دستگاه اسکین پک فرمی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی یک ساله | دستگاه وکیوم اسکین پک
دستگاه اسکین پک فرمی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه بسته بندی پی پک

دستگاه اسکین پک فرمی مدل TB-390

دستگاه اسکین پک فرمی برند Hualian، یکی از انوع دستگاه‌ بسته بندی رده بالا در میان انواع بسته بندی ست. دستگاه با قابلیت 50 تا 60 پک در ساعت دارای سرعت قابل قبولی در میان بسته بندی ها صنعتی است. 

دستگاه اسکین پک فرمی فروشگاه پی پک دارای عملکرد پنوماتیک در بسته بندی به وسیله فیلم های مصرفی PE و PVC است. مجهز بودن به تایمر و کنترل حرارت به صورت کاملا دیجیتال از دیگر مزیت های این مدل از دستگاه وکیوم قطعات صنعتی است. 

پی پک، ارائه کننده انواع دستگاه بسته بندی در ایران

هرچند که دستگاه اسکین پک فرمی به هیچ وجه عملیات وکیوم را بر روی بسته انجام نمیدهد، اما کماکان در بین مصرف کنندگان به اشتباه به دستگاه وکیوم قطعات صنعتی معروف است. به هر صورت بسته بندی اسکین پک را میتوان یکی از نمونه های بسته بندی با درجه کیفیت بسیار بالایی دانست. یکی از انواع این بسته بندی های با کیفیت، استفاده از این دستگاه به عنوان دستگاه اسکین پک زعفران است.

طریقه کار با دستگاه بسته بندی فرمی بسیار ساده است. به طوری که بعد از قرار دادن رول شیرینگ در دستگاه کافیست نمونه ها را روی یک سطح پایه چیده و در دستگاه قرار دهید.پس از تنظیم حرارت و زمان، دستگاه مانند آنچه در ویدئو زیر نشان داده شده است عملیات اسکین پک را انجام خواهد داد.

Call
post
211D2FBYQhL

توضیحات اضافی دستگاه اسکین پک فرمی

اسکین پک چیست؟

دستگاه اسکین پک فرمی یکی از انوع دستگاه بسته بندی فرمی است که به صورت حرارتی یک لایه سلفون با ضخامت دلخواه را بر روی لوازمی مثل قطعات صنعتی، لوازم بهداشتی، اسباب بازی، بسته بندی زعفران و غیره قرار میدهد. از مزیت های بسته بندی فرمی بالابودن کیفیت بسته بندی و به طبع آن بالاتر رفتن ارزش افزوده بسته بندی است.

دستگاه وکیوم اسکین پک

دستگاه وکیوم اسکین پک در واقع اشتباهی است که خریداران و حتی فروشندگان این دستگاه در قبال نامگذاری آن انجام میدهند. منظور از دستگاه وکیوم اسکین پک در واقع همان دستگاه اسکین پک فرمی است که عمل پک به صورت لایه شیرینگ را بر روی محصولات انجام میدهد.

نکات قبل از خرید دستگاه اسکین پک بسته بندی

پیش از خرید دستگاه اسکین پک فرمی بایستی نسبت به دو نکته توجه لازم را داشته باشید. نکته کیفیت قطعات دستگاه است. پنل گرمایی اسکین پک، برد تنظیمات حرارات و زمان بسته بندی، میزکار دستگاه، وجود چرخ برای جابجایی راحت تر دستگاه از جمله مواردی ست که پیش ار خرید دستگاه اسکین پک بایستی به آن توجه نمود.

قیمت دستگاه اسکین پک فرمی

برای مشاهده، تست و آگاهی از قیمت دستگاه اسکین پک فرمی میتوانید به فروشگاه بسته بندی پی پک در تهران مراجعه نمایید. همچنین در صورت آشنایی با دستگاه اسکین پک فرمی میتوانید برای استعلام قیمت دستگاه اسکین پک از طریق تلفن تماس فروشگاه پی پک با ما در ارتباط باشید.

آیا دستگاه اسکین پک دست دوم خریداری کنیم؟

در فروش دستگاه اسکین پک دست دوم مانند فروش هر دستگاه کارکرده دیگری امکان مخفی کردن مواردی چون ایرادات دستگاه و همچنین مدت زمان کارکرد دستگاه وجود دارد. لذا در صورت تصمیم برای خرید دستگاه اسکین پک دست دوم به نظر میرسد بایستی نسبت به اجزا مختلف دستگاه آگاهی لازم را داشت. در غیر این صورت میتوان این طور عنوان کرد که هزینه کردن برای خرید یک دستگاه بسته بندی دست دوم به نوعی یک ریسک در هزینه کرد است.

دستگاه اسکین پک فرمی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی یک ساله | دستگاه وکیوم اسکین پک
۴٫۸ (۹۵%) ۴ votes
تماس بگیرید