت نمایید.

دستگاه شیرینگ پک حرارتی | پویاپک 02155638523 |
دستگاه شیرینگ پک حرارتی | پویاپک 02155638523 |
دستگاه شیرینگ پک حرارتی
Rate this post
تماس بگیرید