دستگاه دوخت ریلی افقی
Featured Image 770

 

 

 دستگاه دوخت ریلی افقی

معرفی انواع دستگاه دوخت ریلی افقی

 

 

 

 

شما در این مطلب با چه مواردی آشنا می‌شوید؟

 

دستگاه دوخت ریلی (سیل ریلی) مانند دیگر دستگاه‌های دوخت پلاستیک از انواع مختلفی برخوردار است. این دستگاه شامل دو دسته اصلی خود یعنی دستگاه دوخت ریلی عمودی و دستگاه دوخت ریلی افقی می‌شود. بدیهی است هر کدام از دستگاه های موچود در هر دسته از مزایا و کاربردهای خاص خود برخوردار هستند. و این نیاز مصرف کننده است که مشخص می‌کند، کدام‌ دستگاه خرید هوشمندانه‌تری است.

از آنجاییی که تنوع دستگاه دوخت ریلی بسیار زیاد است و این دستگاه از قابلیت‌ها و تجهیزات مختلفی برخوردار می باشد. جهت بحث تخصصی‌تر و مفصل تر درباره این دستگاه ها ما در این مطلب تنها به یکی از دسته‌های این دستگاه یعتی دستگاه دوخت ریلی افقی می پردازیم. شما در این مطلب با موضوعات زیر آشنا خواهید شد:

  • معرفی دستگاه دوخت ریلی افقی
  • انواع دوخت ریلی افقی
  • دستگاه دوخت ریلی افقی پایه ‌دار
  • انواع تجهیزات قابل نصب روی این دستگاه
  • مزایای استفاده از دستگاه دوخت ریلی افقی و کاربرد آن
  • نحوه انجام اصولی تعویض قطعات
  • دستگاه دوخت ریلی افقی دست دوم
  • گارانتی و پشتیبانی پی‌پک
  • قیمت دستگاه دوخت ریلی افقی و نحوه خرید آن

توضیحی درباره دستگاه دوخت ریلی افقی :

 

فرشته نجات فروشندگان!

 

همانطور که در ابتدا این مطلب اشاره شد، دستگاه دوخت ریلی افقی پلاستیک یکی از انواع دستگاه های دوخت ریلی می‌باشد. این دستگاه بسیار کاربردی قابلیت دوخت طیف وسیعی از بسته بندی‌ها را با سرعتی بسیار بالا دارد. در بعضی موارد مانند مدل ۷۷۰ این دستگاه به فرشته نجات تولیدکنندگان معروف است.

 

دوخت ریلی افقی به چند دسته تقسیم می‌شود؟

 

دوخت ریلی افقی خود به دو دسته تقسیم بندی می‌شود. دستگاه دوخت ریلی افقی رومیزی و دستگاه دوخت ریلی افقی پایه‌ دار. کار کرد کلی این دو دسته با هم تفاوتی ندارد و تنها موارد استفاده و مکانی که قرار است این دستگاه در آن قرار بگیرد، حکم می‌کند که کدام یک از دستگاه‌ها مناسب تر هستند. در ادامه مطلب با دستگاه دوخت ریلی افقی پایه‌ دار بیشتر آشنا خواهید شد.

 

دوخت ریلی افقی قابلیت نصب تجهیزات اضافی را بر روی خود دارد؟

 

دستگاه دوخت ریلی مانند یک کیس کامپیوتر می باشد که میتوانید با نصب تجهیزات مختلف بر روی آن نهایت بهره را از این دستگاه ببرید. این تجهیزات به قدری متنوع و کاربردی هستند که می توانند تقریبا تمام نیازهای مصرف کننده را برطرف کنند. در ادامه مفصل تر به انواع این تجهیزات خواهیم پرداخت.

 

ساختار کلی دستگاه دوخت ریلی افقی :

 

دستگاه دوخت ریلی از یک سری قابلیت ها و تجهیزات برخوردار است که ساختار کلی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. این قابلیت ها به شرح ذیل می باشد.

  • قابلیت تنظیم سرعت کانوایر (ریل)
  • قابلیت تنظیم حرارت دوخت
  • سیستم خنک کننده (فن خنک کننده)

 

دوخت ریلی استیل یا رنگی؟

 

دستگاه دوخت ریلی افقی پلاسیتک در دو مدل رنگی و استیل موجود است. هر کدام از این مدل ها مزایای خود را دارند. اما اگر به دنبال استفاده از این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی هستید، تنها مدل مجاز برای استفاده شما، مدل استیل این دستگاه است.

 

انواع دستگاه دوخت ریلی افقی :

 

دستگاه دوخت ریلی افقی انواع مختلفی دارد. با وجود اینکه هر کدام از این دستگاه‌ها قابلیت نصب انواع تجهیزات را بر روی خود دارند اما هر کدام نیز دارای یک سری کاربردها و تجهیزات اولیه مخصوص خود هستند. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر می‌توانید بر روی لینک قرار داده شده زیر عکس دستگاه دوخت ریلی افقی پلاستیک کلیک نموده و به صفحه اختصاصی هر کدام از دستگاه ها مراجعه نمایید.

 

دستگاه دوخت ریلی افقی پایه دار :

 

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد. دستگاه دوخت ریلی افقی خود به دو دسته تقسیم می شود. دوخت ریلی افقی رومیزی و دستگاه دوخت ریلی افقی پایه ‌دار.

کارکرد این دستگاه با مدل رومیزی تفاوتی ندارد و عملیات دوخت و بسته‌بندی را مانند مدل رومیزی انجام می دهد. تفاوت این دستگاه در پایه هایی است که برای این دستگاه تعبیه شده است. پایه‌های این دستگاه به راحتی نصب و جدا می شوند. از مزایای وجود پایه برای این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع دستگاه و همچنین جا به جایی آسان و راحت آن نام برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات هر کدام از دستگاه‌های زیر مراجعه نمایید. یا با شماره تماس درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید.

 

چه تجهیزاتی قابلیت اضافه شدن به دستگاه دوخت ریلی را دارند؟

 

دستگاه دوخت ریلی یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های دوخت می باشد. این دستگاه بسیار کاربردی به علاوه داشتن سرعت دوخت بالا، از یک فاکتور اساسی دیگر یعنی قابلیت نصب انواع تجهیزات برخودار است. این قابلیت ها دستگاه دوخت ریلی را به یکی از مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های دوخت تبدیل نموده است. برخی از این تجهیزات به شرح ذیل می‌باشد:

ممکن است تا به اینجای کار متوجه شده باشید که، در صورت تهیه این دستگاه شما محدودیتی در مورد دوخت و بسته بندی محصولات احساس نخواهید کرد. تنوع تجهیزات قابل نصب بر روی این دستگاه بسیار زیاد است و هر شخص متناسب با نیاز خود می‌تواند هر کدام از آن را تهیه نموده و بر روی دستگاه نصب نماید.

همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحات زیر مراجعه نموده و با هر کدام از این دستگاه‌ها و تجهیزات آشنا شوید.

Tel ppackco.ir
Telgram ppackco.ir

 

مزایای استفاده از دستگاه دوخت ریلی افقی و کاربردهای آن:

 

دستگاه دوخت ریلی افقی یک دستگاه کاملا مجهز و کاربردی است. این دستگاه کاربردهای فراوانی دارد و تقریبا می شود گفت که در همه کسب و کارهایی که نیاز به دوخت و بسته بندی دارند کارآمد و مفید است.

مزایای استفاده از این دستگاه، سرعت بالا، دقت دوخت زیاد، قابلیت نصب انواع تجهیزات متناسب با نیاز هر شخص یا کسب و کار، قابلیت انجام عملیات دوخت به صورت سه شیفت و بسیاری موارد دیگر که نام بردن یک به یک آن‌ها از حوصله این مطلب خارج است.

همانطور که در بالا اشاره شد، کارکرد دستگاه دوخت ریلی افقی پلاستیک طیف گسترده ای از مواد و محصولات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی می‌نماید. تقریبا می‌شود گفت این دستگاه مناسب هر نمونه بسته بندی در هر مکانی هست. معمولا از این دستگاه استفاده‌های صنعتی و نیمه صنعتی می شود. تنها  نمونه‌ای که دوخت ریلی افقی مناسب انجام دوخت آن نیست، بسته‌بندی مایعات است. شما برای بسته‌بندی مایعات باید از مدل دیگر این دستگاه یعنی: دستگاه دوخت ریلی عمودی استفاده نمایید.

تعمیر و تعویض قطعات دوخت ریلی به چه صورت می باشد؟

 

از دیگر مسائلی که دغدغه فکری مشتریان بوده و در بسیاری موارد باعث ایجاد اختلال و از سرویس خارج شدن دستگاه می شود، تعویض قطعات مصرفی دستگاه است. ابتدا به این نکته اشاره کنیم که تمامی دستگاه‌های دوخت شامل یک سری لوازم مصرفی هستند. این لوازم یک طول عمر مشخص دارند (بدیهی است که طول عمر این لوازم بستگی به کیفیت آن دارد) و پس از مدتی استفاده باید تعویض شوند.

متخصصین بازرگانی و فروش پی‌پک با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه دستگاه‌های دوخت با ارائه یک سری ویدیوهای آموزشی، نحوه صحیح و اصولی تعویض قطعات مصرفی را به شما آموزش داده‌اند. شما با حداقل امکانات و مهارت قادر به انجام این عمل هستید و پس از مشاهده این ویدیو ها خودتان به راحتی می توانید این عمل را انجام دهید. جهت مشاهده فیلم دستگاه دوخت ریلی افقی و نحوه تعمیر و تعویض قطعات آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

دستگاه دوخت ریلی افقی دست دوم :

 

با توجه به بالا بودن نرخ تورم و گران‌تر شدن روز به روز اجناس، خیلی از مشتریان جهت رفع نیاز خود به دنبال خرید دستگاه دوخت ریلی دست دوم می‌روند. دستگاه دوخت ریلی افقی یک دستگاه بسیار کاربردی در صنعت بسته بندی به حساب می‌آید، که اکثر مشاغل جهت بسته‌ بندی محصولات و کالا های خود از این دستگاه استفاده ‌می‌نمایند. ساده تر بگوییم معمولا از این دستگاه در مواردی استفاده می شود که به تعداد زیادی بسته‌ بندی با سرعت بالا نیاز باشد. در نتیجه اصطحلاک این دستگاه بالا بوده و مشتری جهت خرید دست دوم این دستگاه بایستی ابتدا از میزان دقیق کارکرد دستگاه دوخت ریلی افقی دست دوم مطلع شود. از دیگر فاکتورهای اساسی جهت خرید یک دستگاه دوخت ریلی دست دوم اطلاع از نحوه استفاده و  همچنین محیطی که در آن دستگاه قرار گرفته بوده است. توجه داشته باشید قبل از خرید حتما از صحت اطلاعات فوق آگاهی پیدا نمایید. شما تنها با دیدن چند عکس دستگاه دوخت ریلی دست دوم نمی‌توانید به سالم بودن و میزان اصطحلاک دستگاه پی ببرید و بهتر است در موقع بازدید و خرید از یک متخصص مشورت بگیرید.

در کل دستگاه دوخت ریلی افقی دست دوم به دلیل کارکرد و اصطحلاک زیاد ممکن است در خیلی مواقع نه تنها خریدی هوشمندانه بلکه خریدی اقتصادی هم نباشد. در مواردی پیش آمده که قیمت تمام شده دستگاه به اندازه مدل نو دستگاه شده است. زیرا علاوه بر هزینه خرید، پس از مدت کوتاهی هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات پیش آمده و شخص مجبور به پرداخت هزینه مجدد می‌باشد.

در آخر درست است که مدل نو دستگاه دوخت ریلی افقی قیمت بالاتری نسبت به نمونه دست دوم این دستگاه دارد، اما همیشه خریدی مطمئن تر و حتی در بعضی موارد اقتصادی‌تر نیز هست. شما با خرید مدل نو و کار نکرده این دستگاه می‌توانید هم از گارانتی این محصول و هم خدمات پس از فروش و پشتیبانی ۵ ساله محصولات به طور کامل برخوردار شوید. 

 

گارانتی دستگاه دوخت ریلی افقی به چه صورت می‌باشد؟

 

گارانتی یکی فاکتورهای اساسی و همچنین همیشه یکی از دغدغه‌های بسیاری از مشتریان بوده است. بدیهی است داشتن یک گارانتی معتبر و خوب نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت دستگاه و همچنین حسن نیت ارائه دهنده آن محصول است. لازم به ذکر است تمامی دستگاه‌های خریداری شده از فروشگاه پی‌پک دارای گارانتی یک‌ساله دینام و ترانس می باشند.

از طرفی بازرگانی و فروش پی‌پک با ارائه خدمات پس از فروش به مدت ۵ سال  به مشتری این اطمینان خاطر را می دهد که از خرید خود نهایت بهره و رضایت را خواهد داشت. پشتیبانی ۵ ساله پی‌پک شامل تامین و تعویض قطعات می‌باشد.

نحوه خرید و قیمت دستگاه دوخت ریلی افقی به چه صورت می‌باشد؟

 

چنانچه قصد کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه دوخت ریلی افقی را دارید، میتوانید از کارشناسان پی‌پک مشورت بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. همچنین راه‌های ارتباطی در زیر این مظلب برای شما قرار داده شده است که بتوانید به راحتی و تنها یک کلیک با ما در تماس باشید.

Tel ppackco.ir
instagram ppackco.ir

لازم به ذکر است، در صورت تمایل به مشاهده فیلم و عکس دستگاه دوخت ریلی افقی قیمت ، نحوه کارکرد و بسیاری مطالب کاربردی و جذاب دیگر می‌توانید در اینستاگرام  ما را دنبال کرده و به جمع ما بیوندید.

دستگاه دوخت ریلی افقی
Rate this post
تماس بگیرید