چاپ روی نایلون و نایلکس

چاپ روی نایلون

در این مطلب توضیحات کاملی درباره چاپ روی نایلون و نایلکس خواهیم داد.مجموعه پی پک آماده است که چاپ روی نایلون و نایلکس  با کیفیتی را برای شما در طرح ها و رنگ های مختلف و با کیفیت عالی رقم بزند.

چرا ما به شما خرید از مجموعه پی پک را توصیه میکنیم؟

  • سابقه 20 ساله در زمینه چاپ روی نایلون
  •  پی پک فقط فروشنده یا واسطه فروش نایلون نیست بلکه از تولید نایلون تا چاپ و بسته بندی نایلون در چاپخانه مجموعه پی پک انجام می شود به همین دلیل قیمت تمام شده برای شما ارزان تر میشود
  • مجهر و بروز بودن دستگاه های چاپخانه مجموعه پی پک که امکان تولید انواع طرح ها و رنگ ها را برای شما با کیفیت و ماندگاری بالا به ارمغان می آورد.
  • امکان بازدید از نمونه کارهای چاپ شده در فروشگاه مجموعه پی پک  در پله نوروز خان قبل از خرید

نمونه ای از چاپ روی نایلکس و نایلون در مجموعه پی پک

چاپ نایلون بسته بندی یکی از پرکاربردترین خدمات چاپ روی نایلون است در زیر نمونه ای از این چاپ را می بینید.

چاپ روی نایلون نان

شما می توانید با چاپ روی کیسه پلاستیکی به طور ناخودآگاه باعث اثرگذاری بر ذهن مخاطب شوید و این امرموجب رشد روز افزون فروش و جذب مشتری می شود.نیاز روزمره انسان امروزی برای حمل اجناس و کالاها و راحتی و سبک بودن آن،چاپ روی پلاستیک را به انتخاب اول فروشندگان کالاها بدل کرده.به همین دلیل اکثر برندها با چاپ لوگو روی کیسه پلاستیکی و در اختیار قرار دادن رایگان آن به مشتری بیشتر دیده می شوند.

 

 تولید و چاپ پلاستیک (نامی که بین مردم رایج است) یا نایلون و نایلکس در انواع دسته ها قابل انجام است که در زیر به انواع آن اشاره می شود.

  انواع دسته ها برای تولید نایلون تبلیغاتی

هر چند برای بسیاری از مشتری های صرفا قیمت چاپ کیسه نایلونی یا طراحی چاپ روی کیسه ملاک انتخاب است اما برای یک انتخاب درست تر عوامل دیگری نیز مهم است .یکی از این عوامل انتخاب درست نوع دسته بر اساس نوع مصرف شماست،شما می توانید با خواندن مطلب زیر نوع دسته مطلوب کار خود را پیدا کنید

نایلون دسته رکابی

نایلون دسته موزی

Call

تعداد تقریبی در یک کیلوگرم برای چاپ روی نایلون و نایلکس

حتما برای شما سوال پیش آمده که تعداد تقریبی نایلون با ابعاد مورد نظر شما در یک کیلوگرم چقدر است، در اینجا ذکر این مطلب لازم است که ابعاد نایلون صرفا در تعداد آن تعیین کننده نیست بلکه ضخامت نایلون یا نایلکس هم شرط دیگری برای تعیین تعداد آن است، ما برای آشنایی بهتر شما تعداد تقریبی انواع نایلون و نایلکس در یک کیلوگرم را بر اساس ابعاد و ضخامت های مختلف را در جدول زیر نشان دادیم.

تعداد تقریبی نایلون و نایلکس در یک کیلو

انواع چاپ روی نایلون و نایلکس از لحاظ رنگ

مجموعه پی پک دارای یکی از مجهزترین و بروزترین چاپخانه های چاپ روی نایلون و نایلکس تهران است که امکان چاپ کیسه پلاستیک و چاپ لوگو روی کیسه پلاستیکی در ۶،۴،۲ و ۸ رنگ و چاپ تمپلات را دارد.چنانچه شما تمایل به چاپ تصویر روی نایلون یا نایلکس را دارید مثلا در نایلون تبلیغاتی داروخانه بایستی از چاپ ۶ یا ۸ رنگ استفاده کنید.

لازم به ذکر است که کلیه مواد خام تولید نایلون در مجموعه فروشگاه پی پک از مواد نو و درجه یک می باشد. در ویدیوهای زیر شما می توانید با چاپ روی نایلکس و نایلون در چاپخانه مجموعه پی پک آشنا شوید:

عوامل موثر در قیمت چاپ روی نایلون

  • ضخامت نایلون یا نایلکس
  • طرح شما و تعداد رنگ مورد نیاز آن

نکات مربوط به ثبت سفارش

۱- حداقل وزن سفارش چاپ روی نایلون دسته موزی و رکابی ۱ رنگ و ۲ رنگ ۲۰۰ کیلو میباشد  و ۳ رنگ و ۴ رنگ و ۶ رنگ و ۸ رنگ ۳۰۰ کیلو میباشد .

۲- حداقل وزن سفارش برای چاپ روی نایلون دسته بندی و دسته تقویت ۱ رنگ و ۲ رنگ ۵۰۰ کیلو میباشد  و ۳ رنگ و ۴ رنگ و ۶ رنگ و ۸ رنگ ۱۰۰۰کیلو می‌باشد .

۳- هزینه مربوط به ساخت کلیشه برای چاپ روی نایلون بعد از دریافت طرح شما توسط بخش کلیشه سازی محاسبه میشود که این هزینه و همچنین هزینه حمل و نقل بعهده مشتری می باشد.

چنانچه در مورد قیمت  چاپ روی نایلکس و نایلون و مواردی دیگر سوالی دارید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

 

چاپ روی نایلون و نایلکس
Rate this post
تماس بگیرید