چاپ نایلون بسته بندی

چاپ نایلون بسته بندی

می خواهیم شما را با تولید و چاپ نایلون بسته بندی و قیمت چاپ روی نایلون بسته بندی آشنا کنیم. مجموعه پی پک می توانید انواع چاپ روی نایلون بسته بندی کوچک و بزرگ شامل نایلون بسته بندی مرغ، نایلون بسته بندی میوه، نایلون بسته بندی خشکبار، نایلون بسته بندی ساندویچ، نایلون وکیوم، سلفون حراتی و ...... را در اختیار شما قرار دهد همچنین اگر شما تولید کننده مواد غذایی هستید می توانید از دستگاه های بسته بندی و دستگاههای وکیوم با کیفیت این مجموعه در کسب و کار خود بهره ببرید.

چرا ما به شما خرید از مجموعه پی پک را توصیه میکنیم؟

  • سابقه 20 ساله در زمینه چاپ نایلون بسته بندی
  •  پی پک فقط فروشنده یا واسطه فروش نایلون نیست بلکه از تولید نایلون تا چاپ و بسته بندی نایلون در چاپخانه مجموعه پی پک انجام می شود به همین دلیل قیمت تمام شده برای شما ارزان تر میشود
  • مجهر و بروز بودن دستگاه های چاپخانه مجموعه پی پک که امکان تولید انواع طرح ها و رنگ ها را برای شما با کیفیت و ماندگاری بالا تضمین میکند.
  • امکان بازدید از نمونه کارهای چاپ شده در فروشگاه مجموعه پی پک واقع در در پله نوروز خان قبل از خرید
baste bandi

برای انتخاب نایلون بسته بندی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • انواع نایلون بسته بندی بر اساس کاربرد
  • ابعاد قابل چاپ نایلون بسته بندی
  • تعداد تقریبی در یک کیلوگرم برای چاپ روی نایلون بسته بندی
  • انواع چاپ نایلون بسته بندی از لحاظ رنگ
  • عوامل موثر در قیمت چاپ نایلون بسته بندی
  • آشنایی با تولید و چاپ نایلون بسته بندی
  • نکات مربوط به سفارش نایلون بسته بندی

آشنایی با انواع نایلون و نایلکس بسته بندی بر اساس کاربرد

چنانچه شما قصد سفارش نایلون بسته بندی را دارید بهتر است قبل از خرید نایلون بسته بندی با انواع نایلون یا پلاستیک بسته بندی آشنا شوید.

نایلون بسنه بندی وکیوم در صنایعی کاربرد دارد که بخواهیم محصول ماندگاری بیشتری داشته باشد یا در معرض هوا قرار نگیرد و هوای داخل آن ساکشن شود، بیشترین و مهمترین محل مصرف نایلون یا کیسه وکیوم در صنایع غذایی است.برای آشنایی بیشتر با نایلون بسته بندی مواد غذایی روی لینک های موجود در همین سطر کلیک کنید.

این نایلون نیز برای بسته بندی در انواع صنایع کاربرد دارد، چنانچه شما بخواهید محصول شما پلمپ باشد و همچنین بسته بندی شکیل و زیبایی داشته باشید از این نایلون باید استفاده کنید. نایلون شیرینگ به حرارت حساس است و در اثر تماس غیر مستقیم با حرارت، جمع شده و محصول بسته بندی می شود.برای آشنایی بیشتر با نایلون بسته بندی شیرینگ روی لینک های موجود در همین سطر کلیک کنید.

p-44 - Copy - Copy
  • نایلون بسته بندی پوشاک و قطعات صنعتی:

در صنایع تولید قطعات و پوشاک، چاپ پلاستیک بسته بندی معمولا بصورت رگباری انجام میشود، یعنی پس از انتخاب طرح مورد نظر توسط مشتری این طرح در فواصل ثابت افقی و عمودی در رول نایلون چاپ و سپس میتوان براساس سایز دلخواه مشتری، برش و دوخت را با دستگاههای برش و دوخت انجام داد.چاپ نایلون بسته بندی قطعات و پوشاک در هر طرح و رنگی در مجموعه پی پک انجام می شود.

نایلون بسته بندی رگباری

 

  • نایلون بسته بندی حبوبات، خشکبار، آجیل، شکلات، نان، شکر و .....:

چاپ نایلون بسته بندی مواد غذایی فاسد نشدنی از لحاظ جنس پلاستیک و نوع چاپ در سه نوع (PP،OPP،CPP) انجام می شود.

  • نایلون بسته بندی  PP یا ایرانی که از لحاظ کیفیت پایین تر از انواع دیگر است و چاپ نایلون بسته بندی PP  از رو انجام می شود.
  • نایلون بسته بندی OPP (ترسپافون یا نایلون ترس) که از لحاظ جنس نرم تر و شفاف تر از PP است و خارجیست، چاپ نایلون بسته بندی بصورت لمینت است یعنی ابتدا در یک لایه روی نایلون چاپ انجام می گیرد سپس یک ورق نایلون روی نایلون قبلی چسبانده یا لمینت می شود، ماندگاری و کیفیت این نوع نایلون بسته بندی بیشتر از نوع قبل است.
  • نایلون بسته بندی CPP که از لحاظ چاپ مانند نایلون OPP است ولی از لحاظ جنس نرم تر می باشد.طاقه یا رول نایلون بسته بندی cpp و opp قابلیت استفاده روی دستگاههای اتومات بسته بندی را دارند.

قیمت چاپ نایلون های بسته بندی CPP و OPP با هم تفاوت خاصی ندارد ولی حدودا  از نایلون PP دو برابر گرانتر هستند.

ابعاد قابل چاپ نایلون بسته بندی

نایلکس و نایلون بسته بندی را میتوان در رنگ ها و سایزهای مختلف تولید کرد. حداقل و حداکثر ابعاد در شکل زیر قابل مشاهده است:

نمونه ای از نایلون بسته بندی

تعداد تقریبی در یک کیلوگرم برای چاپ نایلون بسته بندی

 تعداد تقریبی نایلون و نایلکس بسته بندی و انواع دیگر دسته ها در ۱ کیلوگرم بر اساس ابعاد و ضخامت های مختلف در جدول زیر آمده است.

تعداد نایلون و نایلکس در یک کیلو

تعداد تقریبی نایلون و نایلکس در یک کیلو

انواع چاپ نایلون بسته بندی از لحاظ رنگ

فروشگاه پی پک دارای یکی از مجهزترین و بروزترین چاپخانه های چاپ نایلون ایران است که امکان چاپ نایلون بسته بندی در ۶،۴،۲ و ۸ رنگ و چاپ تمپلات را دارد.چنانچه شما تمایل به چاپ تصویر روی نایلون بسته بندی دارید بایستی از چاپ ۶ یا ۸ رنگ استفاده کنید.

عوامل موثر در قیمت چاپ نایلون بسته بندی

مهمترین عوامل موثر در قیمت چاپ روی نایلون بسته بندی عبارتند از :

  • ضخامت نایلون یا نایلکس
  • طرح شما و تعداد رنگ مورد نیاز آن

آشنایی با تولید و چاپ نایلون بسته بندی

در چاپخانه فروشگاه پی پک ابتدا نایلون بسته بندی از مواد نو و درجه یک تولید شده و سپس با انتخاب طرح مشتری در چاپخانه به تعداد دلخواه به چاپ میرسد در ویدیو زیر می‌توانید با نحوه تولید و چاپ نایلون بسته بندی آشنا شوید:

 

همچنین ما در چاپخانه فروشگاه پی پک می توانیم انواع دسته های نایلون و نایلکس مانند نایلون دسته بندی (نایلون زنبیلی) ، نایلون دسته موزی ، نایلون دسته رکابی ، نایلون دسته تقویت و … را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان برای شما چاپ کنیم.

نکات مربوط به ثبت سفارش نایلون بسته بندی

۱- حداقل وزن سفارش نایلون بسته بندی برای چاپ ۱ رنگ و ۲ رنگ ۲۰۰ کیلو میباشد .

۲- حداقل وزن سفارش نایلون بسته بندی برای چاپ ۳ رنگ و ۴ رنگ ۳۰۰ کیلو میباشد .

۳- هزینه مربوط به ساخت کلیشه برای چاپ نایلون بسته بندی بعد از دریافت طرح شما توسط بخش کلیشه سازی محاسبه میشود که این هزینه و همچنین هزینه حمل و نقل بعهده مشتری می باشد.

جهت کسب اطلاع از قیمت نایلون بسته بندی و ثبت سفارش چاپ نایلون بسته بندی در فروشگاه پی پک با شماره زیر تماس بگیرید.

 

چاپ نایلون بسته بندی
۳٫۷ (۷۴٫۲۹%) ۷ votes
تماس بگیرید