دستگاه بسته بندی کشمش | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک

دستگاه بسته بندی کشمش

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی کشمش

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با بیست سال سابقه کار در صنعت بسته بندی و دستگاه های مربوطه آماده ارائه مشاوره به تمام مشتریان عزیزی ست که قصد ورود به این صنعت را دارند. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص قیمت یا خرید دستگاه بسته بندی کشمش میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

 

انواع دستگاه های بسته بندی کشمش ؟

بسته به نوع محصول کشمش و بسته به اینکه قرار است چه حجمی از محصول را بسته بندی کنید دستگاه های مختلفی برای این کار در بازار ایران موجود است. که مختصرا به شرح بعضی از آنها میپردازیم. عموم کشمش در بازار به صورت بسته بندی های فروشگاهی و همچنین بسته بندی های کارتنی عرضه میگردد.

 

دستگاه بسته بندی کشمش خانگی و فروشگاهی

از دستگاه های بسته بندی کشمش برای بسته بندی فروشگاهی میتوان به انواع دستگاه های بسته بندی ریلی افقی و عمودی، دستگاه بسته بندی پدالی، دستگاه بسته بندی شیرینگ و همچنین دستگاه بسته بندی وکیوم کشمش نام برد. در تصاویر بعدی نمونه های بسته بندی با این دستگاه ها را مشاهده میکنید:

دستگاه بسته بندی کشمش | 23 85 63 55 021 | فروشگاه پی پک

بسته بندی کشمش به همراه روکش شیرینگ

 

دستگاه بسته بندی کشمش | 23 85 63 55 021 | فروشگاه پی پک

بسته بندی کشمش به صورت دوخت دستگاه ریلی یا پدالی

 

دستگاه بسته بندی کشمش | 23 85 63 55 021 | فروشگاه پی پک

بسته بندی کشمش و دیگر محصولات به صورت روکش سلفون

 

بسته بندی به صورت ریلی میتواند به همراه تاریخ زن و همچنین به صورت عمودی و افقی صورت بپذیرد. در ادامه ویدئو یک نمونه از دستگاه بسته بندی کشمش ریلی به صورت افقی را مشاهده میکنید.

 

دستگاه بسته بندی کشمش کارتنی

برای بسته بندی های کارتنی کشمش میتوانید دستگاه بسته بندی چسب زن کارتن را بکار بگیرید. این دستگاه با سرعت بالا در خصوص چسب زنی کارتن قادر به تولید حجم ۲۵ کارتن در دقیقه است.

چسب زن اتوماتیک - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی کارتن پی پک

قیمت دستگاه بسته بندی کشمش

قیمت دستگاه بسته بندی کشمش را میتوانید از طریق مشاهده دستگاه ها در منو اصلی وب سایت و یا همچنین از طریق تماس با فروشگاه پی پک در تهران جویا شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی کشمش پیشنهاد میکنید از فروشگاه ما واقع در پله نوروز خان تهران دیدن فرمایید و یا همچنین از طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در این خصوص بهره مند گردید. 

پی پک سالهاست با فروش انواع دستگاه بسته بندی خشکبار در ایران، در خصوص تامین دستگاه ها و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود وفادار بوده است. تمامی دستگاه های بسته بندی در فروشگاه، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian است.

 

دستگاه بسته بندی کشمش | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک
Rate this post
تماس بگیرید