دستگاه بسته بندی کارتن – دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن

دستگاه بسته بندی کارتن | دستگاه چسب زن اتوماتیک

فروشگاه پی‌پک با بیش از 20 سال حظور در صنعت دستگاه بسته بندی ایران، آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص شناخت و خرید انواع دستگاه بسته بندی کارتن ، دستگاههای تسمه کشی و دستگاه چسب زن اتوماتیک با مزیت ویژه‌ی گارانتی و پشتیبانی تعمیرات است.

ادامه این مطلب در پاسخ به دغدغه ها و سوال‌های رایج و اصلی مشتریان در خصوص انواع دستگاه بسته بندی کارتن ،معرفی و قیمت آنهاست. توصیه میکنیم، حالا که قصد انتخاب دستگاه بسته بندی کارتن را دارید، مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

پی پک، ارائه کننده انواع دستگاه بسته بندی در ایران

a-4-min
Call
post
  • چسب زن اتوماتیک - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

    چسب زن اتوماتیک کارتن

    عمکرد کاملا اتوماتیکچسب زنی هم زمان زیر و روی کارتن | 25 کارتن در دقیقه
    روی تصویر کلیک کنید
  • تسمه کش دستی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

    دستگاه تسمه کش دستی

    سبک و قابل حمل  تسمه کشی انواع سایز کارتن | در دو مدل متفاوت
    روی تصویر کلیک کنید
  • دستگاه تسمه کش - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

    تسمه کش برقی

    عملکرد و کارایی بالا |  قابلیت تنظیم کشش تسمه | در دو مدل متفاوت
    روی تصویر کلیک کنید

کدام دستگاه بسته بندی کارتن ؟

معمولا برای کسب و کارهای کوچک و با تعداد بسته بندی کارتن پایین در طول روز انواع دستگاه بسته بندی کارتن دستی و یا دستگاه بسته بندی کارتن اتومایتک و نیمه اتوماتیک گزینه مناسبی است. برای بسته بندی کارتن بزرگ ناچارا بایستی از دستگاه دستگاه بسته بندی کارتن دستی  و یا دستگاه چسب زن دستی استفاده نمود.

همچنین برای کارگاه ها و یا ادارات با حجم بالا و نیازمند سرعت بالای بسته بندی کارتن میتوان از انواع دستگاه بسته بندی کارتن اتوماتیک مثل دستگاه چسب زن اتوماتیک و دستگاه بسته بندی کارتن نیمه اتوماتیک بهره برد.

دستگاه بسته بندی کارتن باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

دو فاکتور در هنگام خرید دستگاه بسته بندی کارتن اهمیت بسیاری دارد. نکته اول توجه به حجم و ابعاد کارتن هایست که قصد بسته بندی آنها را دارید. در واقع انواع دستگاه بسته بندی کارتن اتوماتیک و دستگاه چسب زن کارتن دارای محدودیت هایی برای اندازه کارتن بسته بندی هستند. 

نکته دوم سرعت بسته بندی کارتن است. برای بسته بندی کارتن با سرعت بالا، ناگزیر هستید از دستگاه های بسته بندی کارتن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بهره ببرید. زیرا سرعت و راندمان دستگاه بسته بندی کارتن دستی و دستگاه چسب زن دستی در مقایسه با مدل های اتوماتیک آنها بسیار پایین تر است.

نکات پیش از خرید دستگاه چسب زن کارتن 

هر دو دستگاه چسب زن کارتن و دستگاه بسته بندی کارتن اتوماتیک بایستی میزان کشش لازم برای بسته بندی مستحکم کارتن را دارا باشند. برای مثال در دستگاه برقی فروشگاه پی پک امکان تنظیم کشش دستگاه به وسیله کلاچ دستگاه وجود دارد.

نکته بعدی در خصوص خرید دستگاه بسته بندی کارتن دقت در خصوص عرض چسب دستگاه و یا عرض تسمه دستگاه میباشد. برای مثال دستگاه چسب زن اتوماتیک فروشگاه پی پک امکان بسته بندی با چسب عرض 50 الی 100 ملیمتر است که برای بسته بندی کارتن های تا حجم 50*50 سانتی متر کفایت میکند.

چه مدل‌هایی از دستگاه بسته بندی کارتن وجود دارد؟

دستگاه بسته بندی کارتن دستی:

دستگاه دستگاه بسته بندی کارتن دستی در فروشگاه پی پک در دو کیفیت و برند متفاوت موجود است. هردو مدل های دستگاه دستگاه بسته بندی کارتن دستی موجود امکان بسته بندی کارتن های کوچک تا کارتن های سایز بسیار بزرگ را دارا هستند. برای این نوع بسته بندی از تسمه های معمولا و بست های فلزی استفاده میشود.

تسمه کش دستی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

 

دستگاه دستگاه بسته بندی کارتن برقی :

دستگاه دستگاه بسته بندی کارتن نیمه اتوماتیک برند Hualian دوخت تسمه PP را به صورت حرارتی انجام میدهد. مزیت دوخت حرارتی در کیفیت و اطمینان بیشتر از تسمه کشی کارتن است. این دستگاه فروشگاه پی پک در دو مدل صندوق دار و غیر صندوق دار موجود است که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

 

دستگاه چسب زن دستی کارتن :

دستگاه چسب زن دستی کارتن دارای عملکرد بالایی در محیطهای کارگاهی، پایانه ها، فروشگاه ها و انبارهاست. دستگاه چسب زن دستی کارتن امکان استفاده از چسب های نواری با عرض های متفاوت و معمولا تا 10 سانتی متر را داراست.

 

دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن :

دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن دستگاهی با عملکرد فوق العاده برای بسته بندی سریع و با کیفیت کارتن است. این دستگاه امکان تنظیم ارتفاع برای بسته بندی سایزهای متفاوت کارتن و همچنین بسته بندی 25 کارتن در دقیقه را داراست و از لحاظ کارکرد میتوان آن را یک دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن به حساب آورد.

چسب زن اتوماتیک - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

Call

قیمت دستگاه بسته بندی کارتن؟

قیمت دستگاه چسب زن کارتن

مدل دستی چسب زن دستی کارتن در فروشگاه پی پک فعلا موجود نمیباشد. اما در خصوص قیمت دستگاه چسب زن اتوماتیک به دلیل سفارشی بودن دستگاه، میتوانید با مراجعه به فروشگاه پی پک در تهران و یا تماس با فروشگاه نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید.

 

قیمت دستگاه دستگاه بسته بندی کارتن برقی و ساده

قیمت دستگاه بسته بندی کارتن برقی برند Hualian به همراه یک سال گارانتی دینام در محدوده قیمت 1,950,000 تا 2,200,000 تومان میباشد. برای اطلاع از قیمت دقیق این دستگاه هم میتوانید با فروشگاه پی پک در تهران تماس حاصل نمایید.

آیا گارانتی برای دستگاه بسته بندی کارتن ضروری ست؟

دستگاه بسته بندی جعبه یا کارتن هم مانند دیگر دستگاه های بسته بندی جزو دستگاه های صنعتی الکترومکانیکی محسوب میشود. به دلیل بودن در شرایط صنعتی و با استهلاک بالا، بایستی پیش از خرید دستگاه بسته بندی کارتن از کیفیت قطعات آن آگاه باشید.

یکی از تضمین های کیفیت، وجود گارانتی دستگاه است. هر دو دستگاه دستگاه بسته بندی کارتن برقی و دستگاه چسب زن اتوماتیک دارای گارانتی یک ساله دینام دستگاه میباشند. 

آیا دستگاه بسته بندی کارتن دست دوم خریداری کنیم؟

دستگاه چسب زن کارتن دست دوم ممکن است دارای چند ایراد اساسی باشند و غالبا موتور دستگاه یا ترانس در مدل اتوماتیک میتواند دچار استهلاک شده باشد.

در خصوص دستگاه بسته بندی کارتن کارکرده بایستی قبل از خرید نسبت به اجزاء مختلف دستگاه و همچنین عملکرد آنها آگاهی کامل داشته باشید. در غیر این صورت تشخیص کارکرد و سلامت دستگاه کارکرده به سهولت و با بازدید چشمی امکان پذیر نیست.

211D2FBYQhL
Call
دستگاه بسته بندی کارتن – دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن
۴٫۷ (۹۳٫۳۳%) ۳ votes
تماس بگیرید