دستگاه بسته بندی کتاب و مجله

دستگاه بسته بندی کتاب و مجله

معرفی، فروش و قیمت دستگاه بسته بندی کتاب و مجله

فروشگاه بزرگ دستگاه های بسته بندی پی پک با بیش از بیست سال سابقه کار در صنعت دستگاه بسته بندی آماده ارائه مشاوره به تمام مشتریان محترم است. در صورت داشتن هرگونه پرسش در خصوص خرید یا قیمت دستگاه بسته بندی کتاب و مجله میتوانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

 

دستگاه بسته بندی کتاب و مجله

دستگاه بسته بندی کتاب و مجله را میتوان تقریبا در دسته بسته بندی با دستگاه شیرینگ و همچنین دستگاه هایی مانند وکیوم و یا حتی دستگاه دوخت دستی دانست. ما معمولا دستگاه بسته بندی کتاب رایج در بازار دستگاه های شیرینگی هستند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

انواع بسته بندی کتاب و مجله

دستگاه بسته بندی کتاب و مجله با شیرینگ کابینی

شرینگ کردن یکی از راه های رایج در بسته بندی کتاب و مجله است است. بیشتر کتاب های بسته بندی شده موجود در بازار به این روش بسته بندی شده اند. بسته بندی شیرینگ از ورود گرد و خاک به بسته بندی جلوگیری کرده.

همچنین بسته بندی کتاب و مجله به صورت شیرینگ باعث جلوگیری از آسیب دیدن بسته در حین حمل میشود.

دستگاه بسته بندی مجله و کتاب با شیرینگ تونلی

درست مانند شیرینگ کابینی یکی دیگر از انواع دستگاه بسته بندی مجله و کتاب، استفاده از دستگاه شیرینگ تونلی است. این دستگاه دارای سرعت کار بالاتر و همچنین تونل مجهز به کانوایر میباشد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه میتوانید ویدئو زیر را مشاهده کنید.

 

بسته بندی میوه - فروشگاه پی پک - 23 85 63 55 021

قیمت دستگاه بسته بندی کتاب

قیمت دستگاه بسته بندی کتاب را میتوانید از طریق مشاهده کردن دستگاه های بسته بندی در منو وب سایت و یا همچنین از راه تماس با فروشگاه پی پک مطلع شوید. برای خرید دستگاه بسته بندی کتاب پیشنهاد میکنیم از فروشگاه پی پک واقع در پله نوروز خان بازار تهران بازدید فرمایید و یا از طریق مشاهده صفحات دستگاه ها در وب سایت از اطلاعات کاملی در اینباره بدست آورید.

فروشگاه بزرگ دستگاه های بسته بندی پی پک سالهاست با ارائه انواع دستگاه بسته بندی در ایران، تلاش دارد در خصوص تامین دستگاه های بسته بندی و تعمیرات و گارانتی آنها نسبت به مشتریان خود به طور پیوسته و صادقانه پاسخگو باشد. تمامی دستگاههای بسته بندی در فروشگاه بزرگ پی پک، تولیدات برند جهانی و معتبر Hualian هستند.

 

دستگاه بسته بندی کتاب و مجله
Rate this post
تماس بگیرید