دستگاه دوخت پدالی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | فروش و معرفی | گارانتی یک ساله

دستگاه دوخت پدالی | بررسی و فروش دستگاه دوخت پلاستیک پدالی

فروشگاه پی پک با بیش از 20 سال سابقه در صنعت بسته بندی ایران، آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص شناخت و انتخاب دستگاه های دوخت پدالی با مزیت ویژه‌ی گارانتی و پشتیبانی تعمیرات است.

ادامه مطلب پاسخ به سوالات و دغدغه های رایج مشتریان در خصوص این دستگاه بسته بندی و معرفی انواع آنهاست. پیشنهاد میکنیم حالا که قصد انتخاب دستگاه بسته بندی پدالی را دارید، مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

Pedal Impulse Sealer Featured Image

Tel ppackco.ir
Delivery Banner

معرفی دستگاه دوخت پلاستیک پدالی و نحوه کارکرد آن:

همانطور که از نام دستگاه دوخت حرارتی پدالی (در بعضی موارد به دستگاه پرس پدالی نیز معروف است.) مشخص است، جهت دوخت و پرس پلاستیک پدالی برای این دستگاه تعبیه شده است که پس از قرار دادن بسته بندی در دهانه دوخت با فشار دادن پدال پایی دستگاه، عملیات بسته بندی انجام می شود. کار کردن با دستگاه دوخت حرارتی پدالی بسیار ساده و راحت می‌باشد و اوپراتور به راحتی و بدون داشتن دانش و تخصص خاصی می تواند با این دستگاه کار کند. همچنین این دستگاه به علت سرعت و دقت بالایی که در دوخت دارد معمولا جهت مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

instagram-ppackco-2

مزیت خرید دستگاه‌های دوخت پدالی چیست؟

دستگاه های دوخت پدالی یکی از قدیمی ترین و در عین حال کاربردی ترین دستگاه های دوخت ساده هستند. شاید بتوان گفت مزیت اصلی دستگاه دوخت پلاستیک پدالی قیمت نسبتا پایین‌تر آن در مقایسه با دیگر دستگاه های دوخت مانند دستگاه دوخت ریلی عنوان کرد.

خصوصا دستگاه دوخت پدالی برنجی در میان این دستگاه ها دارای قیمت پایین تری می باشد.

انواع دستگاه دوخت پدالی و تفاوت آن ها:

دستگاه دوخت پدالی برنجی:

این دستگاه ها به صورت دائم گرم هستند. در واقع دستگاه های دائم گرم برنجی با داشتن گرمایش دائمی در محل فک دستگاه قابلیت تنظیم دما بر روی محدوده خاصی را دارند. همچنین این دستگاه ها امکان دوخت بسته بندی های لایه آلومینیمی را نیز دارند.

 

دستگاه دوخت پدالی المنتی:

یک دستگاه دوخت پدالی المنتی بایستی دارای تایمر جهت ایجاد دوخت حرارتی مناسب باشد. در واقع بعد از روشن کردن جهت ایجاد حرارت مناسب در المنت دستگاه دوخت پدالی بایستی تایمر دستگاه را به نسبت جنس و ضخامت لایه بسته بندی بر روی عدد مشخصی قرار داده و سپس مانند ویدئو زیر عمل کنید:

آیا گارانتی برای دستگاه دوخت پدال پایی سلفون ضروری ست؟

گارانتی و پشتیبانی تعمیرات و قطعات، یکی از دغدغه‌های همیشگی مشتریان صنعت بسته بندی ست. مشتریان این صنعت هم داشتن گارانتی و اطمینان از تامین قطعات مصرفی و  تعمیرات دستگاه در آینده را مانند مشتریان دیگر دستگاه های الکترومکانیکی جزو حقوق خود می‌دانند.

پی پک همواره تلاش داشته تا با ارائه گارانتی در خصوص قطعات اصلی دستگاه دوخت نایلون پدالی اعتماد و رضایت مشتری را در خصوص اطمینان از خرید دستگاه دوخت پدالی بدست آورد. همچنین وظیفه خود میدانیم که جهت ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش دستگاه دوخت نایلون پدالی در صورت نیاز به تامین قطعات و تعمیرات در آینده دور، پشتیبان مشتریان گرامی باشیم.

Repair Banner

آیا دستگاه دوخت پدالی دست دوم خریداری کنیم؟

غالبا بهتر است در صورت نداشتن اطلاع از اجزا دستگاه دوخت پدالی پایی، از خرید دستگاه دوخت پدالی دست دوم و کارکرده اجتناب کنید. همچنین به دلیل قیمت پایین این دستگاه ها معمولا ترجیح بر خرید مدل های کارنکرده آنها می باشد.

به هر صورت بایستی پیش از خرید دستگاه دوخت پلاستیک پدالی دست دوم  از سلامت تایمر، ترانس، المنت، فک‌ها، بدنه دستگاه و همچنین سوئیچ ها و سیستم تنظیمات حرارت آن اطمینان کامل حاصل کنید.

قیمت دستگاه دوخت پدالی چقدر است؟

برند Hualian یکی از برندهای شناخته شده جهانی در صنعت تولید دستگاه های بسته بندی است. در طی سال ها پی پک به عنوان نماینده معتبر این برند در ایران همواره تلاش داشته است تا در کنار واردات و پشتیبانی دستگاه‌های باکیفیت بسته بندی، رضایت مشتریان در خصوص قیمت تمام شده آنها را نیز فراهم آورد.

لازم به ذکر است برند Hualian تنها تولید کننده دستگاه دوخت پدالی نیست و در تولید و عرضه انواع دستگاه دوخت اعم از دستگاه دوخت ریلی ، دستگاه دوخت دستی ، بسته بندی وکیوم ، شیرینک پک و دیگر دستگاه‌های الکترومکانیکی نیز نامی آشنا و شناخته شده می باشد.

همچنین در صورت تمایل به اطلاع از قیمت دستگاه دوخت پلاستیک پدالی می توانید با شماره درج در زیر تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در خصوص تهیه و خرید دستگاه دوخت پدالی نایلون از طرف کارشناسان مجموعه پی پک دریافت نمایید.

Tel ppackco.ir
Delivery Banner
دستگاه دوخت پدالی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | فروش و معرفی | گارانتی یک ساله
۳٫۳ (۶۵%) ۴ votes
تماس بگیرید