دستگاه شیرینگ پک تونلی BS-4525LA
دستگاه شیرینگ - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی پی پک

 

دستگاه شیرینگ پک تونلی BS-4525LA

تولیدکننده و ارائه دهنده انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

 

قیمت دستگاه شیرینگ تونلی پی‌پک - 02155638523
قیمت دستگاه شیرینگ تونلی پی‌پک - 02155638523

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک یکی از مجهزترین دستگاه‌های بسته بندی محصولات می‌باشد. این دستگاه دارای انواع مختلفی است که هر کدام از یک سری ویژگی‌های خاص برخوردار هستند که هر کدام را مناسب بسته بندی طیف به خصوصی از محصولات می نماید. دستگاهی که قصد داریم در این بخش به معرفی آن بپردازیم، دستگاه شیرینگ پک تونلی BS-4525LA می‌باشد.

نحوه راه‌اندازی و کار با دستگاه شیرینگ تونلی مدل BS-4525LA:

 

نحوه کار با دستگاه شیرینگ تونلی مدل ‌BS-4525LA بسیار ساده و راحت می‌باشد. بر روی بدنه دستگاه سه کلید قرار داده شده است. هر کدام از این کلید‌ها مربوط به راه اندازی بخشی از دستگاه هستند که عبارتند از:

  • کلید المنت
  • کلید کانوایر
  • کلید نوار نقاله

همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت نوار نقاله را نیز دارد که با توجه به نیاز و تعداد بسته بندی‌های مورد نظر می‌توانید آن را تنظیم نمایید.

پس از راه‌اندازی دستگاه مدتی صبر نمایید تا دمای تونل به دمای مورد نیاز نیاز جهت شیرینگ محصول (این دما معمولاً 150 درجه سانتی گراد می‌باشد) برسد. در آخر پس از گرم شدن تونل می‌توانید اقدام به شیرنگ محصول خود نمایید.

لازم به ذکر است، در مدل BS-4525LA باید عملیات برش شیرینگ و قرار دادن آن به دور محصول توسط اپراتور صورت گیرد و مانند دستگاه بسته بندی شیرینگ پک اتومانیک این‌ عملیات به صورت اتوماتیک و خودکار انجام نمیگیرد.

AC220ولتاژ 
6500wقدرت (سه فاز و تک فاز)
0-10سرعت در دقیقه 
(50-250)*450*900سایز تونل
90kgوزن  دستگاه 
بدنه رنگیجنس بدنه 
1100*650*1200ابعاد دستگاه
صفحه اینستاگرام مجموعه پویاپک | https://instagram.com/ppackco.ir |
 
 
 

 

گارانتی و پشتیبانی دستگاه شیرینگ پک مدل ‌BS-4525LA:

 

اساسی‌ترین فاکتور پس از کیفیت دستگاه، داشتن گارانتی معتبر است. به عبارتی یک گارانتی معتبر مهر تأییدی است بر روی کیفیت محصول ارائه شده. همچنین اعتبار تولیدکننده و ارائه دهنده آن را نیز یدک می‌کشد. به همین منظور پویاپک، دستگاه شیرینگ تونلی BS-4525LA تولید شده توسط خود را به مدت 1 سال گارانتی قطعات اصلی (دینام و ترانس) نموده است. همچنین به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش این دستگاه را به مدت 5 سال جهت تأمین و تعویض قطعات پشتیبانی می‌نماید.

نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی BS-4525LA:

 

در صورت تمایل به تهیه یا اطلاع از قیمت روز دستگاه شیرینگ پک تونلی BS-4525LA می‌توانید با شماره درج شده در زیر تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجرب پویاپک (با بیش از بیست سال سابقه فعالیت) دریافت نمایید.

قیمت دستگاه شیرینگ تونلی پی‌پک - 02155638523
قیمت دستگاه شیرینگ تونلی پی‌پک - 02155638523

رول شیرینگ:

 

دستگاه بسته بندی شیرینگ جهت بسته بندی محصول از رول سلفون حرارتی (رول شیرینگ) تغذیه می‌نماید. رول سلفون حرارتی نیز انواع مختلفی دارد و هر کدام از نمونه‌های این محصول مناسب بسته بندی طیف به خصوصی از محصولات هستند که باید متناسب با نوع بسته بندی مورد نظر خود اقدام به تهیه آن نمایید.

در صورتیکه تمایل به تهیه یا آشنایی بیشتر با انواع رول سلفون حرارتی را دارید می‌توانید به صفحه این محصول مراجعه نمایید و با انواع و ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید.

دیگر مدل‌های دستگاه شیرینگ پک تونلی:

 

دستگاه بسته بندی شیرینگ تونلی یکی از مجهز‌ترین دستگاه‌های بسته بندی می‌باشد که مدل‌های متنوعی را شامل می‌شود. هر کدام از این دستگاه‌ها از یک سری ویژگی‌ها برخوردار هستند که باعث می‌شود هر یک مناسب استفاده در محیط‌های مشخص و همچنین مناسب بسته بندی طیف به خصوصی از محصولات باشند.

دستگاه های شیرینگ تونلی که در زیر مشاهده می نمایید، نمونه‌های دیگر این دستگاه بسته بندی هستند. لذا در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با هر کدام می‌توانید، به صفحه اختصاصی هر دستگاه مراجعه نمایید و با مشخصات فنی و ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید.

دستگاه شیرینگ پک تونلی BS-4525LA
Rate this post
تماس بگیرید