دستگاه چسب زن رومیزی
چسب زن رومیزی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

دستگاه چسب زن رومیزی

دستگاه چسب زن رومیزی یکی از ساده ترین انواع دستگاه های بسته بندی ست. دستگاه بسیار کم حجم است و برای بسته بندی های سبک کارایی بالایی دارد.

در مشاغلی مانند بسته بندی مرغ، بسته بندی ماهی، بسته بندی سبزی و از این قبیل، دستگاه کاربرد بسیاری دارد.

پی پک، ارائه کننده انواع دستگاه بسته بندی در ایران

 

دستگاه چسب زن رومیزی چیست؟

 

دستگاه چسب زن رومیزی یا پایه چسب مرغی یکی از ابزارهای بسته‌بندی محصولات است. این دستگاه مناسب استفاده در هر محیطی می باشد و با استفاده از این دستگاه به راحتی و در کمترین زمان ممکن عمل بسته‌بندی صورت می‌گیرد. پایه چسب مرغی ساختاری بسیار ساده دارد و عمل بسته بندی را با استفاده از چسب نواری انجام می‌دهد. نکته حائز اهمییت قابلیت ها و ابعاد پایه چسب مرغی است که این دستگاه را مناسب استفاده در هر محیطی نموده است. همچنین یک قابلیت دیگری که این دستگاه‌ را بسیار کاربردی می‌کند، قابلیت نصب این دستگاه بر روی انواع سطوح است.

طریقه استفاده از پایه چسب رومیزی:

 

کار با این دستگاه بسیار ساده و راحت می باشد. طرز کار این دستگاه بدین گونه است که، محصول یا کالای مورد نظر را درون پلاستیک قرار داده سپس دهانه پلاستیک را وارد پایه چسب کنید و به سمت پایین حرکت دهید تا بسته‌بندی انجام شود. همچنین در صورت تمایل می‌توانید قبل از خارج نمودن بسته بندی از پایه چسب، قسمت های اضافی را توسط تیغه تعبیه شده در انتهای دستگاه برش دهید.

 
 
Tel ppackco.ir

instagram ppackco.ir

 

ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه چسب زن رومیزی:

 

Plastic Bag Neck Sealer Info

 

موارد استفاده از چسب زن رومیزی:

 

این دستگاه به دلیل ابعاد و قابلیتی که دارد، در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از این دستگاه جهت بسته‌بندی شیرینی، نان، کیک، بسته بندی شکلات ، بسته بندی آجیل و خشکبار یا همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد از چسب زن رومیزی جهت بسته‌بندی ماهی، مرغ و سبزی نیز استفاده می شود. همانطور که از موارد نام‌ برده مشخص است، معمولا این دستگاه در شیرینی فروشی ها، نان فانتزی ها، سوپر مارکت ها، میوه‌فروشی‌ها و... یافت می‌شود. البته در بسیاری موارد از این دستگاه جهت بسته بندی در منزل نیز استفاده می‌شود. در کل پایه چسب مرغی یک گزینه ایده‌آل جهت بسنه‌بندی کالا با استفاده از چسب نواری است.

 
 

مزایای استفاده از چسب زن رومیزی :

 

استفاده از چسب زن رومیزی که یک دستگاه ساده ولی در عین حال کاربردی است شامل مزایایی هم می باشد. این دستگاه عمل بسته‌بندی و چسب زدن را در یک زمان بسیار کم و با دقتی بالا انجام می‌دهد. شما با استفاده از این دستگاه که نیز قابلیت نصب شدن روی سطوح را دارد می توانید، با صرف کمترین زمان و انرژی ممکن کالای مورد نظر خود را بسته‌بندی و ارائه دهید.

 

 

چسب مناسب دستگاه چسب زن رومیزی:

 

چسب زن رومیزی توسط چسب نواری که در تصویر مشاهده می‌کنید، تغذیه می‌شود. عرض چسب نواری مناسب این دستگاه ۹ یا ۱۲ میلی‌متر است که هر شخص با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را تهیه و استفاده می‌نماید.

چسب زن رومیزی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

نمونه چسب قابل استفاده
(برای بزرگ نمایی کلیک کنید)


 

نحوه خرید دستگاه چسب زن رومیزی:

 

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دستگاه چسب زن رومیزی را دارید می توانید با شماره درج شده در زیر تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را توسط کارشناسان مجموعه پی‌پک دریافت کنید.

چسب زن رومیزی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بست بندی کارتن پی پک
چسب زن رومیزی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بست بندی کارتن پی پک
دستگاه چسب زن رومیزی
۳٫۵ (۷۰%) ۲ votes
تماس بگیرید