انواع دستگاه بسته بندی لیوان | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی یک ساله | پک لیوان | دستگاه سیل لیوان

دستگاه سیل لیوان

معرفی و فروش انواع دستگاه پک لیوان و ظروف کوچک

بازرگانی و فروش پی پک با بیش از 20 سال سابقه در صنعت دستگاه بسته بندی ایران، آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص شناخت و انتخاب دستگاه سیل لیوان با مزیت ویژه‌ی گارانتی و پشتیبانی تعمیرات است.

ادامه این مطلب در پاسخ به دغدغه ها و سوالات رایج و اصلی مشتریان در خصوص انواع دستگاه سیل کن دستی لیوان ،معرفی و قیمت آنهاست. توصیه میکنیم، حالا که قصد انتخاب دستگاه پک لیوان را دارید، مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

a-4-min
Call
post

دستگاه پک لیوان چیست؟

دستگاه‌ بسته بندی لیوان یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی ست. برای بسته بندی لیوانی کافیست ابتدا رول مورد نظر خود را طراح و چاپ کرده و سپس یکی از انواع دستگاه سیل لیوان را انتخاب کنید. بایستی بدانید بیشتر دستگاه های موجود قابلیت بسته بندی لیوان های با قطر مشخصی را دارند که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

دستگاه بسته بندی لیوان باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

در خصوص دریافت مجوزهای بسته بندی مواد غذایی، مسئله اول استاندارد بودن دستگاه‌هاست. یکی از موارد مهم در خصوص بحث مجوز بهداشت داشتن بدنه استیل و قابل شستشو می‌باشد. در میان مدل‌های ارائه شده دستگاه سیل لیوان ، مدل HL-95A تمام اتوماتیک داری این خصوصیت است.

مساله دوم در خصوص دستگاه پک لیوان سرعت عمل و کارایی بالاست. معمولا دارندگان این دستگاه مانند رستوران ها و فروشگاه ها بایستی در زمان کم به مشتریان زیادی خدمت رسانی کنند. از این رو انتظار میرود سرعت عمل این دستگاه ها پاسخگو این نیاز باشد.

دستگاه سیل لیوان چه نوع رول شیرینگ و لیوانی نیاز دارد؟

دستگاه سیل لیوانی Hualian از رول های شیرینگ تا عرض 20 سانتی متری پشتیبانی میکند.همچین میتوانید طرح روی درب لیوان را به طور اختصاصی طراحی و چاپ نمایید.

دستگاه بسته بندی لیوان قابلیت پرس درب های با عرض 75mm یا 95 میلیمتر را دارد. دستگاه برای پرس درب لیوان های 95mm میلیمتری طراحی شده، اما با قراردادن یک رینگ 75mm می‌توان لیوان با این عرض را هم بسته بندی کرد.

چه مدل‌هایی از دستگاه پک لیوان وجود دارد؟

دستگاه پرس درب لیوان دستی:

دستگاه پرس درب لیوان دستی فاقد موتور رول شیرینگ میباشد. بنابراین بایستی تنظیم شیرینگ پس از هر بار پرس درب لیوان به صورت دستی صورت گیرد. دستگاه پرس درب لیوان ارزان و ساده ترین مدل دستگاه بسته بندی لیوان است.

 

دستگاه سیل نیمه اتوماتیک لیوان :

دستگاه سیل نیمه اتوماتیک لیوان دارای شمارشگر دیجیتال و همچنین موتور تنظیم رول شیرینگ است. عملیات پک لیوان در این دستگاه با هربار پایین کشیدن اهرم صورت میگرد. سیل نیمه اتوماتیک لیوان دارای گارانتی یک ساله موتور اصلی نیز میباشد.

دستگاه سیل لیوان - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی لیوان پی پک

 

دستگاه پرس درب لیوان اتوماتیک :

دستگاه پرس درب لیوان تمام اتوماتیک Hualian دارای سنسور و چشم الکترونیکی است که عملکرد آن را تا حد بسیاری بالا میبرد. نکته بعدی در خصوص دستگاه بسته بندی لیوان اتوماتیک بدنه تمام استیل و همچنین نمایشگر تنظیمات دیجیتال آن است.

 

Call

به چه مواردی در هنگام خرید دستگاه سیل لیوان دقت کنیم؟

تعداد بسته بندی در روز

پیش از خرید دستگاه بسته بندی لیوان یکبار مصرف بایستی برآوردی از تعداد بسته بندی در روز داشته باشید. با دانستن تعداد بسته بندی در روز و مقدار زمانی که برای اینکار در اختیار دارید، میتوانید با اطمینان بیشتری دستگاه سیل پک لیوان مناسب را انتخاب کنید.

جنس بدنه دستگاه پک لیوان

به علت نیاز به شستشو در دستگاه‌های بسته بندی و همچنین لزوم استیل بودن بدنه دستگاه ها برای اخذ مجوز بهداشت، در صورت نیاز به این مجوز بایستی قبل از سفارش خرید دستگاه بسته بندی وکیوم از استیل بودن بدنه آن اطمینان حاصل کنید.

آیا گارانتی برای دستگاه بسته بندی لیوان ضروری ست؟

بیشتر وسایل برقی امروزه همراه با گارانتی به فروش میرسند. در خصوص دستگاه‌های الکترومکانیکی و صنعتی، به دلیل بالاتر بودن ریسک های حین کار، وجود گارانتی کیفیت محصول ضروری تر به نظر میرسد.

انواع دستگاه سیل لیوانی برند Hualian دارای قطعات با کیفیت و همچنین عمر مفید بالا هستند. بنابراین در طول عمر مفید دستگاه سیل لیوانی کمتر دچار مشکل اساسی می‌شوند. با این حال اصلی ترین قطعه یعنی موتور دستگاه دارای گارانتی یک ساله پی پک می باشد.

قیمت دستگاه سیل لیوان چقدر است؟

قیمت دستگاه سیل لیوان با توجه به دستی، اتوماتیک و نیمه توماتیک بودن دستگاه متفاوت است. قیمت انواع دستگاه پرس درب لیوان در اسلایدهای ابتدای صفحه نمایش داده شده است. همچنین برای آگاهی بیشتر از جزیات گارانتی و قیمت دستگاه پک لیوان می‌توانید با فروشگاه پی پک در تهران تماس حاصل کنید.

آیا دستگاه سیل لیوان دست دوم خریداری کنیم؟

دستگاه سیل لیوان دست دوم ممکن است دارای چند ایراد اساسی باشد. غالبا موتور دستگاه، تاقه رول یا ترانس در مدل اتوماتیک میتواند دچار استهلاک شده باشد.

در خصوص دستگاه بسته بندی لیوان دسته دوم و یا کارکرده بایستی قبل از خرید به اجزاء مختلف دستگاه و همچنین عملکرد آنها آگاهی کامل داشته باشید. در غیر این صورت تشخیص صحت کارکرد و سلامتی دستگاه کارکرده به سهولت و با بازدید چشمی امکان پذیر نیست.

211D2FBYQhL
Call
انواع دستگاه بسته بندی لیوان | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی یک ساله | پک لیوان | دستگاه سیل لیوان
۴٫۴ (۸۸%) ۵ votes
تماس بگیرید