دستگاه وکیوم DZ-290A
دستگاه بسته بندی وکیوم DZ-290A

دستگاه بسته بندی وکیوم

DZ-290A

|پویاپک ارائه دهنده انواع دستگاه بسته بندی|

 

این دستگاه بسته‌ بندی وکیوم کوچک مناسب استفاده جهت بسته‌بندی‌های سبک و مصارف خانگی می باشد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سبک و قابل حمل بودن و همچنین کیفیت وکیوم و دوخت بالا اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است، تمامی دستگاه‌ های بسته بندی ارائه شده توسط پویاپک دارای گارانتی 1 ساله قطعات اصلی و 5 سال پشتیبانی تأمین و تعویض قطعات می‌باشند.


دستگاه بسته بندی وکیوم - تماس با فروشگاه پی‌پک
دستگاه بسته بندی وکیوم - تماس با فروشگاه پی‌پک

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم DZ-290A:

 

استفاده از دستگاه DZ-290A بسیار راحت و آسان می‌باشد. نحوه کار این دستگاه بسته‌بندی وکیوم به این صورت است که، با استفاده از پنل قرار گرفته روی دستگاه و با توجه به نوع بسته‌بندی و جنس نایلون وکیوم مورد استفاده، مدت زمان دوخت را تنظیم می‌نمایید. (لازم به ذکر است هر چراغ روی دستگاه، نشان دهنده‌ 1.5 ثانیه مدت زمان دوخت است.)

سپس کلید شروع به کار دستگاه (Suction nozzle) را فشار داده و شاخک خارج می‌شود. در مرحله بعد نایلون را بین شاخک قرار می‌دهیم. (توجه داشته باشید که شاخک باید درون نایلون قرار بگیرد.) سپس فک دستگاه را بر روی نایلون قفل کرده و کلید استارت (Start) را میزنیم. 

در این مرحله هر موقع که بسته بندی به شکل دلخواه درآمد، کلید Out قرار گرفته بر روی پنل را فشار داده تا دستگاه شروع به دوخت نایلون نماید. صبر میکنیم تا عملیات دوخت به طور کامل انجام شود. سپس، با استفاده از ضامن‌های قرار گرفته در دو طرف دستگاه فک را آزاد می‌کنیم.

صفحه اینستاگرام پی‌پک

 

 

نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی وکیوم DZ-290A:

 

چنانچه تمایل به خرید یا اطلاع از قیمت روز این دستگاه را دارید، می‌توانید با فروشگاه پویاپک تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجرب مجموعه دریافت نمایید. 


دستگاه بسته بندی وکیوم - تماس با فروشگاه پی‌پک
دستگاه بسته بندی وکیوم - تماس با فروشگاه پی‌پک
دستگاه وکیوم DZ-290A
Rate this post
تماس بگیرید