انواع دستگاه بسته بندی پسته | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی
دستگاه بسته بندی پسته صادراتی

دستگاه بسته بندی پسته

معرفی و فروش دستگاه بسته بندی پسته

دستگاه بسته بندی پسته در منزل و یا به صورت صنعتی با توجه به انواع بسته بندی پسته در ایران، بسیار متفاوت میباشد. توصیه میکنیم اگر قصد ورود به این صنعت را دارید و قرار است از دستگاه ها بسته بندی پسته انتخاب مناسبی داشته باشید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با 20 سال سابقه همکاری با افراد و شرکت‌های بسته بندی، نماینده معتبر برند Hualian در ایران است. لازم به ذکر است که محصولات معرفی شده دارای یک سال گارنتی قطعات اصلی و همچنین پنج سال پشتیبانی از محصول هستند.

 
توجه: پی پک تنها فروشنده دستگاه های بسته بندی است و هیچ‌گونه خدماتی در خصوص کار بسته بندی در منزل ندارد.

دستگاه بسته بندی پسته صادراتی
Call
post

سخنی با سرمایه گذاران بسته بندی پسته

ویدئو زیر را آقای ذبیح الله اعظمی در یکی از فروشگاه های بزرگ شهر گنت بلژیک ضبط کرده است. همان طور که خواهید دید بسیاری از بسته بندی های پسته در این فروشگاه علی رقم بسته بندی ساده کیفیت بالا و قیمت قابل توجهی نیز دارند. 

چه بهتر که کارخانه بسته بندی پسته و یا کسی که حتی قصد بسته بندی خانگی پسته را دارد بیش از پیش به اهمبت طراحی و نو آوری در بسته بندی پسته اهتمام جدی تری بورزند.

چه مدل هایی از دستگاه بسته بندی پسته در بازار موجود است؟

دستگاه بسته بندی پسته دستی :

 دستگاه دوخت دستی با وجود سادگی و قیمت پایین در موارد مصرف به عنوان بسته بندی پسته در منزل یا فروشگاه دارای کارایی قابل قبول و قدرت دوخت مناسبی برای بسته بندی های سبک و نیمه سنگین پسته است.

 
 

دستگاه بسته بندی پسته ریلی :

مزیت دستگاه های بسته بندی ریلی در واقع سرعت بالا و همچنین امکان تاریخ زنی همزمان بسته بندی پسته است. همچنین این دستگاه ها در مدل ها مختلف دوخت عمودی و افقی و همچنین مدل های پایه دار و بدون پایه در فروشگاه پی پک موجود هستند. 

دستگاه وکیوم بسته بندی پسته :

یکی از رایج ترین انواع دستگاه بسته بندی مغز پسته دستگاه وکیوم بسته بندی پسته است. بسته بندی پسته وکیوم اگر همراه با تزریق گاز به داخل بسته بندی باشد، میتواند تاریخ انقضا و کیفیت مغز پسته را تا مدت بسیار بیشتری بالا ببرد. در خصوص خرید دستگاه بسته بندی پسته وکیوم به گارانتی محصول و کیفیت بدنه و اجزا آن دقت بسیار بخرج دهید.

Call

دستگاه بسته بندی پسته شیرینگ پک :

 کیفیت بالای بسته بندی پسته به صورت شیرینگ پک باعث بالاتر رفتن ارزش افزوده و در واقع ارزش نهایی بسته بندی پسته میشود. یکی از روش های بسته بندی پسته برای صادرات و همچنین فروش در ایران پک کردن محصول با انواع شیرینگ است.

دستگاه پرکن پسته مورد نیاز برای بسته بندی چیست؟

دستگاه های پرکن پسته حجمی یا گرانولی برای پرکردن انواع خشکبار طراحی گردیده است. در خصوص دستگاه پرکن  حجمی، بدنه استیل ، چشم الکترونیکی جهت عملکرد اتوماتیک، کیفیت قطعات و همچنین سرعت بالا از مواردی است که بایستی به آن دقت کنید. ویدئو زیر نمونه ای از دستگاه پرکن گرانولی برند Hualian در فروشگاه پی پک است:

 

قیمت دستگاه بسته بندی پسته

قیمت دستگاه بسته بندی پسته چنان که مشاهده کردید در اسلایدهای مربوط به دستگاه ها ذکر شده است. همچنین توضیحات تکمیلی تمامی دستگاه ها در صفحات مربوط به آنها گنجانده شده است.

اما پیش از خرید دستگاه بسته بندی پسته ما در فروشگاه پی پک آماده مشاوره رایگان به تمامی مشتریان در خصوص انتخاب دستگاه بسته بندی پسته هستیم. لذا میتوانید از طریق تماس با ما و یا مراجعه به فروشگاه ما در تهران از نزدیک با انواع بسته بندی،کارکرد و قیمت دستگاه های بسته بندی پسته آشنا شوید.

Call
post

ریسک خرید دستگاه بسته بندی پسته دست دوم چیست؟

اگر احیانا در موقع خرید از دستگاه نسبت به قطعات دستگاه و کارکرد آنها آگاهی لازم را دارید، میتوانید پیش از خرید تا حدی نسبت به سلامت دستگاه بسته بندی پسته دسته دوم اطمینان حاصل کنید.

در غیر این صورت این امکان وجود دارد که بخشی از ایرادات دستگاه در هنگام فروش به شما به شکلی پنهان گردد.

بسته بندی پسته در منزل

بسته بندی پسته در منزل یکی از راه های ورود به صنعت بسته بندی با ریسک پایین تر و سرمایه کمتر است. هرچند که اگر بازار را به خوبی بشناسید درآمد بسته بندی خانگی پسته میتواند به نسبت میزان سرمایه گذاری، بازگشت قابل قبولی نیز داشته باشد.

ما در پست جداگانه ای به طور کامل به توضیح در خصوص بسته بندی خانگی پرداخته ایم که مطالعه‌ی آن برای کسانی که قصد بسته بندی خانگی پسته را دارند قطعا پیشنهاد میشود:

[کلیک کنید: توضیحات کامل در مورد دستگاه بسته بندی خانگی ]

انواع دستگاه بسته بندی پسته | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی
۵ (۱۰۰%) ۲ votes
تماس بگیرید