دستگاه دوخت ریلی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی یک ساله
دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت ریلی | بررسی و فروش انواع دستگاه بسته بندی ریلی

بازرگانی و فروش پی پک با بیش از 20 سال سابقه در صنعت دستگاه دوخت بسته بندی ایران، آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص شناخت و انتخاب دستگاه های دوخت ریلی با مزیت ویژه‌ی گارانتی و پشتیبانی تعمیرات است.

ادامه مطلب پاسخ به سوالات و دغدغه های رایج مشتریان در خصوص این دستگاه ها و معرفی انواع آنهاست. پیشنهاد میکنیم حالا که قصد انتخاب دستگاه بسته بندی دوخت ریلی را دارید، مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

Tel ppackco.ir

instagram ppackco.ir
instagram ppackco.ir

دستگاه دوخت ریلی چیست ؟

 

دستگاه دوخت ریلی پلاستیک ( دستگاه دوخت ریلی حرارتی ) یک دستگاه دوخت نیمه اتوماتیک با سرعت بالا می باشد. همانطور که از نام این دستگاه ( دستگاه دوخت پلاستیک ریلی ) مشخص است یک ریل (کانوایر) برای این دستگاه تعبیه شده است که وظیفه جابه‌جایی بسته‌بندی را عهده‌دار می‌باشد. همچنین این کانوایر در تسهیل کار اپراتور و بالا بردن سرعت بسته بندی نیز بسیار تاثیرگزار است. 

دستگاه دوخت ریلی پلاستیک یک دستگاه بسیار کاربردی است که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است. دلایل زیادی برای محبوبیت این دستگاه وجود دارد. یکی از این دلایل که از اهمییت بالایی هم برخوردار است، قابلیت نصب تجهیزات مختلف بر روی آن است. تجهیزاتی مانند: دستگاه تزریق گاز ازت ، دستگاه تاریخ زن ، دستگاه مکنده ، دستگاه شمارشگر و... که هر کدام را می‌توان بر روی دستگاه دوخت ریلی پلاستیک نصب نمود و نهایت بهره را از این دستگاه برد.

یکی دیگر از دلایلی که دستگاه دوخت ریلی پلاستیک را به انتخاب اول جهت استفاده‌های صنعتی و نیمه صنعتی تبدیل می‌کند، سرعت بالای این دستگاه است. سرعت دوخت ۱۶ متر بر دقیقه این دستگاه، خود گویای این مسئله است که دستگاه دوخت ریلی، آمادگی استفاده جهت بسته بندی تعداد زیادی کالا را با سرعتی بالا و راضی کننده دارد.

مزیت خرید دستگاه‌ دوخت ریلی چیست ؟

 

دستگاه دوخت ریلی ( دوخت ریلی حرارتی ) از چند لحاظ گزینه مطلوبی در خرید دستگاه بسته بندی است. برای مثال قیمت دستگاه دوخت پلاستیک ریلی در رنج متوسطی در میان دستگاه های بسته بندی صنعتی و خانگی میباشد. همچنین از لحاظ ابعاد، دستگاه به دلیل حجم کوچک مناسب برای انواع کارگاه های صنعتی و خانگی ست.

دوخت ریلی علاوه بر امکان کارکرد سه شیفت و سرعت و کیفیت مناسب برای بسته بندی صنعتی، گزینه مناسبی برای کسب و کارهای بسته بندی با سرمایه کم و متوسط است.

انواع دستگاه بسته بندی دوخت ریلی و کاربردهای هر کدام:

دستگاه دوخت ریلی عمودی :

دستگاه دوخت ریلی عمودی با داشتن کانوایر متحرک ، امکان بسته بندی انواع بسته و پاکت‌های حاوی مایعات و یا مواد ریز بیرون ریختنی مثل شکر و غیره را فراهم می آورد.

معمولا کشش وزنی این دستگاه ها برای بسته بندی بین 1 الی 3 کیلوگرم است. قطعات اصلی این دستگاه که از سوی بازرگانی و فروش پی پک دارای گارانتی یک ساله است، شامل دینام و ترانس دستگاه می‌باشد. ویدئو زیر یک نمونه از دستگاه دوخت ریلی عمودی برند Hualian است.

 

 

دستگاه دوخت ریلی افقی :

دستگاه دوخت ریلی افقی امکان بسته بندی طیف گسترده تری از محصولات را داراست. با قرار دادن بسته در روبروی دهانه دوخت و کانوایر متحرک آن به دوخت با سرعت و کیفیتی بالا دست پیدا خواهید کرد. قطعات اصلی این دستگاه دینام و ترانس آن بوده که از سوی بازرگانی و فروش پی پک دارای گارانتی یک ساله می‌باشد.

 
 

 

دستگاه دوخت ریلی افقی پایه‌ دار :

این دستگاه نیز یکی دیگر از انواع دستگاه دوخت ریلی می‌باشد که کاربردهای زیاد و مخصوص خود را دارد. در این دستگاه یک پایه تعبیه شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع را به این دوخت ریلی می‌دهد. همچنین این دوخت پلاستیک ریلی با مدل رومیزی خود تفاوتی از نظر کارکرد ندارد. چه بسا قادر به دوخت و بسته بندی طیف وسیع تری از مواد و کالا ها می‌باشد. 

دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز :

 

یکی دیگر از انواع دستگاه‌های دوخت ریلی، دوخت ریلی با تزریق گاز می‌باشد. همانطور که می‌دانید دستگاه دوخت ریلی قابلیت نصب انواع تجهیزات را بر روی خود دارد و این امکان را به مصرف کننده می‌دهد که با توجه به نیاز خود تجهیزات مختلفی را بر روی دوخت ریلی خود نصب نماید. یکی از این تجهیزات دستگاه تزریق گاز می باشد.

این دستگاه قابلیت تزریق گاز ازت به بسته بندی را فراهم می‌نماید که می تواند بسیار کاربردی باشد. کاربرد اصلی این دستگاه در بسته‌بندی محصولات غذایی می‌باشد، که احتمال فاسد شدن آن‌ها وجود دارد. گاز ازت خاصیت میکروب کشی دارد و این امر باعث می‌شود که مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشند. همچنین در تازگی و ماندگاری محصولات نیز تاثیرگزار است. معمولا در کارخانه‌جات یا مشاغلی که با مواد غذایی و مخصوصا مواد غذایی که قابلیت فاسدشدن آنها بسیار زیاد است از این نمونه دوخت پلاستیک ریلی استفاده می‌شود.

چنانچه تمایل به آشنایی بیشتر با این دستگاه را دارید، می توانید، به صفحه دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز مراجعه نمایید.

دستگاه دوخت ریلی با تاریخ زن چه مزیتی دارد؟

دستگاه دوخت ریلی ولومی معمولا دارای تاریخ زن همراه هستند. در مدل های دارای تاریخ زن، اغلب امکان درج مشخصات به صورت فارسی و یا انگلیسی در دوخط و بر روی قسمت دوخت دستگاه وجود دارد. 

یکی از نکاتی که بایستی در خرید دستگاه دوخت ریلی مورد توجه قرار داد کیفیت چاپ دستگاه تاریخ زن است. معمولا بهترین نوع آنها تاریخ زن حرارتی است که امکان درج مشخصات بر روی تمام سطوح را فراهم میکند.

جهت خرید جوهر تاریخ زن به قسمت لوازم جانبی منوی سایت مراجعه کنید یا روی لینک در همین خط کلیک نمایید.

دستگاه دوخت ریلی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه پی پک

مزیت خرید دستگاه دوخت ریلی با سیستم مکنده چیست؟

 

این نمونه از دستگاه دوخت پلاستیک ریلی مجهز به سیستم مکنده می‌باشد. سیستم مکنده نصب شده بر روی این دستگاه به محبوبیت و کاربردی بودن این دستگاه کمک شایانی نموده است. کاربرد اصلی این دستگاه جهت بسته‌بندی مواد غذایی می‌باشد.

نحوه کار این دستگاه بدین شکل است که، ابتدا هوای موجود در بسته بندی توسط سیستم مکنده تخلیه و سپس با حرکت بر روی کانوایر دستگاه دوخت ریلی بسته بندی می‌شود.

اصلی ترین و مهم ترین مزیت خرید دستگاه دوخت ریلی با سیستم مکنده، افزایش ماندگاری و حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی است. این مزیت هم از نظر بهداشتی و هم از نظر اقتصادی حائز اهمییت است.

 

همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه دوخت ریلی با سیستم مکنده می‌توانید بر روی نام این دستگاه کلیک نموده به صفحه اختصاصی آن مراجعه نمایید.

آیا گارانتی برای دستگاه دوخت ریلی ضروری ست؟

گارانتی و پشتیبانی قطعات و تعمیرات، یکی از موارد همیشگی دغدغه مشتریان صنعت بسته بندی ست. مانند تمامی محصولات الکترومکانیکی دیگر، مشتریان این صنعت هم داشتن گارانتی و اطمینان از تامین قطعات مصرفی و  تعمیرات دستگاه در آینده را جزو حقوق خود می‌دانند.

پی پک همواره تلاش داشته تا با ارائه گارانتی در خصوص دینام و ترانس دستگاه های دوخت ریلی نایلون اعتماد و رضایت مشتری را در خصوص کیفیت دستگاه دوخت ریلی بدست آورد. همچنین وظیفه خود میدانیم که در صورت نیاز به خدمات تعمیرات و قطعات در آینده دور، پشتیبان مشتریان گرامی باشیم.

قیمت دستگاه دوخت ریلی چقدر است؟

برند Hualian یکی از برندهای شناخته شده جهانی در خصوص تولید دستگاه پرس نایلون است. پی پک به عنوان نماینده معتبر این برند در ایران (با بیش از ۲۰ سال سابقه فروش دستگاه دوخت ریلی ) همواره تلاش داشته تا در کنار واردات و پشتیبانی دستگاه‌های باکیفیت بسته بندی، رضایت مشتریان در خصوص قیمت تمام شده آنها را نیز فراهم آورد.

 در صورت تمایل برای دریافت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت روز دستگاه دوخت ریلی پلاستیک با ما تماس بگیرید.

Tel ppackco.ir

آیا دستگاه دوخت ریلی دست دوم خریداری کنیم؟

معمولا بهتر است در صورت اطلاع نداشتن از جزییات دوخت ریلی ، از خرید دستگاه دوخت پلاستیک ریلی دست دوم و کارکرده اجتناب کنید. همچنین دستگاه دوخت ریلی قیمت مناسبی دارد و معمولا ترجیح بر خرید مدل های کارنکرده آنها می باشد.

به هر صورت بایستی پیش از خرید دستگاه دوخت ریلی دسته دوم یا کار کرده از سلامت دینام، ترانس، کانوایر، تاریخ زن، رله دستگاه و همچنین سوئیچ ها و سیستم تنظیمات حرارت آن اطمینان کامل حاصل کنید.

 

instagram ppackco.ir
دستگاه دوخت ریلی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارانتی یک ساله
۳٫۷ (۷۳٫۳۳%) ۹ votes
تماس بگیرید