دستگاه بسته بندی آجیل در منزل | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی و پشتیبانی

دستگاه بسته بندی آجیل در منزل

معرفی و قیمت دستگاه بسته بندی آجیل در منزل

دستگاه بسته بندی آجیل در منزل و یا به صورت صنعتی با توجه به انواع بسته بندی آجیل در ایران، تا حدی متفاوت میباشد. توصیه میکنیم اگر قصد ورود به این صنعت را دارید و قرار است از بین انواع دستگاه ها بسته بندی آجیل و خشکبار انتخاب مناسبی داشته باشید مطلب زیر را حتما مطالعه نمایید.

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با 20 سال سابقه همکاری با افراد و شرکت‌های بسته بندی، نماینده معتبر برند Hualian در ایران است. لازم به ذکر است که محصولات معرفی شده دارای یک سال گارانتی قطعات اصلی و همچنین پنج سال پشتیبانی از محصول هستند.

 
توجه: پی پک تنها فروشنده دستگاه های بسته بندی است و هیچ‌گونه خدماتی در خصوص کار بسته بندی در منزل ندارد.

دستگاه بسته بندی آجیل | 23 85 63 55 021 | فروشگاه پی پک
Call
post

مدل های دستگاه بسته بندی آجیل در منزل موجود در بازار

دستگاه بسته بندی آجیل دستی :

 دستگاه دوخت رومیزی دستی را با وجود سادگی و قیمت پایین در موارد مصرف به عنوان بسته بندی آجیل در منزل یا فروشگاه میتوان دستگاهی با دارای کارایی قابل قبول و قدرت دوخت مناسب برای بسته بندی های سبک و نیمه سنگین آجیل دانست.

 

بسته بندی آجیل در منزل به صورت ریلی :

مزیت بسته بندی آجیل در منزل به صورت ریلی در واقع سرعت بالا و تاریخ زنی به صورت همزمان بسته بندی آجیل است. انواع دستگاه بسته بندی آجیل ریلی در مدل ها مختلف دوخت عمودی و افقی و همچنین مدل های پایه دار و بدون پایه در فروشگاه پی پک  با برند Hualian موجود هستند. 

دستگاه بسته بندی آجیل وکیوم:

بسته بندی آجیل صادراتی بایستی دارای ویژگی هایی مثل تاریخ انقضای بالاتر و همچنین کیفیت بسته بندی بیشتری باشد. همچنین برای بسته بندی آجیل و خشکبار در داخل کشور هم بسته بندی وکیوم به نوعی رایج و همچنین مورد قبول و اعتماد مشتری است. ویدئو زیر یک نمونه بسته بندی آجیل در منزل به صورت وکیوم میباشد.

 

Call

دستگاه بسته بندی آجیل شیرینگ پک :

 کیفیت بالای بسته بندی آجیل به صورت شیرینگ پک باعث بالاتر رفتن ارزش افزوده و در واقع ارزش نهایی بسته بندی آجیل و خشکبار میشود. یکی از روش های بسته بندی آجیل صادراتی و همچنین فروش در ایران، پک کردن محصول با انواع رول شیرینگ است.

دستگاه پرکن آجیل مورد نیاز برای بسته بندی چیست؟

دستگاه های پرکن آجیل حجمی یا گرانولی برای پرکردن انواع محصولات خشکبار و حبوبات طراحی گردیده است. در خصوص دستگاه پرکن  حجمی ، بدنه استیل ، چشم الکترونیکی جهت عملکرد اتوماتیک، کیفیت قطعات و همچنین سرعت بالا از مواردی است که باید در هنگام خرید به آن دقت نمود. ویدئو زیر نمونه ای از دستگاه پرکن گرانولی برند Hualian در فروشگاه پی پک است:

 

قیمت دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار

قیمت دستگاه بسته بندی آجیل و خشکبار چنان که مشاهده کردید در اسلایدهای مربوط به دستگاه های بسته بندی ذکر شده است. همچنین توضیحات تکمیلی تمامی دستگاه ها در صفحات مربوط به آنها نیز درج شده است.

اما پیش از خرید دستگاه بسته بندی آجیل ما در فروشگاه پی پک آماده مشاوره رایگان به تمامی مشتریان در مورد  انتخاب دستگاه بسته بندی آجیل هستیم. لذا میتوانید از طریق تماس با ما و یا مراجعه به فروشگاه پی پک در تهران از نزدیک با انواع بسته بندی،کارکرد و قیمت دستگاه های بسته بندی آجیل آشنا شوید.

Call
post

ریسک خرید دستگاه بسته بندی آجیل دست دوم چیست؟

مشتریانی که در موقع خرید از دستگاه نسبت به قطعات آن و همچنین کارکرد آنها آگاهی لازم را دارند، میتوانند پیش از خرید تا حدی نسبت به سلامت دستگاه بسته بندی آجیل دسته دوم اطمینان حاصل کنند.

در غیر این صورت  ممکن است که بخشی از ایرادات این دستگاه در هنگام فروش به شما به شکلی پنهان گردد.

دستگاه بسته بندی آجیل خانگی

دستگاه بسته بندی آجیل خانگی یکی از راه های ورود به صنعت بسته بندی با ریسک پایین تر و سرمایه بسیار کمتر است. هرچند که اگر بازار را به خوبی بشناسید درآمد بسته بندی آجیل میتواند به نسبت میزان سرمایه گذاری، بازگشت قابل قبولی هم داشته باشد.

ما در پست جداگانه ای به طور کامل به شرح جزئیات در خصوص دستگاه خانگی بسته بندی آجیل پرداخته ایم که مطالعه‌ی آن برای کسانی که قصد بسته بندی  آجیل و خشکبار در منزل را دارند قطعا پیشنهاد میشود:

[کلیک کنید: توضیحات کامل در مورد دستگاه بسته بندی خانگی ]

 

برای بسته بندی آجیل از چه نایلون یا پلاستیکی استفاده می شود؟

برای بسته بندی خشکبار از نایلون بسته بندی باید استفاده کنید.چنانچه برای بسته بندی خشکبار خود احتیاج به نایلون بسته بندی آجیل دارید یا پس از بسته بندی محصول خود برای ارائه آن به مشتری در فروشگاه یا مغازه خود احتیاج به چاپ نایلون  با آرم و نشان برند خود را دارید می توانید با کلیک کردن روی عکس های زیر یا نوشته های آبی همین سطر از محصولات مجموعه پی پک دیدن کنید.

دستگاه بسته بندی آجیل در منزل | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی و پشتیبانی
۴٫۷ (۹۳٫۳۳%) ۳ votes
تماس بگیرید