دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ - 23 85 63 55 021 - بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک

دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی گوشت

بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک با بیست سال سابقه کار در صنعت بسته بندی مواد غذایی و دستگاه های مربوطه آماده ارائه مشاوره رایگان به تمام مشتریانی است که قصد بسته بندی دارند. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص خرید یا قیمت دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

 

دستگاه های بسته بندی گوشت

دستگاه ها بسته بندی گوشت خانگی و فروشگاهی را میتوان به انواع دستگاه بسته بندی ساده، بسته بندی وکیوم گوشت و بسته بندی های سلفونی تقسیم کرد. مطالب زیادی در خصوص نحوه بسته بندی گوشت وجود دارد اما در ادامه ما قصد داریم به معرفی تک تک این محصولات میپردازیم. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات در خصوص هر یک از این دستگاه ها کافیست با فروشگاه پی پک در تهران تماس بگیرید.

 

دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ سلفون ییچ

سلفون کشی یکی از سریعترین راه های بسته بندی مواد غذایی به خصوص بسته بندی گوشت قرمز و مرغ است. برای این منظور مطابق ویدئو زیر کافیست گوشت را در ظرف های بسته بندی که از پیش آماده کرده اید قرار دهید و سپس به سادگی و به وسلیه دستگاه سلفون کش بسته بندی کنید :

 

بیشتر بسته بندی های گوشت ارائه شده در سوپرمارکت ها و همچنین فروشگاه های بزرگ به صورت سلفون است که از کیفیت و سلامت خوبی برخوردار است:

دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ - 23 85 63 55 021 - بازرگانی و فروش دستگاه های بسته بندی پی پک

 

دستگاه بسته بندی گوشت وکیوم

با انواع دستگاه بسته بندی وکیوم میتواند بسته بندی بسیار با کیفیت و با ماندگاری بالا تولید کرد. این دستگاه های با خالی کردن هوای داخل بسته بندی گوشت و همچنین تزریق گاز همزمان تاریخ انقضا  را افزایش داده و کیفیت بسته بندی را تا حد زیادی بهبود میبخشد.

دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ وکیوم

بسته بندی گوشت و مرغ به صورت وکیوم

 بسته بندی گوشت به شکل ساده

به وسیله دستگاه دوخت رومیزی دستی و همچنین دوخت ریلی میتوانید انواع بسته بندی ساده گوشت را در حین فروش به مشتریان ارائه دهید. یک نمونه از این دستگاه ها، دوخت دستی برند Hualian با عرض دوخت ۲ تا ۸ میلیمتر است که با ۵ سایز متفاوت در فروشگاه پی پک موجود است.  

دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ - 23 85 63 55 021 فروشگاه پی پک

قیمت دستگاه بسته بندی گوشت 

قیمت دستگاه بسته بندی گوشت را میتوانید از طریق مشاهده دستگاه ها در منو وب سایت و یا همچنین از راه تماس با فروشگاه پی پک جویا شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی گوشت پیشنهاد میکنیم از فروشگاه ما واقع در پله نوروز خان تهران بازدید فرمایید و یا از طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در این خصوص بهره مند شوید. 

بازرگانی و فروش پی پک سالهاست با ارائه انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران، در خصوص تامین دستگاه ها و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود وفادار بوده است. تمامی دستگاه های بسته بندی در فروشگاه پی پک، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian هستند.

 

انوع بسته بندی گوشت با روش های مطرح شده:

دستگاه بسته بندی گوشت بلدرچین

دستگاه بسته بندی گوشت بوقلمون

دستگاه بسته بندی گوشت طیور

دستگاه بسته بندی گوشت چرخ کرده

دستگاه بسته بندی گوشت قرمز

دستگاه بسته بندی گوشت سفید

دستگاه بسته بندی گوشت شتر مرغ

 

 

دستگاه بسته بندی گوشت و مرغ | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | گارنتی و پشتیبانی
۴ (۸۰%) ۱ vote
تماس بگیرید