دستگاه شیرینگ رومیزی

 

دستگاه شیرینگ رومیزی

راهنمای خرید دستگاه شیرینگ پک رومیزی

پی پک با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در تولید و فروش دستگاه بسته بندی

دستگاه شیرینگ رومیزی
دستگاه شیرینگ رومیزی

بسته بندی یک رکن اساسی در تولید و ارائه محصولات به حساب می‌آید. همچنین ارائه محصول در یک بسته بندی استاندارد باعث افزایش حس اعتماد به محصول در ذهن مشتریان می شود. به همین منظور نیاز کسب و کارهای مختلف به یک دستگاه بسته بندی جهت ارائه محصولات خود، در حال افزایش است.

همانطور که می‌دانید دستگاه بسته بندی انواع مختلفی دارد. دستگاه دوخت پلاستیک، دستگاه بسته بندی وکیوم و دستگاه شیرینگ پک از انواع این دستگاه ها هستند. همچنین هر کدام از دستگاه ‌های نام برده، شامل مدل های متنوع و مختلفی بوده که هر کدام مناسب استفاده جهت بسته بندی طیف به خصوصی از محصولات می‌باشند.

لذا در این مطلب قصد داریم، دستگاه شیرینگ رومیزی را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با نحوه کارکرد، ویژگی ها و موارد استفاده آن آشنا نماییم.

دستگاه شیرینگ رومیزی | اینستاگرام پی پک https://instagram.com/ppackco.ir |

 معرفی دستگاه شیرینگ رومیزی:

 

دستگاه شیرینگ رومیزی ساده ترین و کوچک ترین دستگاه شیرینگ پک می‌باشد. شیرینگ پک رومیزی شامل دو بخش می‌شود. این دو بخش عبارتند از: دستگاه برش شیرینگ و سشوار صنعتی. این دستگاه جهت شیرینگ از سلفون حرارتی تغذیه می‌نماید.

ابعاد دستگاه شیرینگ پک رومیزی کوچک بوده و یکی از مزیت های آن قابلیت جابه‌جایی و حمل راحت آن است. از طرفی این دستگاه مناسب استفاده در مکان‌های کوچک با فضای کم نیز می‌باشد. که این خود نیز مزیت دیگری برای این دستگاه شیرینگ به حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به توان بالای سشوار صنعتی اشاره نمود. همچنین ابعاد این سشوار بسیار مناسب است. سشوار صنعتی ابعادی به اندازه یک سشوار معمولی دارد. این ویژگی باعث شده که این دستگاه به راحتی در دست قرار بگیرد و توسط آن اقدام به شیرینگ محصول نمود.

دیگر ویژگی این دستگاه، تعبیه یک تیغه حرارتی در دستگاه برش دستی است. این تیغه حرارتی باعث سهولت در برش قسمت های اضافی سلفون می‌شود. که خود مزیت دیگری برای این دستگاه شیرینگ به حساب می‌آید.

 


نحوه کار با دستگاه شیرینگ رومیزی:

 

نجوه کار دستگاه شیرینگ پک رومیزی نیز بسیار ساده و آسان است. همانطور که به آن اشاره نمودیم، دستگاه شیرینگ رومیزی از دو بخش دستگاه برش شیرینگ دستی و سشوار صنعتی تشکیل می‌شود. این دو دستگاه مکمل یکدیگر بوده و با استفاده از هر دو آن می‌شود، یک محصول را شیرینگ و بسته بندی نمود.

نحوه کار این دستگاه اینگونه است که، ابتدا محصول مورد نظر را درون سلفون حرارتی قرار داده میشود. در مرحله بعد، جهت برش سلفون، محصول در دستگاه برش شیرینگ دستی قرار می‌‌گیرد. سپس توسط تیغه حرارتی دستگاه قسمت‌های اضافی سلفون را جدا می‌نماییم.

در مرحله بعد نوبت به حرارت دادن به سلفون جهت شیرینگ محصول می‌رسد. در این مرحله با استفاده از سشوار صنعتی به سلفون حرارت می‌دهیم. سلفون در اثر حرارت دیدن منقبض شده و فرم محصول را به خود می‌گیرد. زمانی که سلفون حرارتی کاملا فرم محصول را به خود گرفت، محصول شیرینگ شده و آماده ارائه می‌باشد.

نکته: حرارت سشوار صنعتی بسیار بالاست. لذا هنگام استفاده از آن باید مراقب بود تا به محصول آسیبی وارد نشود.

موارد استفاده از دستگاه شیرینگ پک رومیزی:

 

همانطور که در معرفی این دستگاه به آن اشاره شد، یکی از مزیت‌های دستگاه شیرینگ رومیزی ابعاد آن است. به همین علت این دستگاه مناسب استفاده محیط های کوچک و با فضای کم است. معمولاً از دستگاه شیرینگ پک رومیزی در مشاغل و کسب و کارهایی استفاده می‌شود که، به یک دستگاه شیرینگ پک، جهت بسته بندی تعداد محدودی محصول، در ابعاد کوچک نیاز داشته باشند.

نحوه خرید دستگاه شیرینگ رومیزی:

 

چنانچه قصد خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ رومیزی را دارید، می‌توانید با شماره درج شده در زیر تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان محموعه پی پک دریافت نمایید.

دستگاه شیرینگ رومیزی
دستگاه شیرینگ رومیزی
  • دستگاه شیرینگ دستی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی پی پک
  • برش شیرینگ - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی پی پک
  • دستگاه شیرینگ تونلی - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی پی پک
  • دستگاه شیرینگ - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی پی پک
  • دستگاه شیرینگ - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی پی پک
  • دستگاه شیرینگ - 23 85 63 55 021 - فروشگاه دستگاه بسته بندی پی پک

نحوه خرید سلفون حرارتی شیرینگ:

 

لذا در صورت تمایل به خرید یا آشنایی با سلفون حرارتی نیز می‌توانید به صفحه این محصول مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره درج شده تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در خصوص خرید مناسب‌ترین رول شیرینگ از کارشناسان مجموعه پی پک دریافت نمایید.

دستگاه شیرینگ رومیزی
Rate this post
تماس بگیرید