دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | فروش و معرفی | گارانتی و پشتیبانی
دستگاه بسته بندی حبوبات - 23 85 63 55 021 - پی پک - فروش دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار خانگی و صنعتی

معرفی و فروش انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی در انواع بسیار متنوعی در بازار موجود است. صاحبان کارگاه بسته بندی مواد غذایی و افراد دارای شغل بسته بندی در منزل بایستی قبل از مقایسه قیمت دستگاههای بسته بندی حبوبات از انواع بسته بندی و همچنین ملاک های کیفیت دستگاه های بسته بندی حبوبات مطلع باشند.

بازرگانی و فروش پی‌پک با 20 سال سابقه در صنعت دستگاه بسته بندی مواد غذایی ، نماینده معتبر برند Hualian در ایران است. تمامی محصولات معرفی شده دارای یک سال گارنتی قطعات اصلی و همچنین پنج سال پشتیبانی از محصول هستند.
توجه: پی پک تنها فروشنده دستگاه های بسته بندی اعلام شده در سایت است و هیچ‌گونه خدماتی در خصوص کار بسته بندی حبوبات ندارد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر در مورد دستگاه‌های بسته بندی حبوبات، حتما این متن را انتها مطالعه بفرمایید.

دستگاه بسته بندی حبوبات - 23 85 63 55 021 - پی پک - فروش دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار خانگی و صنعتی

Tel ppackco.ir
Delivery Banner

اهمییت بسته بندی در دنیای کسب و کار امروز به قدری زیاد شده است که هر محصول برای ارائه در بازار نیازمند یک بسته بندی شکیل و استانداراد می‌باشد. از همین رو نیاز به دستگاه بسته بندی نیز به بیشتر از گذشته احساس می شود.

در این مطلب قصد داریم به بسته بندی حبوبات و دستگاه های مناسب جهت انجام این امر بپردازیم.

میزان اهمییت و جایگاه بسته بندی در کسب کار های امروزی:

 

در دنیای امروزی کسب و کارها ارائه بسته بندی شکیل بسیار حائز اهمییت است. در واقع هر محصولی که قابلیت ارائه و فروش در بازار را داشته باشد، به یک بسته بندی استاندارد و جذاب نیاز دارد. لذا حبوبات نیز از این قائده مستثنی نبوده و امروزه شاهد انواع بسته بندی حبوبات در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف هستیم.

از طرفی درآمد بسته بندی حبوبات نیز دارای یک افق درآمدی خوب بوده که جهت انجام و راه‌اندازی یک کارگاه یا به طور کلی یک کسب و کار در زمینه بسته بندی حبوبات به سرمایه چندان زیادی نیاز نداشته و در صورت تحقیق و کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز، می‌توان در مدت زمان کم به درآمد و حتی بازگشت سرمایه رسید.

به طور کلی بسته بندی یا بهتر بگوییم انواع بسته بندی حبوبات موجود در بازار از چند نظر حائز اهمییت می‌باشند. اگر بخواهیم در رابطه با اهمییت این موضوع اشاره نماییم بهتر است که ابتدا این موضوع را به دو بخش کلی تقسیم نماییم. این دو بخش عبارتند از:

1- اهمییت تجاری

2- اهمییت بهداشتی

 

1- اهمییت تجاری انواع بسته بندی حبوبات:

 

ابتدا اجازه دهید این سوال پرسیده شود: آیا تا به حال شده که جهت انتخاب دو محصول مشابه، آن محصولی را انتخاب نمایید که دارای بسته بندی و ظاهر استاندارد تر و بهتر می باشد؟

اگر جواب شما به این سوال بله است پس باید بدانید یکی از دلایلی که مشتریان اقدام به خرید و اعتماد به محصول مورد نظر می‌کنند بسته بندی آن محصول است. بهتر بگوییم اگر محصول مورد نظر شما حبوبات است، مشتری شما در نگاه اول به انواع بسته بندی حبوبات ارائه شده در فروشگاهی که قصد خرید آن را دارد نگاه می‌کند. در واقع بسته بندی یک قدم قبل از تست کیفیت محصول شما است و این خود دلیلی می شود که شما علاوه بر تمرکز بر روی کیفیت حبوبات ارائه شده توسط خود، باید به ارائه یک بسته بندی مناسب نیز فکر کنید و اهمییت آن را نیز نادیده نگیرید.

مورد بعدی که از نظر تجاری و اقتصادی اهمییت دارد این است که شما فکر کنید می‌خواهید در زمینه بسته بندی حبوبات فعالییت نمایید و به قولی برندسازی نمایید. لذا شما حبوبات بسته بندی شده و برندسازی شده توسط خود را در فروشگاه‌ها و مراکز خرید مربوط پخش می‌نمایید. در اینجا یک مسئله به وجود می‌آید و آن این است که چگونه به مشتری یا شخصی که قصد خرید محصول را دارد توضیح دهیم که حبوبات ارائه شده توسط ما ارزش خرید دارد و می‌تواند جوابگوی نیاز مشتری باشد؟ خیلی ساده تر بگوییم: چرا مشتری باید حبوبات ارائه شده توسط ما را بخرد و بابت آن پول پرداخت نماید؟

یکی از مزیت‌های بسته بندی این است که شما می‌توانید از طریق بسته بندی خود با مشتری ارتباط بگیرید و به او این اطمینان را بدهید که محصول شما ارزش خرید و اعتماد را دارد. این امر توسط طراحی و توضیحاتی که روی بسته بندی خود پیاده سازی می‌نمایید صورت می‌گیرد و باعث می‌شود که فروش محصول شما به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند.

 

2- اهمییت بهداشتی انواع بسته بندی حبوبات:

 

از نظر بهداشتی نیز بسته بندی بسیار مورد اهمییت است. فرض کنید شما قصد فعالیت در حوزه بسته بندی حبوبات را دارید. لذا شما باید بدانید بسته بندی لوبیا ارائه شده توسط شما تنها به جذاب تر شدن و افزایش فروش آن کمک نمی‌کند و محصول شما در معرض خرابی و کلی مسائل دیگر نیز می‌باشد که در صورت عدم رعایت آن باعث از بین رفتن محصول شما می‌شود که در این صورت عملاً ارزش خرید خود را از دست خواهد داد و شما دچار ضرردهی می‌شوید.

لذا ما با ارائه یک بسته بندی استاندارد و بهداشتی محصول خود را از خطراتی مانند:

  • کاهش تلفات هنگام مصرف
  • فساد و خرابی 
  • مصون نگه داشتن از دست جانوران موذی
  • نفوذ ویروس و باکتری 
  • نفوذ گرد و غبار و رطوبت

در امان نگه می‌داریم. ما باید بدانیم که با جلب رضایت و اعتماد مشتری با ارائه یک محصول با کیفیت و بهداشتی می‌توانیم به بازدهی اقصادی بیشتری دست پیدا نماییم. لذا بسته بندی و سرمایه گذاری بر روی آن نه تنها هزینه اضافی نیست، بلکه، نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری می‌باشد که منجر به سوددهی و کسب درآمد می‌شود.

 

انواع بسته بندی حبوبات و جنس نایلون مورد استفاده برای هر کدام:

 

تنوع بسته بندی نیزخود یکی دیگر از فاکتور‌هایی است که باید به آن توجه نمود. همانطور که میدانید و مشاهده نموده‌اید، انواع مختلف بسته بندی‌ها موجود می‌باشد که هر کدام از یک سری مزایا و معایب برخوردار هستند. بهترین گزینه برای هر شخص یا کسب و کاری ابتدا به میزان بودجه مورد نظر و همچنین بازار هدف آن بستگی دارد. به همین منظور توصیه می شود که قبل از اقدام به تهیه نایلون یا دستگاه بسته بندی حبوبات در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید و سپس اقدام نمایید.

لذا در این بخش قصد داریم شما را با برخی از نمونه های بسته بندی و نایلون مورد استفاده هر کدام آشنا کنیم تا توانسته باشیم کلیتی را در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار دهیم.

انواع بسته بندی حبوبات عبارتند از:

  • شیشه‌ای
  • جعبه ای (مقوایی)
  • نایلونی یا نایلکسی
  • سلفون بسته بندی حبوبات (opp, cpp, bopp و...)
  • پاکت کرافت یا پلاستیکی
  • ظروف پلاستیکی یکبار مصرف

در بالا به شما برخی از انواع مدل‌های بسته بندی را معرفی نموده‌ایم ولی اشاره به این موضوع نیز خالی از لطف نیست که در اغلب کسب و کارها جهت بسته بندی حبوبات، از سلفون بسته بندی استفاده می شود. زیرا این نمونه بسته بندی هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده و جدای از این دو مورد قابلیت چاپ انواع مختلف طرح‌ها را نیز بر روی خود دارد. به همین منظور معمولاً از این نمونه بسته بندی جهت بسته بندی خشکبار و حبوبات استفاده می شود.

 

اقتصادی‌ترین نمونه بسته بندی حبوبات:

 

کم هزینه‌ترین نمونه بسته بندی حبوبات بسته بندی نایلونی و نایلکسی است. این نمونه بسته بندی بسیار ارزان قیمت بوده و معمولاً خرده فروشان از این نمونه بسته بندی استفاده می‌نمایند. لذا این نمونه بسته بندی جهت تولید عمده و کارگا‌ه‌ها یا کارخانه‌جات توصیه نمیشود. دلیل این موضوع هم این است که نمونه بسته بندی از مقاومت کمی برخوردار است و احتمال پارگی یا آسیب دیدگی بسته بالاست و به همین منظور انتخابی هوشمندانه نیست. اگر قصد بسته بندی محصول در فروشگاه خود را دارید می‌توانید از این نمونه اقتصادی استفاده نمایید. در غیر اینصورت توصیه می‌شود از نمونه‌های دیگر استفاده نمایید.

 

اقتصادی‌ترین نمونه بسته بندی حبوبات مناسب صنایع و تولیدات مواد غذایی:

 

همانطور که به آن اشاره نمودیم، استفاده از سلفون بسته بندی opp معمولاً در بین تولیدکنندگان مواد غذایی و صنایع رواج دارد. یکی از علت‌های آن هم اقتصادی بودن آن است. لازم به ذکر است بدانید که همین سلفون بسته بندی نیز خود دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشد و می‌تواند گران قیمت هم بشود اما توصیه می‌شود در صورتیکه به تازگی کسب و کار خود را راه‌اندازی نموده‌اید و نمی‌خواهید هزینه‌ی بسیار زیادی را متقبل شوید، از نمونه های شفاف یا تک رنگ ساده استفاده نمایید و در صورت بازدهی به ارتقای بسته بندی محصول خود بپردازید.

از دیگر مزایای این نمونه بسته بندی مقاوت بالا، قابلیت چاپ انواع طرح‌ها بر روی آن، مناسب بودن برای حبوبات و خشکبار در هر وزنی نیز اشاره نمود که باعث می‌شود این نمونه بسته بندی بسیار محبوب باشد و مورد استفاده قرار بگیرد.

FS 200 Banner 3
instagram-ppackco-2

چه مدل هایی از دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی وجود دارد؟

 

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی :

 

یکی از روش های ارزان و سریع بسته بندی حبوبات خانگی به صورت دستی استفاده از دستگاه دوخت دستی است. دستگاه های تولیدی مشاغل خانگی در سایزهای متفاوتی در بازار موجود است. مدل های باکیفیت دستگاه بسته بندی حبوبات دستی دارای عرض دوخت استاندارد، المنت و تایمر با کیفیت تری هستند.

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر کدام از دستگاه‌های بسته بندی حبوبات دستی دارید، می‌توانید به صفحه اختصاصی هر کدام مراجعه نموده و از ویژگی‌ها و مشخصات فنی هر کدام مطلع شوید.

همچنین لازم به ذکر است، جهت اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات می‌توانید با فروشگاه پی‌پک تماس گرفته و اطلاعات لازم را کارشناسان پی‌پک دریافت نمایید.

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی ـ پی‌پک 02155638523

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی ـ پی‌پک 02155638523

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی ـ پی‌پک 02155638523

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی ـ پی‌پک 02155638523

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه بسته بندی حبوبات ریلی (دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات) :

دستگاه بسته بندی حبوبات ریلی دارای دوخت سریع تر و استانداردتر و همچنین تاریخ زن همزمان است. این دستگاه در مدل های میزدار و همچنین ساده موجود است. دستگاه دوخت پلاستیک ریلی قابلیت استفاده در محیط صنعتی و خانگی را داراست. از طرفی قیمت دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات ریلی از مدل دستی بیشتر می‌باشد. زیرا این دستگاه از قابلیت‌ها و کارایی‌های بیشتر نسبت به دستگاه دوخت دستی برخوردار است.

لذا جهت مشاهده قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه بسته بندی حبوبات ریلی می‌توانید به صفحه اختصاصی این دستگاه‌ها مراجعه نمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

دستگاه پرکن حجمی KFG-1000:

 

یکی دیگر از دستگاه‌ های بسته بندی مورد نیاز در خط بسته بندی دستگاه پر کن حجمی است. این دستگاه به نوعی دستگاه مکمل می‌باشد که وظیفه‌ش دسته بندی حبوبات، خشکبار و... است.

دستگاه پر کن حجمی دارای چشم الکترونیکی بوده و قابلیت کار به صورت اتوماتیک را دارد. از مزایای استفاده از این دستگاه بسته بندی حبوبات، سرعت عمل بالای آن و قابل تنظیم بودن مقدار مواد خارج شده از آن است.

در صورتیکه که قصد آشنایی بیشتر با این دستگاه بسته بندی حبوبات و نحوه کار با آن را دارید می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

دستگاه بسته بندی حبوبات - پی‌پک 02155638523

دستگاه تاریخ زن:

 

دستگاه تاریخ زن یکی از دستگاه های بسته بندی می‌باشد که برای هر خط تولید و بسته بندی مورد نیاز است. این دستگاه که قابلیت چاپ تاریخ و قیمت را بر روی خود دارد، به مشتری کمک نموده تا از سلامت محصول مورد نظر اطلاع پیدا نماید.

هر چند که دستگاه نیمه اتوماتیک بسته بندی حبوبات از این قابلیت برخوردار هستند، اما در صورتیکه نیاز به استفاده از این دستگاه را به صورت جداگانه دارید یا اینکه دستگاه مورد استفاده در خط تولید و بسته بندی شما از چنین قابلیتی (قابلیت درج تاریخ بر روی بسته بندی) برخوردار نیست. نیاز به این دستگاه بیشتر احساس می‌شود. زیرا همانطور که مستحضر هستید استفاده از این دستگاه صروری بوده و هر محصول جهت ارائه و فروش نیاز به تاریخ و قیمت دارد. 

لذا در صورتیکه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این دستگاه را دارید می‌توانید به صفحه اختصاصی آن مراجعه نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دستگاه بسته بندی حبوبات - پی‌پک 02155638523

مدل های دستگاه بسته بندی حبوبات صنعتی چیست؟

 

دستگاه وکیوم حبوبات :

بسته بندی حبوبات به صورت وکیوم و تزریق گاز موجب افزایش طول عمر محصول بسته بندی شده میگردد. دستگاه  بسته بندی حبوبات وکیوم بایستی دارای بدنه کاملا استیل و همچنین امکان تنظیم حرارت باشد. مدل هایی از این دستگاه با اندازه کوچک تر قابلیت استفاده به صورت خانگی را دارند.

 

دستگاه بسته بندی حبوبات وکیوم - پی‌پک 02155638523

جهت مشاهده دستگاه کلیک نمایید

دستگاه شیرینگ بسته بندی حبوبات :

دستگاه بسته بندی حبوبات شیرینگ امکان بسته بندی های حرفه ای به صورت شیینگ پک را فراهم میکند. مدل های مختلف از دستگاه شیرینگ بسته بندی حبوبات شامل کابینی، تونلی و کانوایردار است. 

همانطور که به آن اشاره شد، دستگاه شیرینگ پک دارای تنوع بسیاری می‌باشد. لذا جهت مشاهده انواع این دستگاه می‌توانید به صفحه این دستگاه مراجعه نموده و با انواع آن، ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام آشنا شوید.

 

 نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات به چه صورت است؟

 

آن طور که پیداست برای بسته بندی حبوبات و خشکبار روش ها و دستگاه های متفاوتی وجود دارد. برای مشاوره و همچنین استعلام لیست قیمت دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار میتوانید هم از طریق شماره تلفن های درج شده در وب سایت و هم با مراجعه به فروشگاه پی پک در تهران در این باره کسب اطلاع نمایید. پی پک نماینده معتبر برند Hualian در خصوص تمامی محصولات سالهاست گارانتی کامل یک ساله و پشتیبانی پنج ساله از محصولات را به مشتریان خود ارائه داده است.

برای آگاهی از قیمت خط بسته بندی حبوبات کافی ست با فروشگاه پی پک تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجرب پی‌پک (با بیش از بیست سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و فروش دستگاه بسته بندی حبوبات ،خشکبار و...) دریافت نمایید.

خرید دستگاه بسته بندی حبوبات - پی‌پک 02155638523
خرید دستگاه بسته بندی حبوبات - پی‌پک 02155638523

سوالات متداول

بهترین نوع بسته بندی حبوبات چیست؟
بهترین و پرکاربردترین نوع بسته بندی حبوبات به صورت چیپسی و با استفاده از سلفون بسته بندی می‌باشد.
ارزان‌ترین نوع بسته بندی حبوبات چیست؟
استفاده از نایلون و نایلکس است که این روش مناسب تولید عمده و صنایع نیست. بلکه کاربرد آن بیشتر در فروشگا‌ه‌ها می‌باشد.
ارزان‌ترین دستگاه بسته بندی حبوبات چیست؟
دستگاه دوخت دستی ارزان‌ترین دستگاه بسته بندی حبوبات به شمار می‌آید که بیشتر جهت مشاغل خانگی و خرده فروشی کاربرد دارد.
پرکاربرد‌ترین دستگاه بسته بندی حبوبات چیست؟
دستگاه دوخت ریلی که یک دستگاه نیمه‌ اتوماتیک بسته بندی حبوبات است، به عنوان پرکاربرد‌ترین دستگاه بسته بندی حبوبات به شمار می‌آید.
نحوه خرید و اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات از فروشگاه پی‌پک به چه صورت است؟
جهت خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات از پی‌پک می‌توانید با فروشگاه پی‌پک تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دربافت نمایید.
دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی | ۲۳ ۸۵ ۶۳ ۵۵ ۰۲۱ | فروش و معرفی | گارانتی و پشتیبانی
۴٫۲ (۸۳٫۷۵%) ۱۶ votes
تماس بگیرید