دستگاه پرس پدالی

دستگاه پرس پدالی

معرفی و فروش انواع دستگاه پرس پدالی پلاستیک

 

| بازرگانی و فروش پی پک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت |


Tel ppackco.ir
Delivery Banner

معرفی دستگاه پرس پدالی

دستگاه پرس پدالی یکی از دستگاه های قدیمی در حوزه پرس و دوخت پلاستیک بوده است. این دستگاه پرس نایلون در عین سادگی بسیار کاربردی می باشد و معمولا جهت مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرس پدالی پلاستیک یک دستگاه نیمه اتوماتیک بوده که از سرعت  دوخت مناسبی نیز برخوردار است. کار با این دستگاه بسیار ساده بوده و اوپراتور به راحتی قادر به انجام عملیات پرس پلاستیک می باشد.

نحوه کار دستگاه پرس پدالی نایلون بدین صورت است که با قرار دادن بسته بندی بین دو فک دستگاه با پرس پدال پایی دستگاه و چسباندن دو فک به هم، عملیات دوخت و پرس پلاستیک انجام می شود. 

 

انواع دستگاه پرس پدالی پلاستیک

دستگاه پرس پلاستیک پدالی انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب انجام یک سری محیط و بسته بندی خاص هستند. در اینجا ما قصد معرفی دو مدل دستگاه پرس حرارتی پدالی یعنی دستگاه پرس پدالی المنتی و دستگاه پرس پدالی برنجی را داریم.

 

دستگاه پرس پدالی المنتی

دستگاه پرس نایلون پدالی دارای دو مدل تک فک و دو فک می‌باشد که قابلیت تنطیم درجه حرارت دوخت را نیز دارد. نحوه کار این دستگاه نیز بدین صورت است که ابتدا درجه حرارت المنت دستگاه پرس پدالی با توجه به جنس بسته بندی تنظیم می شود. سپس بسته بندی در دهانه دستگاه پرس دوخت پدالی قرار داده می‌شود. پس از گذشت زمان تعریف شده برای تایمر، فک دستگاه باز شده و بسته بندی نیز آماده می‌باشد.

همچنین در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با دستگاه پرس پدالی المنتی می‌توانید به صفحه دستگاه پرس پدالی المنتی  FRT P300~1000 و دستگاه پرس پدالی المنتی  PFS 350~800 مراجعه نمایید.

 

 

 

دستگاه پرس پدالی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

دستگاه پرس پدالی المنتی FRT P300~1000

دستگاه پرس پدالی برنجی

دستگاه پرس پدالی برنجی:

 

دستگاه پرس پدالی برنجی دارای فک دائم گرم می باشد. بدین صورت که درجه حرارت را مشخص نموده و سپس با فشار دادن پدالی پایی دستگاه اقدام به بسته بندی محصول مورد نظر می‌نماییم. همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دستگاه پرس پدالی برنجی  PFS 200~400 DD مراجعه نمایید.

 

دستگاه پرس پدالی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

دستگاه دوخت پدالی برنجی PFS 200~400 DD

مزیت خرید دستگاه پرس نایلون پدالی

دستگاه پرس پدالی یکی از دستگاه های بسیار کاربردی می باشد. که خرید آن از مزیت هایی برخوردار است. قیمت دستگاه پرس پلاستیک پدالی مهم ترین مزیت این دستگاه است. دستگاه پرس پدالی قیمت پایین تری نسبت به مدل های اتوماتیک دستگاه دوخت پلاستیک مانند دستگاه دوخت ریلی دارد.

دیگر مزیتی که دستگاه پرس پدالی نسبت به نوع ارزان قیمت تر دستگاه پرس پلاستیک یعنی دستگاه دوخت دستی دارد، قابلیت پرس بسته بندی های با لایه آلومینیومی است. این دستگاه به دلیل توان دوخت بالایی که دارد قادر به انجام بسته بندی های آلومینیومی نیز می‌باشد.

فروش دستگاه پرس پلاستیک | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

گارانتی و پشتیبانی دستگاه پرس نایلون پدالی

لازم به ذکر است تمام دستگاه‌های خریداری شده از فروشگاه پی پک دارای یک سال گارانتی دینام و ترانس می باشند. همچنین به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش، جهت تامین و تعویض قطعات به مدت ۵ سال پشتیبانی می گردد.

همچنین در صورت نیاز به تعمیرات دستگاه پرس پلاستیک خود، تیم پشتیبانی فنی مجموعه پی پک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت آماده دریافت سفارشات تعمیر می باشد. تنها کافی ست با شماره درج در سایت تماس حاصل فرمایید.

تعمیر دستگاه پرس پلاستیک | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

همچنین متخصصین پی پک با ارائه فیلم های آموزشی، روش اصولی تعویض قطعات دستگاه دوخت را آموزش داده اند. شما با مشاهده این ویدیو ها می توانید با کمترین امکانات و بدون داشتن دانش و مهارت خاصی اقدام به تعویض قطعات مصرفی دستگاه دوخت پلاستیک خود نمایید.

نحوه خرید و قیمت دستگاه پرس پدالی

جهت خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه پرس نایلون پدالی می‌توانید با شماره درج شده در زیر تماس بگیرید. همچنین میتوانید با اخذ مشاوره در خصوص خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه پرس پلاستیک راهنمایی های لازم را از کارشناسان بازرگانی و فروش پی پک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دریافت نمایید.

Tel ppackco.ir
دستگاه پرس پدالی
دستگاه پرس پدالی
Rate this post
تماس بگیرید