دستگاه دوخت دستی حرارتی

 

دستگاه دوخت دستی حرارتی

 

راهنمای کامل خرید دستگاه بسته‌بندی دوخت حرارتی دستی

 بازرگانی و فروش پی‌پک با بیش از 20 سال سابقه فعالیت

 

فروش دستگاه دوخت حرارتی دستی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

در این مطلب قصد داریم به زبانی کاملا ساده در مورد یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین انواع دستگاه دوخت پلاستیک یعنی دستگاه  دوخت دستی حرارتی صحبتی مفصل داشته باشیم. دستگاهی که تقریبا در هر جایی که نیاز به بسته بندی کالاهای کوچک و سبک نیاز باشد وجودش ضروری است. دستگاه دوخت دستی محبوبیت خاصی در بین خانم های خانه دار و صاحبان فروشگاه ها و حتی پزشکان دارد. به همین منظور شناخت و تهیه این محصول می‌تواند بسیار کارآمد باشد. با ما همراه باشید تا با صفر تا صد دستگاه دوخت دستی حرارتی آشنا شوید.

مباحثی که در این مطلب مورد بررسی قرار خواهند گرفت به شرح ذیل می باشد:

  • تعریف دستگاه دوخت دستی حرارتی
  • مزایا و معایب دستگاه بسته بندی دوخت حرارتی دستی
  • موراد استفاده دستگاه دوخت حرارتی
  • انواع دستگاه های دستگاه پرس نایلون دستی
  • نگهداری و تعمیر دستگاه دوخت پلاستیک
  • گارانتی و پشتیبانی دستگاه دوخت دستی حرارتی پلاستیک
  • نحوه تهیه و خرید دستگاه دوخت دستی از فروشگاه پی‌پک
  • نتیجه گیری
فروش دستگاه دوخت دستی PFS-200 | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

معرفی دستگاه بسته بندی دوخت حرارتی دستی :

این دستگاه همانطور که از اسمش مشخص است، توسط فشار دست و حرارت ایحاد شده در المنت دستگاه، عملیات دوخت را انجام می دهد و به همین منظور به دستگاه دوخت دستی  حرارتی شناخته شده است. این دستگاه از دو لبه (فک) تشکیل شده است که یکی از آن‌ها ثابت و دیگری متحرک است. تقریبا می‌شود گفت: طراحی و ساخت این دستگاه شبیه یه طراحی و ساخت منگنه می‌باشد با این تفاوت که این دستگاه برقی می‌باشد و عملیات دوخت توسط حرارت ایجاد شده در المنت این دستگاه انجام می‌پذیرد. در کل کارکرد این دستگاه بسیار ساده و آسان می‌باشد و هر شخص بدون نیاز به دانش قبلی و یادگیری مهارت خاصی می‌تواند از این دستگاه استفاده نماید. این دستگاه در مدل ها و ابعاد مختلفی طراحی و روانه بازار شده است و تقریبا مناسب انواع بسته بندی در انواع محیط ها و مشاغل است. در ادامه به معرفی انواع دستگاه دوخت دستی حرارتی خواهیم پرداخت.

 

دستگاه دوخت دستی حرارتی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

مزایای استفاده از دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک :

 

تا به حال پیش آمده که مجبور به دور ریختن یک ماده غذایی شوید به این دلیل که بسته بندی آن آسیب دیده باشد یا اینکه از بسته بندی مناسبی برخوردار نبوده باشد؟

همانطور که می‌دانید یکی از مواردی که باعث بیشتر شدن عمر مواد غذایی و همچنین حفظ خواص و تازگی مواد می شود جلوگیری از نفوذ هوا به بافت آن ماده غذایی است. شما در صورتی می‌توانید این عمل را به خوبی انجام دهید که بتوانید یک بسته بندی کاملا اصولی و مطمئن را برای آن ماده غذایی تدارک ببینید. شما این کار را می‌توانید به بهترین شکل ممکن با استفاده از دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک انجام دهید.

یک سوال دیگر:

تا به حال پیش آمده که از خرید یک محصول صرف نظر کرده باشید تنها به این دلیل که به بسته بندی آن محصول اطمینان نداشته اید یا اینکه بسته بندی آن کالا نشان دهنده عدم مرغوبیت یا غیر بهداشتی بودنش باشد؟

آیا راه حلی به ذهنتان می‌رسد که بتوانید اشتباهات صورت گرفته در بسته بندی یا نحوه ارائه آن محصول، تصحیح شود و از بروز چنین سوءتفاهماتی جلوگیری کنید؟

در جواب به این سوال باید بگوییم، استفاده از یک دستگاه دوخت مناسب می‌تواند با ارائه یک بسته بندی شکیل و اصولی به اعتبار و ظاهر محصول مورد نظر کمک شایانی نماید. که عواقب بسیار خوبی چه از نظر تجاری و چه از نظر بهداشتی در بر خواهد داشت.

دستگاه دوخت دستی حرارتی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |
دستگاه دوخت دستی حرارتی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

معایب دستگاه دوخت دستی حرارتی :

 

کاملا بدیهی است که هر دستگاه یا محصولی علاوه‌بر داشتن یک سری مزایا از یک سری معایب و محدودیت ها نیز برخوردار است. از معایب این دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک می‌توان به:

  • سرعت پایین در دوخت
  • محدودیت در انجام دوخت متوالی
  • عدم امکان نصب تحهیزاتی مانند: دستگاه تاریخ زن، دستگاه شمارشگر و ...

 

موارد استفاده از دستگاه دوخت دستی حرارتی :

 

این دستگاه در مدل ها و ابعاد متفاوتی تولید و در بازار موجود است که با توجه به قابلیت‌ها، ابعاد، موارد استفاده  و  قیمت دستگاه دوخت دستی حرارتی نیز با هم تفاوت دارند. شاید زیاد پیش آمده باشد که در هایپر مارکت ها، عطاری ها، آجیل و خشکبار، دندانپزشکی ها یا بیمارستان‌ها این دستگاه به چشم شما خورده باشد. که خود نشان دهنده وسعت موارد استفاده و کارایی این دستگاه می باشد.

از این دستگاه در خانه ها جهت استفاده شخصی مانند: بسته بندی حبوبات، مواد پروتینی، ادویه جات، آجیل و خشکبار، تغذیه مدرسه فرزندان یا وعده‌های غذایی که اشخاص به محل کار خود می برند، موادغذایی که می‌خواهید فریز کنید مانند: گوشت چرخ کرده، همبرگر، مرغ، ماهی و... برای بسته بندی های استریل و بهداشتی در منازل و موارد پزشکی، جهت استفاده در مشاغل خانگی جهت بسته بندی و ارایه محصولات مورد نظر و بسیاری موارد دیگر که نام بردن تک به تک آن‌ها از حوصله این مطلب خارج است.

 

امیدوارم که تا به اینجای مطلب با کلیت دستگاه دوخت دستی حرارتی آشناییت پیدا کرده باشید. در ادامه قصد داریم شما را با انواع دستگاه بسته بندی دوخت حرارتی دستی به صورت جداگانه آشنا کنیم.

فروش دستگاه دوخت دستی FS-300 | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

 

معرفی انواع دستگاه دوخت دستی حرارتی :

 

شماره ۱

 

دستگاه دوخت دستی  FS 100~500 AL :

 

این دستگاه دوخت نایلون حرارتی پلاستیک در ۵ مدل مختلف در بازار موجود می‌باشد که تفاوت آن‌ها در طول دوخت آن ها است. طول دوخت این دستگاه از ۱۰ سانتی متر تا ۵۰ سانتی متر می‌باشد. که می‌توان از آن ها برای انواع بسته‌بندی‌ها استفاده کرد. معمولا از این دستگاه در مشاغل و محیط هایی استفاده می شود که نیاز به سرعت بالا در دوخت نباشد و همجنین به دلیل ابعاد و وزن این دستگاه حمل و جاگیری این دستگاه مشکل نیست و به راحتی می شود از آن به عنوان یک ابزار سیار نیز استفاده نمود (البته لازم به ذکر است که برای روشن کردن دستگاه، دسترسی به برق نیاز است.). عرض دوخت این دستگاه از ۲ تا ۸ میلی متر متغییر است. جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم است و از برق ۲۲۰ ولت شهری تغذیه می نماید. از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به تایمر قایل تنظیم دوخت اشاره کرد که به کاربردی بودن این دستگاه کمک شایانی کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اختصاصی دستگاه دوخت دستی  FS 100~500 AL مراجعه نمایید.

 

دستگاه دوخت دستی  FS 100~500 AL | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

 

شماره ۲

 

دستگاه دوخت دستی سایز بزرگ  FS 600~1000 H :

 

این دستگاه نیز یکی از انواع دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک می باشد که قابلیت دوخت در ابعاد بزرگ‌ را دارد. طول دوخت این دستگاه از ۶۰ تا ۱۰۰ سانتی متر است، و در سه مدل مختلف در بازار موجود است. جنس بدنه این دستگاه نیز آلومینیومی است و از برق ۲۲۰ ولت شهری تغذیه می‌کند. همچنین این دستگاه نیز دارای تایمر دوخت قابل تنظیم و عرص دوخت ‌های ۲ تا ۸ میلی‌متر موجود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید به صفحه دستگاه دوخت دستی سایز بزرگ  FS 600~1000 H مراجعه نمایید.

دستگاه دوخت دستی سایز بزرگ  FS 600~1000 H | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

 

شماره ۳

 

دستگاه دوخت دستی  FS-300 :

 

این دستگاه دوخت دستی با وزنی کمتر از ۴ کیلوگرم و طول دوخت ۳۰ سانت می باشد. عرض دوخت این دستگاه بین ۸ تا ۱۰ میلیمتر متغییر است. همچنین این دستگاه نیز مانند، دو مدل قبلی که در بالا به آنها اشاره نمودیم از تایمر قابل تنظیم و جنس بدنه آلومینیومی برخوردار است و از برق ۲۲۰ ولت شهری تغذیه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه کار این دستگاه دوخت دستی حرارتی نایلون پلاستیک می توانید به صفحه دستگاه دوخت دستی  FS-300 مراجعه نمایید.

 

دستگاه دوخت دستی FS-300 | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

 

شماره ۴

 

دستگاه دوخت دستی PFS-200

 

این دستگاه  برند Hualian دارای وزن کمتر از ۳ کیوگرم و طول دوخت ۲۰ سانت می‌باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به حرارت قابل تنظیم دوخت و جا‌به جایی آسان اشاره نمود. معمولا از این دستگاه کاربردی در هایپرمارکت‌ها، عطاری‌ها و مشاغل خانگی استفاده می شود. چنانچه تمایل به آشنایی بیشتر با این دستگاه‌ را دارید می‌توانید به صفحه دستگاه دوخت دستی PFS-200 مراجعه نمایید.

دستگاه دوخت دستی PFS-200 | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

 

شماره ۵

 

دستگاه برش دستی شیرینک SP-300~600 :

 

این دستگاه بسیار کاربردی نیر یکی دیگر از انواع دستگاه دوخت دستی است که عمل دوخت و برش شیرینک دستی را به بهترین شکل انجام می دهد. ابعاد این دستگاه کوچک بوده و امکان استفاده رومیزی و حمل آن برای مصزف کنندگان نیز برای مصرف کنندگان مقدور است. این دستگاه بسیار کاربردی علاوه بر استفاده های خانگی از اهمیت تجاری بسیار بالایی هم برخوردار است. زیرا این دستگاه با با ارائه بسته‌بندی‌های شکیل و  باکیفیت به اعتبار محصول یا کالا می افزاید. جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه می توانید به صفحه دستگاه برش دستی شیرینک SP-300~600 مراجعه نمایید.

 

دستگاه پرس شیرینک دستی | بازرگانی و فروش پی‌پک 02155638523 |

شماره ۶

 

دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی :

 

این دستگاه در مدل های مختلفی تولید شده‌اند که نمونه‌ ساده آن جهت استفاده های معمولی در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید وکیوم کردن یکی از تاثیرگزارترین روش ها جهت حفظ طراورت و تازگی محصولات می باشد. همچنین تخلیه هوا از درون بسته بندی موجب استحکام بیشتر بسته بندی می شود و احتمال پارگی یا باز شدن بسته بندی را به حداقل می رساند. در کل این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به دستگاه دوخت دستی ساده برخوردار است که این قابلیت ها ارزش این دستگاه را دو چندان نموده است. به شما پیشنهاد می‌کنم جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن ویدیو طرز کار این دستگاه دوخت به صفحه دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی مراجعه نمایید. در این ویدیو توضیح کامل در رابطه با این دستگاه وکیوم، قابلیت‌ها و همچنین طریقه انجام عملیات وکیوم و دوخت داده شده است.

 

دستگاه بسته‌بمدی وکیوم خانگی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

تعمیر و نگهداری دستگاه دوخت دستی حرارتی :

 

نگهداری و تعمیر دستگاه دوخت دستی بسیار آسان می‌باشد. قطعات مصرفی این دستگاه مانند المنت از قیمت پایینی برخوردار هستند و به سادگی می‌توان آنها را تعویض نمود. همچنین تمامی دستگاه‌های خریداری شده از فروشگاه پی‌پک شامل ۵ سال پشتیبانی تامین و تعویض قطعات می‌باشند. از طرفی در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تیم پشتیبانی و فنی فروشگاه پی‌پک آماده دریافت سفارشات تعمیر از طرف مشتریان گرامی می باشد.

 
تعمیر دستگاه پرس پلاستیک | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

 

 

در ویدیو زیر نحوه تعویض المنت و نوار نسوز دستگاه دوخت دستی حرارتی توسط متخصصین فروشگاه پی‌پک نمایش داده شده است:

 

 
 

گارانتی و پشتیبانی دستگاه دوخت دستی حرارتی :

 

تیم بازرگانی و فروش پی‌پک با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و فروش دستگاه دوخت حرارتی دستی جهت ارائه هر چه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتریان مزایایی نظیر ارایه یک سال گارانتی دینام و ترانس و همچنین پشتیبانی ۵ ساله تعویض و تامین قطعات را بر روی تمامی محصولات خود ارائه می‌دهد.

 

نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه دوخت دستی حرارتی :

 

درصورت تمایل به اطلاع از قیمت و تهیه دستگاه های دوخت دستی حرارتی و همچنین اخذ مشاوره جهت تهیه مناسب ترین دستگاه نسبت به نیاز و استفاده خود می‌توانید با فروشگاه پی پک تماس گرفته و از مشاوران و متخصصان این حوزه مشورت بگیرید.

دستگاه دوخت دستی حرارتی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه دوخت دستی حرارتی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

نتیجه گیری:

 

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید قصد ما معرفی و توضیح در رابطه با انواع دستگاه‌ های دوخت دستی جهت استفاده های جزئی و سبک بوده است. دستگاه‌هایی که ما به آنها پرداختیم بیشتر مورد پسند و استفاده در منازل یا صاحبان کسب و کارهایی مانند: هایپر مارکت ها، عطاری ها و... می باشند. اما دستگاه های دوخت تنوع بسیار بالایی دارند. از دیگر دستگاه های دوخت ، دستگاه دوخت پدالی و دستگاه دوخت ریلی  اشاره کرد. بدیهی است که این دستگاه های نیمه اتوماتیک و اتومانیک، از سرعت و ابعاد بالاتری برخوردار هستند و برای انجام انواع بسته بندی در ابعاد بزرگ و تعداد بالا طراحی شده اند.

 

دستگاه دوخت دستی حرارتی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه دوخت دستی حرارتی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه دوخت دستی حرارتی
Rate this post
تماس بگیرید