انواع دستگاه بسته بندی شکلات | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی
دستگاه بسته بندی شکلات در منزل

دستگاه بسته بندی شکلات

معرفی و فروش دستگاه بسته بندی شکلات

دستگاه بسته بندی شکلات در منزل و یا به صورت صنعتی با توجه به انواع بسته بندی شکلات در ایران، بسیار متفاوت میباشد. توصیه میکنیم اگر قصد ورود به این صنعت را دارید و قرار است از بین دستگاه ها بسته بندی شکلات انتخاب مناسبی داشته باشید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با 20 سال سابقه همکاری با افراد و شرکت‌های بسته بندی، نماینده معتبر برند Hualian در ایران است. لازم به ذکر است که محصولات معرفی شده دارای یک سال گارنتی قطعات اصلی و همچنین پنج سال پشتیبانی از محصول هستند.

 
توجه: پی پک تنها فروشنده دستگاه های بسته بندی است و هیچ‌گونه خدماتی در خصوص کار بسته بندی در منزل ندارد.

دستگاه بسته بندی شکلات در منزل
Call
post

چه مدل هایی از دستگاه بسته بندی شکلات در بازار موجود است؟

دستگاه بسته بندی شکلات دستی :

دستگاه دوخت رومیزی دستی با وجود سادگی و قیمت پایین در موارد مصرف به عنوان بسته بندی شکلات در منزل یا فروشگاه دارای کارایی قابل قبول و قدرت دوخت مناسبی برای بسته بندی های سبک و نیمه سنگین شکلات است.

 

دستگاه بسته بندی شکلات ریلی :

مزیت دستگاه های بسته بندی شکلات ریلی در واقع سرعت بالا و همچنین امکان تاریخ زنی همزمان بسته بندی شکلات است. انواع دستگاه بسته بندی شکلات ریلی در مدل ها مختلف دوخت عمودی و افقی و همچنین مدل های پایه دار و بدون پایه در فروشگاه پی پک موجود هستند. 

دستگاه  بسته بندی شکلات وکیوم:

تولید کنندگان محترم ممکن است در مواردی ترجیح دهند به هر دلیل از دستگاه های وکیوم برای بسته بندی شکلات استفاده نمایند. بسته بندی وکیوم در هر صورت با کاهش فعالیت باکتری ها و همچنین افزایش طول عمر محصولات، معمولا به عنوان روشی پیشگیرانه برای انقضای دیرتر محصولات بکار میرود.

Call

دستگاه بسته بندی شکلات شیرینگ پک :

 کیفیت بالای بسته بندی شکلات به صورت شیرینگ پک باعث بالاتر رفتن ارزش افزوده و در واقع ارزش نهایی بسته بندی شکلات و شیرینی میشود. یکی از روش های بسته بندی شکلات برای صادرات و همچنین فروش در ایران، پک کردن محصول با انواع شیرینگ است.

دستگاه پرکن شکلات مورد نیاز برای بسته بندی چیست؟

دستگاه های پرکن شکلات حجمی یا گرانولی برای پرکردن انواع محصولات طراحی گردیده است. در خصوص دستگاه پرکن  حجمی بایستی بدانید، بدنه استیل ، چشم الکترونیکی جهت عملکرد اتوماتیک، کیفیت قطعات و همچنین سرعت بالا از مواردی است که باید در هنگام خرید به آن دقت کرد. ویدئو زیر نمونه ای از دستگاه پرکن گرانولی برند Hualian در فروشگاه پی پک است:

 

قیمت دستگاه بسته بندی شکلات

قیمت دستگاه بسته بندی شکلات چنان که مشاهده کردید در اسلایدهای مربوط به دستگاه های بسته بندی ذکر شده است. همچنین توضیحات تکمیلی تمامی دستگاه ها در صفحات مربوط به آنها نیز گنجانده شده است.

اما پیش از خرید دستگاه بسته بندی شکلات ما در فروشگاه پی پک آماده مشاوره رایگان به تمامی مشتریان در خصوص انتخاب دستگاه بسته بندی شکلات هستیم. لذا میتوانید از طریق تماس با ما و یا مراجعه به فروشگاه ما در تهران از نزدیک با انواع بسته بندی،کارکرد و قیمت انواع دستگاه های بسته بندی شکلات آشنا شوید.

Call
post

ریسک خرید دستگاه بسته بندی شکلات دست دوم چیست؟

اگر فرضا در موقع خرید از دستگاه نسبت به قطعات آن و کارکرد آنها آگاهی لازم را دارید، میتوانید پیش از خرید تا حدی نسبت به سلامت دستگاه بسته بندی شکلات دسته دوم اطمینان حاصل کنید.

در غیر این صورت  امکان آن وجود دارد که بخشی از ایرادات دستگاه در هنگام فروش به شما به شکلی پنهان گردد.

برای بسته بندی شکلات به چه نایلونی احتیاج داریم؟

برای بسته بندی شکلات از نایلون بسته بندی باید استفاده کنید.چنانچه برای بسته بندی شکلات خود احتیاج به نایلون بسته بندی شکلات دارید یا پس از بسته بندی محصول خود برای ارائه آن به مشتری در فروشگاه یا مغازه خود احتیاج به چاپ نایلون با آرم و نشان برند خود را دارید می توانید با کلیک کردن روی عکس های زیر یا نوشته های آبی همین پاراگراف ش از محصولات مجموعه پی پک دیدن کنید.

نکته مهم در خرید دستگاه بسته بندی شکلات

با توجه به حساسیت شکلات به بسته بندی گرماده، در خصوص انتخاب دستگاه های بسته بندی شکلات بایستی به این نکته دقت کرد. قبل از خرید دستگاه های بسته بندی شیرینگ و وکیوم بایستی اطمینان پیدا کنید که در مدل های آن دمای داخل کابین قابل اندازه گیری میباشد. در فروش دستگاه بسته بندی شکلات شیرینگ پک و وکیوم در فروشگاه پی پک به این نکته توجه شده است و تمامی دستگاه ها امکان تنظیم حرارت بسته بندی را دارا هستند.

دستگاه بسته بندی شکلات در منزل

بسته بندی شکلات در منزل یکی از راه های ورود به صنعت بسته بندی با ریسک پایین تر و سرمایه کمتر است. هرچند که اگر بازار را به خوبی بشناسید درآمد بسته بندی خانگی شکلات میتواند به نسبت میزان سرمایه گذاری، بازگشت قابل قبولی نیز داشته باشد.

ما در پست جداگانه ای به طور کامل به شرح جزئیات در خصوص بسته بندی خانگی پرداخته ایم که مطالعه‌ی آن برای کسانی که قصد بسته بندی خانگی شکلات و شیرینی را دارند قطعا پیشنهاد میشود:

[کلیک کنید: توضیحات کامل در مورد دستگاه بسته بندی خانگی ]

انواع دستگاه بسته بندی شکلات | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی
۴٫۳ (۸۶٫۶۷%) ۶ votes
تماس بگیرید