دستگاه پرس نایلون

دستگاه پرس نایلون

 

راهنمای کامل خرید بهترین دستگاه پرس پلاستیک

بازرگانی و فروش پی‌پک با بیش از بیست سال سابقه فعالیت

 

دستگاه پرس نایلون عکس شاخص

 

اگر به دنبال آشنایی با دستگاه دوخت نایلون حرارتی هستید یا به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید دستگاه پرس نایلون میگردید و تنوع زیاد دستگاه های دوخت باعث سخت تر شدن انتخاب شما گردیده است، باید به شما این نوید را بدهم که در اینجا به هدفتان خواهید ‌رسید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه دوخت حرارتی آشنا می کنیم، و به شما این اطمینان را میدهیم که پس از خواندن این مطلب دستگاه دوخت و خرید آن دیگر برای شما دغدغه‌ای نباشد و به راحتی بتوانید تصمیم خود را در مورد مناسب ترین دستگاه دوخت نایلون حرارتی برای منزل یا کسب و کار خود بگیرید.

قصد ما در این مطلب ارايه یک دانش و دید کلی نسبت به مسایل زیر است:

  • دستگاه پرس نایلون چیست؟
  • اهمییت بسته بندی
  • انواع دستگاه پرس نایلون
  • نکاتی که باید در مورد خرید دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک به آن توجه کنیم.
  • نکاتی در رابطه با دستگاه پرس نایلون دست دوم .
  • تعمیر و نگهداری دستگاه دوخت و پرس حرارتی نایلون پلاستیک و نکاتی که باید به آنها توجه نمود.
  • گارانتی و پشتیبانی دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک .

 

دستگاه پرس نایلون چیست؟

 

قبل از اینکه به مبحث دستگاه پرس نایلون بپردازیم، بهتر است در مورد اهمیت و نقش بسته بندی یک صحبت مختصر داشته باشیم.

اگر یک مقدار توجه بکنید متوجه می‌شوید که همیشه بسته بندی محصولات یک فاکتور اساسی برای حفظ و نگهداری و همچنین ارایه محصولات بوده است. بسته بندی صرفا جنبه تجاری نداشته و از نظر بهداشتی هم همیشه حایز اهمیت بوده است.

 

جنبه های بهداشتی بسته بندی محصولات:

 

شما زمانی که یک ماده غذایی را بسته بندی می‌نمایید از نفوذ اکسیژن به بافت آن ماده غذایی جلوگیری می‌کنید که طبیعتا باعث ماندگاری بیشتر و حفظ طراوت و تازگی آن ماده می‌شود. بعضی از دستگاه های دوخت نیز قابلیت وکیوم کردن و همچنین تزریق گاز به بسته بندی را دارند.

تقریبا می شود گفت که انواع مواد غذایی نیاز به بسته بندی دارند. تغذیه مدرسه فرزندان، مواد غذایی که قصد فریز کردن آن‌ها را داریم، جدا کردن و تفکیک انواع مواد مانند: ادویه‌جات، سبزیجات، ماهی، گوشت، مرغ و... در منازل. محصولات تولید شده در مشاغل خانگی و همچنین مواد غذایی تولید شده در کارخانه‌جات.

 

جنبه تجاری بسته بندی:

 

بسته بندی مواد از نظر تجاری نیز حائز اهمییت می‌باشد. بسته بندی شکیل به ظاهر محصول کمک شایانی می کند. همچنین نشان دهنده کیفیت (مرغوبیت) کالا و اعتبار تولید کننده است. که می تواند شرایط تجاری مشاغل را بهتر نموده و سود حاصل از کسب و کار را بالا ببرد.

 

توضیحی در رابطه با دستگاه پرس پلاستیک

 

دستگاه پرس پلاستیک همانطور که از اسمش مشخص است، با حرارت ایجاد شده در فک دستگاه عملیات پرس و دوخت انواع پلاستیک اعم از: نایلون، ترسبافون، متالایز، وی پک، کیسه های حجیم، سلفون و پلی اتیلن و ... را انجام می‌دهد. دستگاه دوخت و پرس نایلون حرارتی شامل: مدل‌های متنوعی می‌باشد که هر کدام مناسب موارد خاصی از دوخت هستند. قیمت دستگاه دوخت پلاستیک حرارتی نیز با توجه به ابعاد و قابلیت های آن نیز متفاوت است و در کل این دستگاه ها به گونه‌ای طراجی شده‌اند که عموم می‌توانند آن را تهیه نموده و از مزایای این دستگاه بهره‌مند شوند. همانطور که گفته شد دستگاه بسته بندی صرفا جهت استفاده در کسب و کار ها یا کارخانه‌جات نیست و حتی مدل های ارزان قیمت، در ابعاد کوچک برای استفاده خانگی نیز طراحی شده‌اند.

انواع دستگاه دوخت حرارتی نایلون :

 

 

چه نکاتی را باید در خرید دستگاه پرس پلاستیک مورد توجه قرار داد؟

 

اگر قصد خرید دستگاه دوخت حرارتی نایلون را دارید، بهتر است، چند نکته که در خرید این دستگاه حایز اهمییت هستند را بدانید، تا خرید هوشمندانه تری را انجام دهید:

۱. ابعاد دستگاه:

جهت بهره‌وری و اینکه در جابه‌جایی دستگاه به مشکل نخوریم باید به اندازه دستگاه دوخت توجه کنیم. به عنوان مثال: برای استفاده در منزل بهترین نوع دستگاه دوخت پلاستیک دستی می باشد. اما برای استفاده در کارگاه ‌ها که هم از فضای کافی برخورداریم هم اینکه نیاز به جابه‌جایی مداوم نداریم بهتر است از دستگاه‌ دوخت پدالی یا دستگاه دوخت ریلی استفاده کنیم.

۲. وزن دستگاه:

این مورد هم مانند مورد قبل به جابه جایی دستگاه ارتباط دارد و بهتر است متناسب با نیاز و استفاده خود یکی از مدل های دستی، ریلی و پدالی را مورد استفاده قرار دهیم.

۳.عرض دوخت دستگاه:

هر دستگاه پرس پلاستیک توانایی دوخت در عرض مشخصی را دارد که باید اندازه آن را با توجه به اندازه بسته بندی مورد نظر انتخاب کرد. به عنوان مثال: عرص دوخت دستگاه دوخت دستی رومیزی ۲ تا ۸ میلی میتری و دستگاه دوخت ریلی که عرض آن ۱۰ میلی متر است.

۴. وزن محصول:

نکته‌ دیگر مورد توجه قرار دادن وزن بسته بندی است که باید با توجه به آن دستگاه دوخت مورد نظر را انتخاب نمود. به عنوان مثال: دستگاه دوخت رومیزی توانایی دوخت بسته بندی های بیشتر از ۵ کیلوگرم را ندارد و برای دوخت آن ها باید از دستگاه‌های دوخت ریلی و پدالی استفاده نمود.

۵. قابلیت نصب دستگاه تاریخ زن :

معمولا دستگاه‌های دوخت ریلی و پدالی که در کارخانه‌جات و کارگاه ها استفاده می شوند. چنین قابلیتی را دارند که بسیار کاربردی است. دستگاه تاریخ زن امکان درج تاریخ تولید و انقضا، برند و ...  را می دهد که بسیار کاربردی است.

۶- قیمت دستگاه دوخت و پرس حرارتی نایلون :

قیمت دستگاه دوخت حرارتی نایلون با توجه به ابعاد و قابلیت های ‌آن متفاوت بوده و از مدل های ارزان تا گران قیمت در بازار موجود می باشند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم، قیمت دستگاه است. زیرا: گران بودن یک دستگاه به منظور مناسب ترین یا مرغوب ترین مدل دستگاه نیست. همانطور که ارزان بودن صرفا به معنی بی کیفیت بودن نیست. در نظر داشته باشید خرید خود را با توجه به نیاز خود انجام دهید و از پرداخت هزینه‌های اضافی خودداری نمایید. در این مورد شما می‌توانید با مشاوران پی‌پک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در این زمینه مشورت نمایید.

 

دستگاه پرس نایلون | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه پرس نایلون | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه پرس نایلون | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

نکاتی در رابطه با خرید دستگاه پرس نایلون دست دوم

 

بدیهی است که قیمت دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک دست دوم به مراتب کمتر از مدل نو آن بوده است اما به علت استحلاک دستگاه و مطلع نبودن مشتری از میزان کارکرد دستگاه دوخت خرید دستگاه پرس نایلون دست دوم توصیه نمی‌شود. زیرا هزینه کمتری که بابت دست دوم بودن پرداخت می‌کنید، ممکن است، صرف هزینه تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه شود.

تعمیر و نگهداری دستگاه دوخت:

 

تعویض قطعات مصرفی دستگاه‌ های دوخت بسیار ساده می‌باشد و مصرف کنندگان بدون داشتن هیچ تخصصی می‌توانند این کار را انجام دهند. اما تعمیرات دستگاه دخت پلاستیک نیازمند متخصصین این صنعت می باشند که، انجام این عملیات را به عهده بگیرند. متخصصین تیم پشتیبانی پی پک با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و تعمیر دستگاه پرس پلاستیک آماده دریافت سفارش انواع تعمیرات تخصصی دستگاه پرس پلاستیک از طرف مشتریان گرامی می باشند. 

 

تعمیر دستنگاه دوخت پلاستیک | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

 دستگاه پرس نایلون | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

انواع دستگاه پرس پلاستیک

 

۱- دستگاه پرس دستی :

 

دستگاه دوخت دستی ارزان قیمت بوده و در ابعاد دوخت ۲۰ الی ۱۰۰ سانتی متر تولید و روانه بازار شده ‌است. از این دستگاه معمولا جهت مصارف خانگی، در سوپر مارکت‌ها، عطاری‌ها، داروخانه‌ها، آجیل و خشکبار یا حتی برای بسته بندی های وسایل استریل شده در پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت دستی حرارتی مراجعه نمایید.

 

دستگاه دوخت دستی حرارتی

۲- دستگاه دوخت پدالی:

 

دستگاه دوخت پدالی نوع دیگری از دستگاه پرس نایلون می‌باشد که بیشتر مناسب استفاده‌های صنعتی و نیمه صنعتی می‌باشد. این دستگاه که از قدیمی‌ترین دستگاه های دوخت می باشد از سرعت بالایی برخوردار است که در کنار این قابلیت قیمت مناسب این دستگاه به محبوبیت آن افزوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت پدالی مراجعه نمایید.

دستگاه دوخت پدالی

۳- دستگاه دوخت ریلی:

 

دستگاه دوخت ریلی حرارتی (سیل ریلی حرارتی) معروف به فرشته نجات تولید کنندگان دارای انواع مختلفی می باشد که به ترتیب به: دستگاه دوخت ریلی افقی ، دستگاه دوخت عمودی و دستگاه دوخت ریلی افقی پایدار موجود می‌باشد. این دستگاه بسیار کاربردی که از سرعت و دقت دوخت بسیار بالایی برخوردار است، مناسب استفاده در انواع مشاغل می‌باشد. از مزایای دیگر این دستگاه می‌توان به: دوخت یک سانتی، قابلیت تنظیم، دما، قابلیت تنظیم دوخت و قابلیت تنظیم فشار اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت ریلی مراجعه نمایید.

دستگاه دوخت ریلی

۴- دستگاه بسته بندی وکیوم:

 

دستگاه وکیوم نوع دیگری از دستگاه پرس پلاستیک می باشند که علاوه‌بر انجام عملیات پرس و دوخت، قابلیت وکیوم کردن و تزریق گاز را به بسته‌بندی دارند. این دستگاه نیز در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار شده اند، که مناسب استفاده در اماکن و مشاغل مختلف می باشند. انواع مختلف این دستگاه شامل: دستگاه بسته ‌بندی وکیوم خانگی ، دستگاه وکیوم ایستاده، دستگاه وکیوم رومیزی و دستگاه بسته بندی وکیوم دوکابین می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دستگاه بسته بندی وکیوم مراجعه کنید.

 

دستگاه بسته بندی وکیوم

۵- دستگاه دوخت کیسه پنوماتیک:

 

این دستگاه که نوع دیگری از دستگاه دوخت نایلون پلاستیک حرارتی است، مناسب استفاده در مصارف صنعتی و نیمه صنعتی بوده و از قابلیت‌های مناسبی برخوردار می‌باشد. از قالبلیت های این دستگاه می توان به سیستم هوای خنک کننده و قابلیت نصب کمپرسور نام برد که باعث کاریردی تر شدن این دستگاه شده است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت کیسه پنوماتیک مراجعه نمایید.

 

دستگاه دوخت کیسه پنوماتیک

 

نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه پرس نایلون :

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز هر کدام از دستگاه پرس نایلون نامبرده در این مطلب میتوانید با شماره درج شده در زیر تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در خصوص مناسب‌ترین دستگاه پرس پلاستیک متناسب با نیاز خود از طرف کارشناسان بازرگانی و فروش پی‌پک دریافت نمایید.

 

خرید دستگاه پرس نایلون | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
خرید دستگاه پرس نایلون | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
خرید دستگاه پرس نایلون | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

 

نتیجه گیری در رابطه با خرید دستگاه پرس پلاستیک

 

ممکن است تا به اینجا متوجه شده باشید تنوع موجود در دستگاه پرس نایلون باعث شده که این دستگاه در هر جا و برای هر نوع بسته بندی مناسب باشد و مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر به دنبال استفاده از یک دستگاه دوخت ساده و جمع و جور هستید و استفاده خیلی زیاد از آن را ندارید دستگاه بسته بندی دوخت حرارتی دستی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. همچنین دستگاه پرس دستی پلاستیک (دوخت دستی پلاستیک) بسیار مناسب استفاده های خانگی و جزیی می‌باشد و خریدی اقتصادی به نظر می رسد. اما اگر بسته بندی های شما مقداری حجیم تر (معمولا بیشتر از ۵ کیلوگرم) و یا جهت بسته‌ بندی نیازمند به سرعت بیشتری هستید دستگاه دوخت پدالی و یا حتی ریلی می‌تواند رضایت شما را جلب کند. دستگاه های دوخت ریلی مناسب تمامی موارد بسته بندی می‌باشند اما بیشتر برای محیط های کارگاهی و صنعتی توصیه می شوند که با قابلیت ها و سرعت بالایی که دارند می‌توانند از پس استفاده‌های زیاد و سنگین بر‌آیند.

دستگاه‌های وکیوم نیز در انواع مختلفی موجود هستند که مناسب استفاده در تمامی محیط ها و مدل های مختلف آن امکان وکیوم کردن انواع بسته بندی ها را به شما می‌دهد که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید آن را تهیه نموده و از مزایای آن بهر‌ه‌مند شوید. دستگاه های شیرینگ پک هم باز به همین منظور در مدل های مختلف تولید شده‌اند و مناسب استفاده در انواع مشاغل هستند.

در رابطه با دستگاه دوخت کیسه پنوماتیک  به این نکته توجه داشته باشبد. موارد استفاده این دستگاه در محیط‌های صنعتی و نیمه صنعتی ‌می‌باشند و مناسب استفاده های جزئی و خانگی نیستند.

 

در آخر امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته باشد و توانسته باشیم به مسائل و دغدغه‌های شما در رابطه با دستگاه های دوخت پلاستیک به درستی پرداخته باشیم. همچنین در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی در خصوص ویژگی‌ها و قیمت این محصولات می توانید با فروشگاه پی‌پک تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه صحبت نمایید. ممنون از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید.

 

دستگاه پرس نایلون
Rate this post
تماس بگیرید