گارنتی و پشتیبانی

 

 

فروشگاه پی‌پک مفتخر است که با بیست سال سابقه حضور در صنعت بسته بندی، همواره در جهت واردات و پشتیبانی از محصولات باکیفیت تلاش جدی داشته است.

کمپانی Hualian یکی از خوشنام ترین تولیدکنندگان دستگاه های بسته بندی در جهان است. پی‌پک سالهاست به عنوان نماینده معتبر این کمپانی در ایران اقدام به فروش و پشتیبانی انواع دستگاه بسته بندی این برند نموده است. یکی از الزامات امروزی در خصوص خدمات پس از فروش، ارائه گارانتی و همچنین پشتیبانی تعمیرات دستگاه هاست. با توجه به الکترومکانیکی بودن دستگاه‌های بسته بندی و قرار گرفتن در محیط مستهلک کننده صنعتی، نیاز به گارانتی و اطمینان از پشتیبانی تعمیر و قطعات بیش از پیش احساس می‌شود.

در خصوص بیشتر محصولاتی که دارای دینام، ترانس یا موتور اصلی هستند، پی پک گارانتی یک ساله آنها را به عهده میگیرد. می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از این موضوع به صفحه هر محصول در وب سایت مراجعه کنید و یا اینکه از طریق تماس با ما از جزئیات امر آگاه شوید. در خصوص پشتیبانی تعمیر، پی پک آماده آن است تا در صورت نیاز به تعمیرات، سفارشات تعمیر دستگاه بسته بندی را پذیرفته و در اسرع وقت به مشتری تحویل دهد.

گارنتی و پشتیبانی
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
تماس بگیرید