دستگاه تسمه کش دستی
تسمه کش دستی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک
دستگاه تسمه کش - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی برند Hualian یکی از دستگاه های بسیار ساده و کارآمد برای بسته بندی انواع کارتن  و بسته میباشد. فروش دستگاه تسمه کش دستی به صورت ارسال به شهرستان ها و در شهر تهران به صورت ارسال پیکی خواهد بود.

ادامه این مطلب در توضیح دستگاه دستمه‌کش دستی است. اگر شما دنبال دستگاه تسمه کش برقی و اتوماتیک هستید به این لینک بروید.

دستگاه تسمه کش‌های دستی علی الخصوص مناسب بسته بندی‌های بسیار بزرگ هستند. دو مدل از این دستگاه با دو کیفیت متفاوت درجه یک و عالی برای فروش در فروشگاه پی پک موجود میباشد.

پی پک، ارائه کننده انواع دستگاه بسته بندی در ایران

نحوه استفاده از دستگاه تسمه کش دستی

همچنین می‌توانید این ویدئو را هم برای نحوه تسمه کشی با تسمه کش دستی ملاحظه کنید:

 

همانطور که در ویدئو مشاهده کردید نحوه استفاده از دستگاه تسمه کش دستی بسیار ساده است. برای آگاهی بیشتر از قیمت دستگاه تسمه کش دستی و همچنین خرید تسمه کش دستی فلزی و پلاستیکی میتوانید با فروشگاه پی پک در تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید دستگاه تسمه کش دستی

برای خرید دستگاه تسمه کش دستی و آگاهی از برند دستگاه ها و همچنین مشاهده نمونه دستگاه تسمه کش فلزی دستی میتوانید همچنین با مراجعه به فروشگاه ما در تهران نسبت به مشاهده دستگاه ها اقدام نمایید. همچنین در صورت تمایل شما مشتری عزیز به خرید غیر حضوری انواع دستگاه تسمه کش دستی ، این امکان وجود دارد که با پرداخت هزینه محصول مورد نظر به آدرس شما در هرکجای ایران که هستید ارسال گردد.

دستگاه تسمه کش کارتن دستی

دستگاه تسمه کش دستی به منظور بسته بندی انواع جعبه و کارتن به کار میرود. در این خصوص باید اشاره کرد که برای بسته بندی جعبه های بزرگ به ناچار بایستی از دستگاه تسمه کش کارتن دستی استفاده کنید. دستگاه های برقی عموما توان بسته بندی در ابعاد بسیار بزرگ را ندارند و در این شرایط دستگاه تسمه کش دستی فلزی یا حتی انواع پلاستیکی آن گزینه خوبی به شمار می آیند.

قیمت دستگاه تمسه کش دستی - تسمه کش دستی قیمت

با توجه به چند مدل عمده از این دستگاه و همچنین وجود محصولات تقلبی و با کیفیت پایین در بازار، توصیه میشود برای اطمینان از خرید دستگاه تسمه کش دستی مرغوب از طریق تماس تلفنی با فروشگاه پی پک، اطلاعات کافی در خصوص قیمت دستگاه تسمه کش دستی ( تسمه کش دستی قیمت ) را در تمام روزهای هفته و در ساعات کاری کسب نمایید.

لوازم جانبی دستگاه تسمه کش دستی

جهت آشنایی بیشتر با لوازم جانبی دستگاه تسمه کش دستی(تسمه بسته بندی، بست تسمه، گوشه محافظ کارتن) یا خرید و اطلاع از قیمت آن، به لینک موجود در همین سطر یا از منوی سایت در قسمت لوازم جانبی دستگاههای بسته بندی دیدن کنید.

 

Call
211D2FBYQhL
دستگاه تسمه کش دستی
۴٫۵ (۹۰%) ۲ votes
تماس بگیرید