دستگاه شیرینگ پک تونلی

 

دستگاه شیرینگ تونلی

راهنمای کامل خرید دستگاه شیرینگ تونلی


دستگاه شیرینگ تونلی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه شیرینگ تونلی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

آیا شیرینگ کردن مزایا و اهمییتی دارد؟

 

بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ پک یک نمونه از انواع راه های بسته بندی و ارائه محصول است. بدیهی است که شیرینگ کردن از مزایایی برخوردار است. مزایایی مانند:

  • جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار
  • جلوگیری از نفوذ انواع باکتری و ویروس به محصول
  • جلوگیری از آسیب دیدگی بسته بندی
  • سازگاری با محیط زیست
  • حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی

و بسیاری مزایای دیگر که باعث محبوبیت و ضرورت وجود این دستگاه در بسیاری از کسب و کارها، صنایع و کارخانه جات شده است. لذا در این مطلب قصد داریم راهنمایی در خصوص دستگاه شیرینگ تونلی که یکی از دستگاه های کاربردی در بسته بندی و شیرینگ محصولات است به شما ارائه دهیم.

دستگاه شیرینگ تونلی چیست ؟

دستگاه شیرینگ تونلی یکی از دستگاه های محبوب و پر طرفدار در بین انواع دستگاه شیرینگ پک می‌باشد. این دستگاه ساختاری تونل مانند دارد. بدین صورت که بسته بندی توسط کانوایر (نوار نقاله) به داخل کوره (تونل) هدایت می‌شود و عمل بسته بندی و شیرینگ انجام می‌پذیرد.

مدل برقی این دستگاه در دو مدل دستگاه شیرینگ تونلی تک فاز و دستگاه شیرینگ تونلی سه فاز موجود می‌باشد. تصمیم به تهیه هر کدام از این دستگاه ها بستگی به نیاز مشتری دارد و بهترین دستگاه شیرینگ پک تونلی همان دستگاهی می‌باشد که بتواند جوابگوی نیاز مشتری با حداقل هزینه باشد.

کارکرد دستگاه شیرینگ تونلی به چه صورت می باشد؟

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ تونلی بدین صورت است که بسته بندی را در ابتدای دستگاه قرار داده و سپس سلفون شیرینگ توسط اپراتور بر روی بسته بندی قرار داده می‌شود. کانوایر (نوار نقاله) بسته بندی را به داخل دستگاه شیرینگ تونلی هدایت می نماید. حرارت موجود در داخل تونل دستگاه باعث انقباض سلفون شیرینگ کشیده شده به دور محصول می‌شود. در نهایت توسط فن های تعبیه شده در انتهای دستگاه سلفون خنک شده و بسته بندی آماده می‌شود و از دستگاه خارج می‌گردد.

همانطور که متوجه شده‌اید، کار با دستگاه شیرینگ تونلی بسیار ساده و راحت بوده و نیاز به دانش و تخصص خاصی از سوی اپراتور ندارد. البته دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک، نیازی به اپراتور ندارد و شیرینگ بسته بندی را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

انواع دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی در دو مدل تک فاز و سه فاز موجود است. و با توجه به نیاز مشتری و نوع بسته بندی که مد نظر قرار دارد، میتوان یکی از این دو گزینه را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار داد. 

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک تونلی BS-4535-LA به صورت نیمه اتوماتیک می‌باشد. این دستگاه نیاز به یک اپراتور جهت قرار دادن سلفون شیرینگ بر روی بسته بندی دارد. اما شیرینگ پک تونلی اتوماتیک BSF-6030-X نیازی به اپراتور ندارد و عمل شیرینگ کردن را به صورت خودکار انجام می دهد. هر چند که این دستگاه شیرینگ تونلی قیمت بالاتری نسبت به دستگاه شیرینگ دستی یا نیمه اتوماتیک دارد اما، باعث بالاتر رفتن راندمان کاری می شود که می‌تواند خریدی بسیار اقتصادی و هوشمندانه به حساب بیاید.

لذا در صورتیکه که تمایل به آشنایی بیشتر با دستگاه شیرینگ تونلی را دارید می‌توانید به صفحه اختصاصی هر کدام مراجعه نموده و با مشخصات دستگاه شیرینگ پک تونلی و موارد استفاده هر کدام بیشتر آشنا شوید. همچنین می‌توانید با شماره درج شده در وب سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص بهترین دستگاه شیرینگ پک متناسب با نیاز خود دریافت نمایید.

تولید دستگاه شیرینگ تونلی با برند پویاپک

تولید دستگاه شیرینگ تونلی توسط مجموعه پویاپک صورت می گیرد. در تولید و ارائه این دستگاه سعی بر آن بوده تا از بهترین متریال جهت ساخت دستگاه شیرینگ تونلی استفاده شود. همچنین اجزای اصلی دستگاه مانند: دینام، ترانس، چشم الکترونیکی، کنتاکتور، جنس و رنگ بدنه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. که گارانتی ارائه شده توسط پی پک می تواند ضامن رضایت از طرف مشتریان گرامی باشد.

نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه تونلی دست دوم به آن توجه نمود

همانطور که می دانید دستگاه شیرینگ تونلی جهت مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و از اصطحلاک بالایی برخوردار است. هر چند که قیمت دستگاه شیرینگ تونلی دست دوم به نسبت قیمت کارنکرده دستگاه کمتر است، اما این نکته نیز وجود دارد که دستگاه شیرینگ تونلی به دلیل حرارت بالایی که در تونل جهت شیرینگ ایجاد می‌کند، نیاز به مراقبت و نظارت مداوم دارد. و در صورت کوتاهی و بی توجهی به این موضوع می تواند باعث ایجاد آسیب جدی به قطعات اصلی دستگاه شود.

لذا قبل از خرید دستگاه باید از سلامت قطعات و میزان استفاده شخصی که قصد فروش دستگاه شیرینگ تونلی دست دوم خود را دارد اطمینان لازم را کسب نمایید. از جایی که هر شخص قادر به تشخیص صحیح سلامت دستگاه نبوده، ترجیح بر آن است که از مدل‌های نو و کارنکرده دستگاه استفاده نمایید. 

دستگاه شیرینگ تونلی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

گارانتی و پشتیبانی دستگاه شیرینگ پک تونلی

گارانتی همواره یک فاکتور اساسی در تهیه دستگاه الکترومکانیکی بوده است. گارانتی معتبر نشان از کیفیت دستگاه و اعتبار تولیدکننده و ارائه دهنده آن دارد. دستگاه شیرینگ تونلی نیز از این قائده مستثنی نیست و مشتری جهت اطمینان خاطر شدن از خرید دستگاه شیرینگ تونلی خود نیاز به گارانتی و پشتیبانی معتبر را در خود احساس می‌کند.

بدین منظور دستگاه شیرینگ تونلی تولید و ارائه شده در پویاپک دارای یک سال گارانتی دینام و ترانس می‌باشد. همچنین به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی به مدت ۵ سال پشتیبانی (تأمین و تعویض قطعات) از طرف مجموعه پویاپک صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر دستگاه شیرینگ پک خود، متخصصین تیم پشتیبانی فنی مجموعه پویاپک آماده دریافت سفارشات تعمیر از طرف متقاضیان گرامی هستند. لذا جهت ثبت و درخواست سفارش می‌توانید با شماره درج شده در وبسایت تماس گرفته و کارشناسان مجموعه در رابطه با مشکل به وجود آمده مشورت نمایید.

نحوه تهیه و خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی

در صورت تمایل به خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی می توانید با شماره درج شده در زیر تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص قیمت و خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی کسب نمایید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص انواع دستگاه شیرینگ تونلی، مشخصات فنی و مناسب‌ترین دستگاه با توجه به نیاز خود، می توانید با کارشناسان مجموعه مشورت نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

دستگاه شیرینگ تونلی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |
دستگاه شیرینگ تونلی | بازرگانی و فروش پی پک 02155638523 |

سؤالات متداول

1انواع دستگاه شیرینگ پک تونلی
دستگاه شیرینگ پک تونلی برقی در دو مدل دستگاه بسته بندی شیرینگ تونلی BS-4535-NA تک فار و دستگاه شیرینگ تونلی سه فاز BSF-6030-X موجود هستند. لازم به ذکر است که مدل تک فاز این دستگاه نیمه اتوماتیک بوده و نیاز به اپراتور جهت قرار دادن رول سلفون شیرینگ دارد. اما مدل سه فاز به صورت تمام اتوماتیک بوده و عمل شیرینگ را بدون نیاز به اپراتور انجام می دهد.
2آیا از این دستگاه جهت لیبل شیرینگ می شود استفاده کرد؟
اگر قصد لیبل شیرینگ محصولات خود را دارید، میتوانید با استفاده از دستگاه شیرینگ تونلی اینکار را به راحتی و بهترین شکل انجام دهید.
3آیا استفاده از شیرینگ تونلی مزایایی دارد؟
۱- جلوگیری از نفوذ آب و گرد وخاک ۲- جلوگیری از نفوذ باکتری و ویروس ۳- حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی ۴- سازگاری با محیط زیست ۵- جلوگیری از آسیب دیدن محصول
دستگاه شیرینگ پک تونلی
۵ (۱۰۰%) ۱ vote
تماس بگیرید