دستگاه سیل القایی | پلمپ انواع درب بطری | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | بازرگانی و فروش پی پک
دستگاه سیل القایی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی درب بطری - پلمپ درب بطری
دستگاه سیل القایی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی درب بطری - پلمپ درب بطری

دستگاه سیل القایی - پلمپ درب بطری DGYF-S500A~C

دستگاه سیل القایی یا دستگاه پلمپ درب بطری فروشگاه پی پک، یکی از انوع دستگاه‌ بسته بندی درب بطری با کارایی و سرعت بالاست. دستگاه در سه سایز متفاوت با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ موجود می‌باشد. 

دستگاه قابلیت سیل القایی و پلمپ درب بطری از دهانه های 100 تا 150 میلیمتر را داراست. دستگاه بسته بندی درب بطری در کنار پشتیبانی تعمیرات 5 ساله، دارای گارانتی ترانس یک ساله بازرگانی و فروش دستگاه های پی پک است.

پی پک، ارائه کننده انواع دستگاه بسته بندی در ایران

دو نکته در خصوص دستگاه سیل القایی یا همان دستگاه پلمپ درب بطری و در کل روش بسته بندی درب بطری به صورت القایی وجود دارد. نکته اول این است که در این روش درب بطری بایستی حتما به صورت پیچی بسته شود. در این صورت تنها کافیست واشر سیل القایی را روی درب گذاشته و آن را ببندید. سپس آن را تحت القایی الکترومغناطیسی دستگاه قرار دهید.

نکته دوم لزوم هماهنگی بین و جنس واشر و جنس بطری ست. در صورتی که بطری شما از جنس شیشه و یا پلاستیک باشد، بایستی جنس واشر سیل القایی را متناسب با آن سفارش دهید. در غیر این صورت القای الکترومغناطیسی دستگاه قادر نخواهد بود اتصال لازم را بیت بطری و واشر برقرار کند.

Call
post
211D2FBYQhL

 

توضیحات اضافی دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی چیست؟

 دستگاه سیل القایی یک دستگاه الکترومغناطیسی است که با ایجاد جریان بین دو سطح، عمل اتصال بین آنها را به وسیله حرارت انجام میدهد. نکته اینجاست که دستگاه سیل دستی القایی یک دوخت گرمایشی غیرتماسی است. یعنی جریان به صورت القایی از پشت درب بطری صورت میگیرد. 

چه بطری هایی با دستگاه سیل دستی قابل پک شدن است؟

 به جز بطری های فلزی، بطری های با جنس پلاستیک و شیشه قابل درزبندی با دستگاه سیل دستی هستند. دلیل استثنا بودن بطری های فلزی، افزایش دمای آنها در اثر القای دستگاه بسته بندی بطری است. به همین دلیلی بایستی از تلاش برای بسته بندی درب بطری با این دستگاه سیل القایی خود داری کنید. 

آیا واشرهای دستگاه پلمپ درب بطری با هم متفاوت است؟

 بسته به اینکه چه نوع بطری با چه جنسی را بسته بندی میکنید بایستی واشر متناسب با آن را از پیش سفارش دهید. برای مثال برای بسته بندی بطری پت به وسیله دستگاه درب بند بطری دستی واشری متفاوت با بسته بندی بطری شیشه ای وجود دارد.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه درب بند بطری دستی چیست؟

 نکته اول هنگام خرید دستگاه سیل القایی داشتن ابعاد درب بطری ست که قصد بسته بندی آن را دارید. بسته به اینکه شما چه نوع از درب بطری را درزبندی میکنید، دهانه های متفاوتی بر روی دستگاه قابل نصب است. نکته دوم در خصوص جنس بسته بندی بطری میباشد. اگر قصد بسته بندی بطری فلزی را دارید بهتر است به دنبال روش دیگری جز سیل القایی باشید. دستگاه سیل القایی صرفا برای بسته بندی بطری های پلاستیکی و شیشه ای مناسب است.

قیمت دستگاه سیل القایی

 دستگاه پلمپ درب بطری با توجه به داشتن اندازه های متفاوت دهانه قیمت های متفاوتی دارد. برای آگاهی از قیمت ها میتوانید به محتوای ابتدای صفحه مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس برای استعلام قیمت دستگاه پلمپ درب بطری پلاستیک با فروشگاه پی پک تماس بگیرید.

پیش از آگاهی در خصوص قیمت دستگاه پلمپ درب بطری پلاستیکی بایستی از اندازه درب بطری که قصد درزبندی آن را دارید مطلع باشید. 

گارانتی دستگاه دستی الکتریکی پلمپ درب بطری

 دستگاه دستی الکتریکی پلمپ درب بطری فروشگاه پی پک دارای گارانتی یکساله ترانس دستگاه است. این دستگاه سیل القایی با داشتن کیفیت عالی بدنه و قطعات اصلی، همچنین دارای پشتیبانی تعمیرات و همچنین در صورت نیاز تعویض قطعات است. 

بهتر است پیش از استعلام قیمت دستگاه دستی الکتریکی پلمپ درب بطری و خرید آن نسبت به گارانتی آن اطمینان حاصل کنید.

دستگاه سیل القایی | پلمپ انواع درب بطری | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | بازرگانی و فروش پی پک
۳٫۵ (۶۹٫۰۹%) ۱۱ votes
تماس بگیرید