دستگاه دوخت ریلی عمودی

 

 

دستگاه دوخت ریلی عمودی

راهنمای خرید دستگاه دوخت ریلی عمودی

مطلب دستگاه دوخت ریلی عمودی به چه مسائلی می‌پردازد؟

 

در این مطلب قصد بر آن بوده که شما را با یک نمونه از دستگاه‌ دوخت ریلی آشنا کنیم. دستگاهی که در این مطلب درصدد معرفی و بررسی جنبه‌های مختلف آن (فنی، کاربرد، سرعت، قابلیت‌ها و...) بر آمدیم دستگاه دوخت ریلی عمودی می باشد.

جنبه‌هایی که در این مطلب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند، عبارتند از:

  • دستگاه دوخت ریلی عمودی چیست؟
  • کارکرد دستگاه دوخت ریلی عمودی
  • مزایای استفاده از دستگاه دوخت ریلی عمودی
  • انواع دستگاه دوخت ریلی عمودی
  • تفاوت دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی
  • آیا دستگاه دوخت ریلی عمودی قابلیت نصب انواع تجهیزات را بر روی خود دارد؟
  • گارانتی و پشتیبانی دوخت ریلی عمودی
  • نحوه خرید و قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی

دستگاه دوخت ریلی عمودی چیست؟

 

هر زمان که نام دستگاه دوخت ریلی آورده شود یعنی در حال صحبت کردن درباره یک دستگاه همه فن حریف هستیم. دستگاه دوخت ریلی عمودی کیسه پلی اتیلن (که در بعضی موارد به این نام شناخته می‌شود) وجودش در هر صنعت و شغلی که نیاز به بسته‌بندی مداوم در تعداد بالا را دارند، ضروری است. در اینجا قصد معرفی دستگاه دوخت ریلی عمودی را داریم که یکی از انواع دستگاه‌ دوخت پلاستیک می باشد. این دستگاه قابلیت دوخت محصولات به صورت عمودی را دارد. کاربرد اصلی آن جهت دوخت و بسته‌بندی مایعات است و به این منظور طراحی شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه با جزئیات بیشتری از این دستگاه آشنا شوید.

کارکرد دستگاه دوخت ریلی عمودی به چه صورت می‌باشد؟

کارکرد این دستگاه دوخت اینگونه است که، ریل دوخت دستگاه به صورت عمودی قرار گرفته است و باید بسته‌بندی مورد نظر را نیز به صورت ایستاده در ریل دستگاه قرار بدهیم تا عمل دوخت و بسته‌بندی صورت بگیرد. معمولا از این دستگاه جهت بسته‌بندی مایعات یا بسته بندی هایی که به صورت افقی قادر به دوختن آن‌ها نیستیم استفاده می‌شود. مانند: بسته بندی لبنیات، خیارشور، زیتون، ترشی و ...

مزایای استفاده از دستگاه دوخت ریلی عمودی :

 

این دستگاه نیز مانند دیگر مدل های خودت در دسته دستگاه دوخت ریلی، از قابلیت‌های زیادی برخوردار است. در جدول زیر قصد داریم به صورت تیتر وار به انواع مزایایی که از خرید دستگاه دوخت ریلی عمودی کسب می نمایید اشاره‌ای داشته باشیم.

مزایای استفاده از دستگاه دوخت عمودی
جابه‌جایی راحت و آسان
قابلیت تنظیم ارتفاع
قابلیت چاپ رنگی
قابلیت تنطیم درجه حرارت و سرعت دوخت
سرعت بالا
کیفیت دوخت بالا
قابلیت نصب تجهیزات مورد نیاز
مجهز به سیستم خنک کننده

انواع دستگاه دوخت ریلی عمودی :

 

در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که دستگاه دوخت ریلی خود به دو دسته اصلی تقسیم می شود. این دو دسته عبارتند‌ از: دستگاه دوخت ریلی افقی و دستگاه دوخت ریلی عمودی.

در این قسمت قصد داریم که شما را با انواع دستگاه دوخت ریلی عمودی آشنا کنیم. همانطور که در عکس دستگاه دوخت ریلی عمودی زیر مشاهده می نمایید، این دستگاه دوخت چندین مدل مختلف دارد که معرفی یک به یک آن‌ها از حوصله این مطلب خارج است. لذا می توانید بر روی گزینه مشاهده محصول در زیر عکس کلیک نموده و به صفحه اختصاصی هر کدام از دستگاه ها مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره درج شده در زیر عکس دستگاه دوخت ریلی عمودی کیسه پلی اتیلن تماس گرفته و با کارشناسان پویاپک صحبت نمایید و راهنمایی‌های لازم را کسب کنید.

 

عکس دستگاه دوخت ریلی عمودی
عکس دستگاه دوخت ریلی عمودی کیسه پلی اتیلن
عکس دستگاه دوخت ریلی عمودی کیسه پلی اتیلن
عمس دستگاه دوخت ریلی عمودی
Tel ppackco.ir

 

انواع تجهیزات قابل نصب روی دستگاه دوخت ریلی عمودی :

 

اگر بخواهیم در بین تمامی قابلیت‌هایی که دستگاه دوخت ریلی در اختیار ما قرار می دهد، یکی را به عنوان مهم‌ترین آن‌ها انتخاب کنیم، بدون شک باید به قابلیت نصب تجهیزات مختلف اشاره کنیم. این قابلیت کاربرد دستگاه دوخت ریلی عمودی را به شدت افزایش داده در حدی که هر شخص در صورت نیاز به انجام تغییرات در بسته‌بندی خود یا نیاز به یک نمونه بسته بندی به خصوص می تواند تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه نموده و بر روی دستگاه دوخت خود نصب نماید.

برخی از این تجهیزات عبارتند از:

دستگاه تاریخ زن
دستگاه تاریخ زن قابلیت درج تاریخ بر روی بسته بندی را به دستگاه دوخت ریلی اضافه‌ می‌نماید. این دستگاه قادر به چاپ رنگی نیز هست. شما با استفاده از این دستگاه می توانید توضیحات و اطلاعات مورد نظر خود را اعم از: تاریخ انقضا، تاریخ تولید، نام برند و... را بر روی بسته بندی خود درج نمایید. همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه دستگاه دوخت ریلی با تاریخ‌زن مراجعه فرمایید
دستگاه تزریق گاز
همانطور که از نام دستگاه تزریق گاز ازت مشخص است، این دستگاه قابلیت تزریق گاز را به دستگاه دوخت ریلی اضافه‌ می نماید. این قابلیت در ماندگاری و حفظ طراوت و تازگی مواد تاثیر بسزایی دارد. همچنین جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز مراجعه نمایید.
دستگاه مکنده
دستگاه مکنده نیز در مواردی به کار می‌آید که نیاز به بسته بندی به صورت وکیوم را داشته باشیم. برخی از مدل‌های دوخت ریلی هستند که این قابلیت بر روی آن‌ها از قبل نصب شده است و دیگر نیازی به نصب این قابلیت بر روی آن‌ها را نداریم. شما می توانید به صفحه دستگاه دوخت ریلی افقی پایه‌دار با سیستم دمنده FRMC 1010.III مراجعه کرده و یکی از نمونه‌های این دستگاه را مشاهده نمایید.
دستگاه شمارشگر
این دستگاه نیز یکی دیگز از دستگاه‌هایی است که میتواند در عین سادگی بسیار کاربردی باشد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، این دستگاه قابلیت شمارش بسته بندی ها را به دستگاه دوخت اضافه ‌می‌نماید. این دستگاه در مواردی که تعداد بسته‌بندی ها بسیار زیاد است و دستگاه با سرعت بالایی در حال دوخت است کاربرد پیدا می‌نماید.

تفاوت دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی :

 

دستگاه دوخت ریلی یکی از متنوع‌ترین دستگاه‌های دوخت پلاستیک می‌باشد که در صنعت بسته‌بندی از طرفداران بسیاری برخوردار است. اگر بخواهیم به صورت کلی به دستگاه دوخت ریلی نگاه کنیم. باید این دستگاه را در دو دسته اصلی یعنی دستگاه دوخت ریلی افقی و دستگاه دوخت ریلی عمودی تقسیم نماییم.

خب در اینجا ممکن است یک سوال به وجود بیاید. و اینکه دوخت ریلی افقی و عمودی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ یا اینکه کدام یک از این دستگاه‌ها کاربردی‌تر هستند؟

در جواب به اینکه کدام یک از این دستگاه‌ها کاربردی‌تر هستند جوابی قطعی نخواهیم داشت.

زیرا موارد استفاده و نیاز ما است که ایجاب می‌کند یکی از این دو مدل را انتخاب نموده و از آن استفاده نماییم. هر کدام از این دستگاه ها باعث می شود یک سری از نیازهای ما برطرف بشوند و نمی‌توان گفت که کدام مدل کاربردی‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

و اما در جواب به تفاوت دستگاه دوخت ریلی و عمودی باید گفت که:

سرعت و قدرت دوخت دستگاه دوخت عمودی و افقی با یکدیگر تفاوتی ندارد. تنها تفاوت آنها در مدل دوختی است که انجام می دهند. دستگاه دوخت عمودی که عمل دوخت و بسته بندی را به صورت عمودی انجام می دهد مناسب دوخت مایعات است و اگر قصد بسته بندی مایعات را دارید باید این دستگاه‌ را انتخاب نمایید. گرچه دستگاه دوخت ریلی افقی قادر به دوخت طیف وسیع‌تری از بسته بندی ها است اما به هیج عنوان مناسب دوخت مایعات نیست و باید از مدل عمودی این دستگاه استفاده نمایید.

 

جهت مشاهده فیلم و عکس دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید.

instagram ppackco.ir

 

گارانتی و پشتیبانی دستگاه دوخت ریلی عمودی به چه صورت می باشد؟

 

یکی از مسائلی که همیشه مورد توجه مشتریان بوده است گارانتی محصولی است که قصد خرید آن را دارند. گارانتی معتبر و خوب خود نشان دهنده، کیفیت و مرغوبیت دستگاه است. به همین منظور تمامی کالاهای خریداری شده از فروشگاه پی‌پک شامل یک سال گارانتی دینام و ترانس می باشند.

همچنین به منظور حمایت بیشتر مشتری پس از خرید محصول مورد نظر به مدت ۵ سال از طرف بازرگانی و فروش پی پک جهت تامین و تعویض قطعات پشتیبانی به عمل می‌ آید.

نحوه خرید و قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی :

 

چنانچه قصد خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه دوخت ریلی عمودی را دارید، راه‌های ارتباطی در زیر برای شما قرار داده شده است تا به راحتی و تنها یک کلیک با ما در تماس باشید.

دستگاه دوخت ریلی عمودی
instagram ppackco.ir

در آخر بازرگانی و فروش پی پک شما را به دیدن ویدیو نحوه کارکرد دستگاه دوخت ریلی عمودی دعوت می نماید.

 

دستگاه دوخت ریلی عمودی
Rate this post
تماس بگیرید