تسمه بسته بندی

تسمه بسته بندی

تسمه بسته بندی (تسمه پلاستیکی کارتن، تسمه بسته بندی pp) یکی از ملزومات بسته بندی حرفه ای و امن در کارخانه ها و صنایع بسته بندیست.

تسمه بسته بندی pp که مخف پلی پروپیلن از مواد اولیه ساخت تسمه بسته بندی است، دارای مقاومت کشش بالا و مقاوت خوب در برابر برش است به همین علت از این تسمه در صنایع بسته بندی سبک و سنگین استفاده می شود.

تسمه کش

 

هر چه سایز تسمه پلاستیکی کارتن کمتر باشد برای صنایع سبک و هرچه سایز تسمه پلاستیکی کارتن بیشتر باشد در صنایع سنگین تر مانند حمل کاشی، سنگ، انواع لمینت و پارکت استفاده می شود.

برای استفاده از تسمه بسته بندی شما نیاز به داشتن یک تسمه کش دارید که در هر دو مدل دستی و ماشینی در مجموعه پی پک موجود است شما میتوانید با کلیک روی همین سطر یا از منوی سایت از انواع دستگاههای تسمه کش مطلع گردید.

 تسمه بسته بندی pp در سایزهای 8، 10، 12 و 16 در مجموعه پی پک موجود است.سایزهای 8، 10 و 12 برای تسمه کش ماشینی و سایز 16 جهت تسمه کش دستی مورد استفاه قرار می گیرد.

وزن حدودی یک رول یا طاقه تسمه بسته بندی حدودا 15 کیلو گرم و هر یک کیلوگرم تقریبا 240 متر طول دارد.

Call

نبشی بسته بندی یا گوشه محافظ کارتن

حتما تا بحال به این این مشکل برخورد کردید که در نبش کارتن بعلت کشیده شدن تسمه بسته بندی، پارگی یا فرو رفتگی ایجاد می شود.به همین خاطر در بسته بندی حرفه ای باید در نبش کارتن ها از گوشه محافظ کارتن (نبشی پلاستیکی، نبشی بسته بندی، نبشی کارتن) استفاده کرد.مجموعه پی پک نبشی پلاستیکی بسته بندی شما را در در دو رنگ مشکی و سفید به شما ارائه میدهد.مجموعه پی پک یکی از بزرگترین عوامل فروش نبشی پلاستیک در تهران است.

جهت خرید نبشی پلاستیکی و کسب قیمت نبشی پلاستکی بسته بندی با ما تماس بگیرید.

نبشی پلاستیکی

تسمه بسته بندی فلزی

بست تسمه برای اتصال دو سر تسمه بسته بندی کارتن استفاده می شود. این بست در دو مدل پیچیده و روغنی موجود است.بست تسمه پیچیده بصورت آماده و انتهای آن بسته شده و تسمه بسته بندی راکامل دربر می گیرد.بست تسمه پیچیده سهولت کار و ظاهر شکیل تری دارد (بست تسمه پیچیده در تصویر زیر طلایی رنگ است)

جهت خرید بست فلزی تسمه و کسب قیمت بست تسمه با ما تماس بگیرید.

بست پیچیده و روغنی
Call
تسمه بسته بندی
Rate this post
تماس بگیرید