دستگاه بسته بندی نان | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی

دستگاه بسته بندی نان

معرفی انواع دستگاه و چند توصیه پیش از خرید

دستگاه بسته بندی نان و همچنین توصیه هایی در این خصوص یکی از مجموعه مقالات بخش دستگاه های بسته بندی مواد غذایی پی پک است. در بخش مقالات پی پک قصد کردیم تا علاوه بر معرفی محصولات در خصوص انوع دستگاه بسته بندی و محصولات به نکات دقیق تر و کاربردی تری نیز بپردازیم. در تمام مراحل پیش از خرید میتوانید از مشاوره رایگان پی پک از طریق ایجاد تماس با شماره تلفن فروشگاه، بهره مند شوید. همچنین برای مشاهده جزئیات تمامی دستگاه ها میتوانید به منو دستگاه های بسته بندی در وب سایت و یا فروشگاه ما در پله نوروزخان بازار مرکزی تهران مراجعه کنید.

دستگاه بسته بندی نان را میتوان کاملا یکی از انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی نیز درنظر گرفت. بسته بندی انواع نان خشک و همچنین نان فانتزی و نان سنتی تازه را میتوان با انواع دستگاه های بسته بندی پدالی، ریلی، وکیوم، شیرینگ و حتی دوخت دستی انجام داد.

 

دستگاه بسته بندی نان لواش

بسته بندی نان لواش را میتوان به صورت دستی و بسته بندی های ساده رایج در بازار انجام داد. اغلب انواع بسته بندی نان لواش موجود در بازار بسته های ساده با عرض دوخت تقریبی ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر هستند. برای این نوع بسته بسته بندی نان انواع متنوعی از دستگاه دوخت موجود است که میتواند از طریق لینک زیر قیمت و تنوع آنها را مشاهده کنید. دو نوع دستگاه های دوخت پدالی و ریلی برای بسته بندی نان لواش کاربرد بسیاری دارند.

دستگاه بسته بندی نان لواش | 23 85 63 55 021 | فروشگاه پی پک

یک نوع ساده و زیبا از بسته بندی نان لواش با دستگاه دوخت ریلی یا پدالی

 

دستگاه بسته بندی نان سنتی

بسته بندی نان سنتی را در صورت خشک نبودن میتوان با یکی از دستگاه های بسته بندی نان لواش به صورت ساده انجام داد. شکی نیست که بسته بندی وکیوم نان سنتی میتواند ماندگاری آن را تا حد بسیاری بالا ببرد و همچنین طعم آن را تا مدت زمان بیشتری حفظ کند. 

یک نوع بسته بندی نان سنتی با دستگاه وکیوم

 

دستگاه بسته بندی نان خشک

دستگاه بسته بندی نان خشک علاوه بر دستگاه های بالا میتواند یکی از دستگاه های بسته بندی شیرینگ نیز انتخاب شود. بسته بندی نان خشک به صورت روکش شیرینگ پک در سالهای اخیر در بازار رونق بیشتری پیدا کرده است. این بسته بندی علاوه بر شیک بودن امکان طراحی بسته بندی های زیباتر و با دوام تر برای داشتن تاریخ انقضای بالاتر را بهمراه دارد. 

 

دستگاه بسته بندی نان تست

دستگاه بسته بندی نان تست و دستگاه بسته بندی نان فانتزی هر دو میتواند از نوع دستگاه های بسته بندی ساده مانند بسته بندی ریلی و یا بسته بندی پدالی باشد. هرچند که بسته بندی وکیوم نان تست میتواند ماندگاری آن را  به شدت بالا برده و همچنین قیمت تمام شده و ارزش افزوده آن را بسیار بهبود ببخشد.

دستگاه بسته بندی نان تست | فروشگاه پی پک | 23 85 63 55 021

 

قیمت دستگاه بسته بندی نان

همان طور که دیدید تنوع محصولات و بسته بندی های نان موجود در بازار بسیار زیاد است. در هر زمان برای مشاوره و یا آگاهی از قیمت این دستگاه ها میتوانید از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی نان با فروشگاه پی پک تماس بگیرید. همچنین میتوانید با مراجعه به فروشگاه ما واقع در پله نوروزخان تهران از تمامی دستگاه ها دیدن نمایید.

 

انواع دیگر بسته بندی نان :

دستگاه بسته بندی نان فانتزی

دستگاه بسته بندی نان همبرگر

دستگاه بسته بندی نان سنگک

دستگاه بسته بندی نان محلی

دستگاه بسته بندی نان بستنی

دستگاه بسته بندی نان باگت

 

 

دستگاه بسته بندی نان | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | با گارانتی و پشتیبانی
۳٫۷ (۷۴٫۲۹%) ۲۸ votes
تماس بگیرید