در حال نمایش یک نتیجه

با استفاده از دستگاه سیل القایی می‌توان درب محصولات را به طور ایمن و بهداشتی پلمپ کرد. این فرایند از ورود آلودگی به محصول و نشت محتویات آن جلوگیری می‌کند و باعث حفظ کیفیت و تازگی محصول می‌شود.

دستگاه سیل القایی چیست؟

دستگاه سیل القایی به عنوان یک روش موثر برای بسته‌ بندی محصولات، به ویژه محصولات غذایی در ظروف پلاستیکی و شیشه‌ ای به کار می‌رود. این دستگاه با ایجاد یک درز محکم، از نفوذ هوا و رطوبت به داخل ظرف جلوگیری کرده و باعث افزایش ماندگاری محصول می‌شود.

دستگاه سیل القایی با استفاده از اصل القای الکترومغناطیسی، مواد ترموپلاستیک موجود در سرپوش را به ظرف می‌چسباند و به این ترتیب یک درز محکم و بهداشتی ایجاد می‌کند.

سرپوش‌های مخصوصی که برای سیل کردن با دستگاه القایی استفاده می‌شوند، از چند لایه تشکیل شده‌ اند. این لایه‌ ها به ترتیب روی هم قرار گرفته و به عنوان واشر عمل می‌کنند.

روش استفاده از دستگاه سیل القایی

  1. واشر القایی را روی درب ظرف قرار داده و اطمینان حاصل کنید که به طور کامل در جای خود قرار گرفته است.
  2. دسته دستگاه را روی درب ظرف قرار داده و آن را به گونه‌ ای تنظیم کنید که با سطح ظرف هم‌ تراز باشد.
  3. دکمه شروع را فشار دهید. با فعال شدن دستگاه، میدان مغناطیسی ایجاد شده باعث چسبیدن لایه ترموپلاستیک واشر و ایجاد یک اتصال محکم بین واشر و سطح داخلی درب ظرف می‌شود.
  4. پس از اتمام فرایند سیل کردن، دستگاه متوقف می‌شود و می‌توانید دسته دستگاه را بردارید.

قیمت دستگاه سیل القایی

هزینه خرید یک دستگاه سیل القایی بسته به ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن متفاوت است. هرچه دستگاه قابلیت‌ های بیشتری داشته باشد و کارایی بالاتری از خود نشان دهد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

افزایش سرعت بسته‌ بندی یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت دستگاه سیل القایی است. دستگاه‌هایی که سرعت بالاتری دارند، به قطعات و فناوری‌های پیشرفته‌تری نیاز دارند و قیمت بالاتری دارند.

خرید دستگاه سیل القایی

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و مشخصات فنی دستگاه‌های سیل القایی، می‌توانید با کارشناسان پویاپک به شماره 02155638523 تماس بگیرید. تمامی دستگاه‌ های موجود در پویاپک از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار هستند و دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله می‌باشند.