دستگاه بسته بندی ادویه خانگی و صنعتی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | فروش و معرفی | با گارانتی و پشتیبانی

معرفی و فروش انواع دستگاه بسته ادویه خانگی و صنعتی

فروش دستگاه بسته بندی ادویه جات (دستگاه بسته بندی ادویه خانگی) در مدل های و قیمت های متفاوتی در بازار ایران موجود صورت میپزیرد. دستگاه بسته بندی ادویه جات را میتوان از میان دستگاه های دستی و یا اتوماتیک بسته بندی انتخاب کنید.

فروشگاه پی‌پک با 20 سال سابقه در صنعت دستگاه بسته بندی مواد غذایی ، نماینده معتبر برند Hualian در ایران است. تمامی محصولات معرفی شده دارای یک سال گارنتی قطعات اصلی و همچنین پنج سال پشتیبانی از محصول هستند.

Call
post

چه مدل هایی از دستگاه بسته بندی ادویه خانگی در بازار موجود است؟

دستگاه بسته بندی ادویه در منزل :

دستگاه بسته بندی ادویه خانگی را میتوان از یکی از انواع دستگاه دوخت دستی انتخاب کرد. البته بایستی توجه داشت که بسته بندی ادویه به صورت دستی برای موارد تیراژ تولید پایین مانند فروشگاه ها و همچنین عطاری ها گزینه ی بهتری است. در خصوص دستگاه دوخت دستی پی پک، عرض استاندارد دوخت و تایمر و المنت باکیفیت از موارد مورد توجه در حین خرید میباشد.

دستگاه بسته بندی ادویه جات ریلی :

دستگاه بسته بندی جات ریلی به همراه تاریخ زن امکان دوخت سریعتر و با کیفیت‌تر بسته بندی ادویه را فراهم می‌کند. 

همچنین دستگاه دوخت عمودی را به دلیل حالت ایستاده آن در حین دوخت میتوان به عنوان دستگاه بسته بندی ادویه مناسب تری در منزل و یا در کارگاه صنعتی به حساب آورد.

[ مشاهده صفحه انواع دستگاه دوخت ]

دستگاه دوخت ریلی تمام استیل Hualian - فروشگاه پی پک

چرا بسته بندی ادویه با منگنه خوب نیست؟

یکی از نکات درباره بسته بندی ادویه ، توجه به کیفیت محصول است. ادویه تازه و معطری که برای بسته بندی آماده کرده اید با بسته بندی به صورت منگنه ای به سرعت در مجاورت هوا کیفیت خود را از دست میدهد و مشتری پس از مصرف آن نسبت به مواد اولیه تهیه شده توسط شما مشکوک میشود. همچنین بسته بندی ادویه با منگنه این احتمال را ایجاد میکند که در حین جابجایی ادویه هایی به خصوص پودری، از درون بسته بندی بیرون بریزند. 

 

 

بسته بندی ادویه جات با شیرینگ:

بسته بندی های حرفه ای تر را میتوان با دستگاه بسته بندی شیرینگ انجام داد.همچنین بسته بندی ادویه با دستگاه شیرینگ در کنار طراحی منحصر بفرد و شیک میتواند ارزش افزوده بالاتر و در نتیجه سود بیشتری از فروش محصول را بهمراه داشته باشد. یکی دیگر از راه های استفاده از دستگاه شیرینگ در پک کردن بسته های 6 تایی و 12 تایی ادویه برای قرار دادن در جعبه است

 

قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات

لیست قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات :

دستگاه های ارائه شده برای بسته بندی ادویه جات دارای تنوع بسیاری هستند. همچنین بسته به نوع دستگاه از لحاظ تاریخ زنی همزمان و بدنه استیل و غیر استیل، قیمت های متفاوتی وجود دارد.

برای آگاهی از قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات میتوانید از طریق شماره تماس های مندرج در وب سایت و یا همچنین مراجعه حضوری به فروشگاه پی پک در تهران نسبت به استعلام لیست قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات اقدام نمایید.

Call
211D2FBYQhL

ریسک خرید دستگاه بسته بندی ادویه جات دست دوم چیست؟

اگر در هنگام بازدید از دستگاه نسبت به تمام قطعات و کارکرد دستگاه آگاهی لازم را دارید، میتوانید تا حدی نسبت به ارزش و قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات دست دوم اطمینان حاصل کنید.

در غیر این صورت ممکن است بخشی از معایب دستگاه در هنگام فروش به شکلی پنهان گردد.

دستگاه بسته بندی ادویه خانگی و صنعتی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | فروش و معرفی | با گارانتی و پشتیبانی
۴ (۸۰%) ۷ votes
تماس بگیرید