۸ نکته در مورد درآمد بسته بندی و شغل مربوط به آن | بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک
دستگاه بسته بندی خشکبار - 23 85 63 55 021 - پی پک - فروش دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی و صنعتی

درآمد بسته بندی

مرور چند نکته مهم پیش از ورود به شغل بسته بندی

توجه: پی پک تنها فروشنده دستگاه های بسته بندی است و هیچ‌گونه خدماتی در خصوص کار بسته بندی در منزل ندارد.

 

برای خیلی ها پیش از آغاز بکار در شغل بسته بندی ، دلیل اصلی برای انتخاب این شغل دو مسئله ی مهم بوده است. در درجه اول پایین بودن هزینه کارگاه بسته بندی و حتی هزینه کارخانه بسته بندی در مقایسه با دیگر صنایع و دوم نیاز بازار به مواد بسته بندی، به صورت بیشتر و جدی تر از قبل.

اگر قرار است در بازار و صنعت بسته بندی سرمایه گذاری کنید و یا به هر نحوی وارد آن شوید، پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را حتما مطالعه کنید.

قبل از هرچیز از شما دعوت میکنیم تا ویدئوی جذاب زیر در خصوص جزئیات و نکته های سرمایه گذاری در صنعت بسته بندی را از زبان اهالی این کسب و کار بشنوید.

 

۱٫ درآمد بسته بندی یا سود خالص!؟

برای بسیاری وقتی صحبت از درآمد بسته بندی پیش می آید، صرفا بدون آگاهی از هزینه های بسته بندی، رقم گردش مالی کسانی که در این حرفه هستند مد نظر قرار میگیرد. اولین نکته ای که بایستی با ورد به کار تولید یاد بگیرید توجه به برآورد ریزترین هزینه های تولید محصول است. به طوری که بتوان سود خالص را تا حد دقیقی حدس زد.

 

۲٫ مطالعه پیش از سرمایه گذاری در بسته بندی

برای خیلی از ما مقاومت در برابر یک پیشنهاد همکاری تازه ، خصوصا با وعده و عیدهای بالا کار چندان ساده ای نیست. بهتر است بدانید، لزوم ورود به صنعت، شناخت بازار است. بدون شناخت دقیق بازار هر سرمایه گذاری مالی و غیر مالی به نوعی تلاش در زمینی ست که شما بازی در آن را بلد نیستید.

 

۳٫ شغل بسته بندی در منزل

اگر به بازار بسته بندی آشنا نیستید، چه بهتر که برای شروع شغل بسته بندی در منزل و یا یک کارگاه کوچک را با سرمایه و ریسک پایین تری شروع کنید. در این خصوص بهتر است از بازارهایی که در آن تبحر و استعداد بیشتری دارید شروع کنید. مثلا ممکن است شما در شهری زندگی میکنید که محصول پسته یا زعفران مرغوبی دارد. گزینه های اینچنینی معمولا نقاط شروع بهتری نسبت به سرمایه گذاری های بی هدف در بازار بی هدف هستند.

“برای مشاهده تمامی دستگاه های بسته بندی خانگی و قیمت آنها بر روی لینک زیر کلیک کنید”

دستگاه بسته بندی خانگی

۴٫ زمان بندی پیش از سرمایه گذاری

ایده های خوب نباید تا آنجا پیش بروند که دست شما را در مصرف کردن منابع حسابی باز بگذارند. به خاطر داشته باشید، اینکه درآمد بسته بندی به نسبت هزینه در صنعت بسته بندی بالاست موجب میشود افراد زیادی به این صنعت متمایل شوند، پس درنظر داشته باشید که منابع شما اعم از زمان و هزینه های مادی بایستی دائما رصد و ارزیابی شوند.

همچنین بد نیست برای نتیجه گرفتن در این سرمایه گذاری حتما برای آن فرصت پایانی را در نظر بگیرید. در غیر این صورت ممکن است در مدت بسیار هزینه ی زیادی را به امید پیشرفت در این صنعت بپردازید.

 

۵٫ اهمیت بازاریابی محصولات بسته بندی

نداشتن دانش و تجربه بازاریابی در تیمی که هستید مثل قلاب انداختن در آبی ست که هیچ نمیدانید در آن اصلا ماهی وجود دارد یا نه. با توجه به محصول و همچنین شهر و یا منطقه ای که در آن قصد فروش محصول را دارید، بایستی به خوبی نسبت به آن مطلع و آگاه باشید.

 

۶٫ کارخانه بسته بندی مواد غذایی

کارخانه بسته بندی مواد غذایی مانند هر مجموعه ی تولیدی دیگری باید از ابتدا دارای خط تولید منظم و استاندارد باشد. بازدهی مالی جز با تلاش برای ایجاد نظم و برنامه در همان روزهای ابتدایی میسر نیست. لذا وظایف تقسیم شده، نیروی ماهر مدیریت شده، دستگاه های بسته بندی به روز جزو شروط اساسی برای تاسیس کارخانه بسته بندی هستند.

 

۷٫ قیمت دستگاه های بسته بندی

وب سایت و فروشگاه پی پک یکی از مراجع فروش دستگاه های بسته بندی خانگی و صنعتی در ایران است. در خصوص اطلاع از قیمت دستگاه های بسته بندی مواد غذایی و صنعتی میتوانید در طول ساعت کاری با همکاران ما در فروشگاه پی پک به طور رایگان مشورت کنید. همچنین برای بازدید از فروشگاه ما میتوانید در روزهای هفته به آدرس درج شده در وب سایت مراجعه و از نزدیک انواع دستگاه بسته بندی، قیمت و کارکرد آنها را جویا شوید. 

۸. خرید نایلون بسته بندی مناسب

برای بسته بندی باید از نایلون بسته بندی استفاده کنید.چنانچه برای محصول خود احتیاج به نایلون بسته بندی دارید، می توانید با کلیک کردن روی نوشته های آبی این سطر از محصولات مجموعه پی پک دیدن کنید.

 

 

۸ نکته در مورد درآمد بسته بندی و شغل مربوط به آن | بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک
۱٫۵ (۳۰٫۵۷%) ۸۷ votes
تماس بگیرید